AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Er 36 år, vært gravid en gang tidligere. Ble gravid på egenhånd da. Ingen komplikasjoner og en frisk gutt født til termin den gang. Har prøvd letrozol og inseminering. Ingen suksess. Opplevde veldig mange eggposer med liten dose letrozol og måtte stå over flere runder. har nå hatt to runder med kort protokoll. Fikk ut 2 egg første gangen, ikke befruktet. Fikk ut 10 egg andre gangen, befruktet men ingen utvikling. og skal i oktober starte med lang protokoll. Erfaringen tilsier at jeg har ett eller to egg som «skyter fart» og vokser tidlig. Og fort 30 eggposer som blir for små. vil tro det er derfor jeg skal på lang protokoll nå. Noen med liknende erfaring? Er det vanlig at de må bli kjent med min kropp sin reaksjon på stimulering? Anonymkode: bff49...0da
Hjertefisk Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Det er ikke så unormalt at man må prøve og feile litt underveis. Vi er så forskjellige alle sammen, så desverre ikke en one-size-fits-all protokoll. Å prøve lang protokoll nå, høres ut som et lurt valg. Har litt erfaring med ujevn vekst jeg også. Det er en vanskelig nøtt for legene. Hos meg forsøkte de østrogen priming i forkant av stimuleringen, men det gav dessverre motsatt virkning. De små folliklene gikk i dvale, og de store fikk enda større fart. En nødløsning ble å gå for duo-stim. De hentet ut de store først, også lot de de mindre vokse litt, før de tok et nytt egguttak litt senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå