Gå til innhold

Kjøpe trenchcoat som blir for stor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er gravid i høst og trenger en jakke, blir trenchcoats fine som litt for store også? Jeg vil ikke kjøpe noe som bare holder i høst. Tenkte kanskje at en trench ville se bra ut som litt stor sånn at den vil være en fin jakke til neste høst og vår i flere år fremover.

Andre tips? 😊 

Anonymkode: e27b5...56d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke høygravid, er i uke 28 men er også litt rundere siden jeg har lagt på meg ca 10 kg 😄 Så jakken må ikke passe meg som høygravid.

ts

AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å kjøpe noe rimelig brukt på finn?

Jeg var gravid på vinteren (altså barn født i februar og mars), og løste det ved å kjøpe en vinterjakke xl (eller var det xxl?) på et salgsstativ (til et par hundrelapper). Så kunne jeg bare donere den etter at jeg var ferdig med produksjonen. 

Jeg tror neppe du blir fornøyd senere med en såpass for stor jakke. 

Anonymkode: 57e36...073

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne eller sånne som dette er veldig praktisk da den ikke har noe fast lukking og kan vokse med magen. Den er også perfekt varm til å bruke utover høsten og tidlig vinter. Sånn til vanlig så synes jeg den er finest litt oversized, jeg har kjøpt min en str større enn det jeg egentlig skal ha for å kunne pose den opp litt.

På finn er det mange til salgs brukt, da også i flere farger og en kortere versjon. 

https://www.matchfashion.no/dameklaer/jakker-kaper/live-lang-kape-786e27df/chocolate-brown/

Anonymkode: 144fb...fd2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenchcoat er jo en klassiker, så jeg hadde gått for det.

Anonymkode: 6ca2a...ad1

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...