AnonymBruker Skrevet i går, 15:52 #1 Skrevet i går, 15:52 Har noen uker nå kuttet drastisk på kalorier og trener/ aktiv. Spiser mer knekkebrød osv. Plutselig igår idag føler jeg at klærene er løsere og var på svømming (svømte sist 3 uker siden) og føler badedrakten er mye løsere. Følte meg ikke sånn for to dager siden liksom. Er det mulig at man føler på slikt helt "plutselig"? Litt rart innlegg men spør likevel... Har ikke veid meg for målet er å veie meg kun 1 gang i måneden Anonymkode: e8745...883
AnonymBruker Skrevet i går, 15:54 #2 Skrevet i går, 15:54 Det heter the whoosh effekt 😊 Anonymkode: fc469...85f 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:55 #3 Skrevet i går, 15:55 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det heter the whoosh effekt 😊 Anonymkode: fc469...85f Oi aldri hørt om. Må Google! Anonymkode: e8745...883
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Skjønner hva du mener. Enda jeg har holdt på med vektnedgang over lengre tid. Virker som kroppen holder seg likt på platå eller noe, selv om vekten går ned, og plutselig så vises det og merkes det tydelig på kropp og klær. Spesielle greier. Men veldig oppmuntrende og positivt da😃 Anonymkode: 8f4c3...0c5
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Vann som slipper Anonymkode: 4110e...460 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Jeg kan kjenne sånne dager selv uten at jeg prøver å gå ned i vekt (normalvektig) kan være tid i syklusen, hva jeg har spist de siste dagene, trening dagen før f.eks. Så kan våkne å følge meg "strammere" og at klærne sitter finere f.eks. Anonymkode: c2e2f...b93 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Syklus har kjempestor effekt på meg iallfall. Og hva jeg har spist de siste dagene (vann i kroppen) Anonymkode: 3fed1...635 1
våren14 Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan kjenne sånne dager selv uten at jeg prøver å gå ned i vekt (normalvektig) kan være tid i syklusen, hva jeg har spist de siste dagene, trening dagen før f.eks. Så kan våkne å følge meg "strammere" og at klærne sitter finere f.eks. Anonymkode: c2e2f...b93 Ja syklusen er spennende… jeg ser knallbra ut halve måneden, føler meg topp i tettsittende klær osv. Men så er det en ukes tid der jeg må gjemme meg i joggebuksene omtrent og føler meg 10x så stor. Er kanskje 10X stor også, hvem vet. Men vekta er normal på +- 1 kg. Men kroppen og hvordan den føles er ikke slik. Samt litt hvis jeg spiser noe som gir meg luft i magen, det er jo ikke så lurt.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Jeg opplever nøyaktig det du beskriver hver måned når mensen er ferdig. Nydelig følelse. Tror det er ekstra vanlig å merke dette godt når man i utgangspunktet er slank. Anonymkode: 301f0...f19
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Jepp. «The sexy phase» i syklusen. Anonymkode: 49cf9...300
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #11 Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg opplever nøyaktig det du beskriver hver måned når mensen er ferdig. Nydelig følelse. Tror det er ekstra vanlig å merke dette godt når man i utgangspunktet er slank. Anonymkode: 301f0...f19 Jeg fikk mensen idag så vanligvis går jeg opp i vekt rett før mensen, men her har jo jeg gått ned 🙈 Anonymkode: e8745...883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå