AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Har tenkt å kjøpe meg én bukse, men vet ikke hvilken som tiltrekker seg flest jenter. Noen tips her? Anonymkode: 32fba...1aa
AprilLudgate Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden En eneste bukse? Du bør ha flere typer. Jeg foretrekker sorte jeans til hverdags. Chinos til anledninger uten dresskode (ikke beige helst eller hvit og iallefall ikke såkalt spreke farger). Så må du ha en dress som sitter pent, og jeg mener pent til fest.
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Velg en bukse du selv føler deg komfortabel og vell i, så vil det gjenspeiles i utstrålingen din. Anonymkode: 986b3...b7d 1
Mardina Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Bukser som snekkere og elektrikere bruker. Men det er ikke akkurat hverdags-bukse da 😄 Men ja, da blir jeg ganske mo i knærne 🤩 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden Grå joggebukse 🍆 Anonymkode: 8c198...9bb
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har tenkt å kjøpe meg én bukse, men vet ikke hvilken som tiltrekker seg flest jenter. Noen tips her? Anonymkode: 32fba...1aa Nei dette går ikke an å svare på slik. Kommer an på stilen til vedkommende. Anledning. Kroppsfasong. Alt! Mannen min har slanke fine ben og liten flott sprettrumpe. Han er så sinnsykt sexy i den ettersittende sorte jeansen sin med alternative detaljer. Smelter helt jeg da. Noen kler sikkert ting jeg ikke liker. Som chinos eller sånne baggy bukser med lommer over alt. Men da hadde han sett helt forferdelig ut. Og bare sort, liker ikke annet. Alt annet er veldig turn-off for meg. Anonymkode: b8e42...e3f
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Skrevet 18 timer siden Mardina skrev (18 minutter siden): Bukser som snekkere og elektrikere bruker. Men det er ikke akkurat hverdags-bukse da 😄 Men ja, da blir jeg ganske mo i knærne 🤩 Det bruker mannen min ofte (vi jobber mye). En gang sa han "unnskyld for at jeg har på meg arbeidsbuksa". Jeg hørte ikke etter 😛 Anonymkode: b8e42...e3f 1
Mardina Skrevet 16 timer siden #8 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det bruker mannen min ofte (vi jobber mye). En gang sa han "unnskyld for at jeg har på meg arbeidsbuksa". Jeg hørte ikke etter 😛 Anonymkode: b8e42...e3f Eksen min brukte også det. Bare så synd at han er en drittsekk 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå