AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:23 #1 Skrevet søndag kl 20:23 Prøvd å google litt men kom ikke fram til så altfor mye. Men noen som har vært borti hvit urin før? eneste jeg tenker er urinveisinfeksjon, men har ingen symptomer på det annet en vondt i ryggen i formiddag men det er gått over nå. nesten melkefarget, bare litt utvannet. har ikke spist eller drukket noe utenom det jeg pleier heller ikke noe medisiner. Anonymkode: c5896...cbd
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:31 #2 Skrevet søndag kl 20:31 Drikker for mye vann? Anonymkode: c09ed...cab
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:34 #3 Skrevet søndag kl 20:34 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Drikker for mye vann? Anonymkode: c09ed...cab Ikke drukket mer enn 1,5 liter i dag og da er det litt Pepsi og redbull inni der og 😅 men den blir jo klar av for mye vann/væske ikke hvit. Anonymkode: c5896...cbd
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:38 #4 Skrevet søndag kl 20:38 Google sier at noen urinveisinfeksjoner kan gi melkehvit urin. Om det fortsetter, er det kanskje greit å kontakt lege for å få tatt noen tester el.l Anonymkode: 04cbd...f09
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:40 #5 Skrevet søndag kl 20:40 Melkefarget urin? Ta en telefon til fastlegen i morgen 👍🏻 Anonymkode: 544dc...715 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:44 #6 Skrevet søndag kl 20:44 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Google sier at noen urinveisinfeksjoner kan gi melkehvit urin. Om det fortsetter, er det kanskje greit å kontakt lege for å få tatt noen tester el.l Anonymkode: 04cbd...f09 Visst det ikke går over blir det jo en tur til legen. Bare aldri hørt om det før eller tenkt at det faktisk e mulig så ville høre om noen har vært borti det. Anonymkode: c5896...cbd
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:05 #8 Skrevet søndag kl 21:05 monican94 skrev (16 minutter siden): har hatt det en gang ved uvi Gikk det over av seg selv eller måtte du ta antibiotika? Anonymkode: c5896...cbd
monican94 Skrevet søndag kl 21:10 #9 Skrevet søndag kl 21:10 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gikk det over av seg selv eller måtte du ta antibiotika? Anonymkode: c5896...cbd antibiotika, leverte up på legekontoret en morgen, ringte inn på morgen pga mistanken om uvi, og fikk svar og antibiotika samme dag👍
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:15 #10 Skrevet mandag kl 10:15 Jeg har også hatt nokså hvit urin ved UVI. Da merket jeg veldig godt at jeg hadde UVI i form av svie og at det kjentes som jeg måtte tisse hele tiden. Siden du vet at du ikke har spist noe annerledes eller startet på noe ny medisin eller tilskudd, ville jeg uansett tatt en tur til legen om det fortsetter. Jeg ble bekymret et sekund selv i går fordi jeg hadde spist bakt rødbete til middag. Da kan urinen bli knallrød, selv om man har spist bakt rødbete før uten å oppleve det, lære jeg. Så jeg ville også tenkt gjennom om det kan være noe i kosten en gang til. Men igjen, urinen skal ikke være melkehvit, så gå til lege om den fortsatt er slik. Anonymkode: 941dc...9e3
Million Skrevet mandag kl 10:32 #11 Skrevet mandag kl 10:32 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Prøvd å google litt men kom ikke fram til så altfor mye. Men noen som har vært borti hvit urin før? eneste jeg tenker er urinveisinfeksjon, men har ingen symptomer på det annet en vondt i ryggen i formiddag men det er gått over nå. nesten melkefarget, bare litt utvannet. har ikke spist eller drukket noe utenom det jeg pleier heller ikke noe medisiner. Anonymkode: c5896...cbd Hvis du har hatt vondt i ryggen (nyrene...) i tillegg, ville jeg antatt at det var en UVI. Urinveisinfeksjon. I dag trenger man ikke gå til legen for å få resept mot det, man kan bestille resepten på nett. Som f.eks her hos Nettlegevakten (klikk nederst på siden). Husker ikke hva det koster, men omtrent det samme som en legetime, bare at du slipper å gå dit. Du får resepten på få minutter, og kan gå på apoteket og hente den ut nesten med det samme. Jeg har fått Selexid mot UVI de siste par gangene, og det har fungert veldig fort. 3 dagers kur. Endret mandag kl 10:32 av Million
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:50 #12 Skrevet mandag kl 10:50 Dette har jeg aldri hørt om før. Har hatt mye UVI i perioder uten at urinen har fått en slik farge. Hold oss gjerne oppdatert TS! Greit å vite til en annen gang 😊 Anonymkode: 16666...ce4
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:38 #13 Skrevet mandag kl 14:38 Det kan være nyresykdom. Kon deg til lege. Anonymkode: e3d53...5bd
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:02 #14 Skrevet mandag kl 22:02 ta urinstix hos lege. ubehandlet uvi kan spre seg til nyrene og i verste fall gi sepsis. Anonymkode: 65162...55d
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden Hatt hvit selv,men det er etter mye melk,pølser og noe annet jeg ikke aner. MEN 30/8 fikk jeg plutselig slik farve på kvelden.Ble litt skremt,men ble normal farve igjen etter noen timer.Var ekkelt å urinere ketchup. Ja,glasset var vasket før bruk. Anonymkode: 6eaf3...071
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hatt hvit selv,men det er etter mye melk,pølser og noe annet jeg ikke aner. MEN 30/8 fikk jeg plutselig slik farve på kvelden.Ble litt skremt,men ble normal farve igjen etter noen timer.Var ekkelt å urinere ketchup. Ja,glasset var vasket før bruk. Anonymkode: 6eaf3...071 Det der er klassisk farge etter å ha inntatt for mye rødbeter. Anonymkode: 387a2...75d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå