AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:31 #1 Skrevet søndag kl 15:31 Var på en seanse der en klarsynt fikk beskjeder fra de som er døde, og flere i forsamlingen fikk overbringt beskjeder som stemte. Den klarsynte fortalte mye om avdøde;alt fra utseende til dødsårsak, og fortalte også ting om personen som fikk overbringt beskjeder fra en avdød, og i flere av tilfellene stemte det 90%. Noen sier det er tull og utnytting av folk i sorg, mens andre mener det er mulig. Jeg vil helst at det skal være mulig å få overbringt beskjeder fra de som har reist i forveien ❤ Anonymkode: b59b3...d6d
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:33 #3 Skrevet søndag kl 15:33 Jeg forstår det ønsket, men jeg tror ikke det er mulig. Spesielt med internett i dag så er det lett å få tak i veldig mye informasjon som gjør det troverdig. Anonymkode: 030bb...eb4 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:12 #4 Skrevet søndag kl 16:12 Jeg er helt sikker på at det er mulig og at det finnes et liv etter døden ❤️ Sjekk ut Matt Fraser (synsk medium). Nekter å tro at det er mulig å cold reade noen så bra. Anonymkode: 58c83...93c 2
AnonymBruker Skrevet i går, 17:36 #5 Skrevet i går, 17:36 Ja, har opplevd det selv, både sett medium live, og hatt kontakt med en avdød. Når man har gjort det selv er det bare ikke til å ta feil av. Det var som vedkommende stod og dyttet borti meg omtrent, og bare måtte formidle det hun hadde å si til den etterlatte, så påtagelig var hun. Det viste seg også at hun mest sannsynlig hadde flyttet på ting hjemme hos den etterlatte (da ingen andre kunne ha gjort det), og han fortalte selv at han snakket til henne og følte han fikk svar også. Hun var bare så utrolig insisterende, jeg har ikke opplevd noe slikt verken før eller etterpå. Men jeg har kommunisert med avdøde dyr, og når du kan oppfatte personligheten til dyret, og fortelle eieren ting ingen andre vet, så vet du at du ikke dikter da også. Anonymkode: 1b20e...2fb 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:37 #6 Skrevet i går, 17:37 AnonymBruker skrev (På 7.9.2025 den 18.12): Jeg er helt sikker på at det er mulig og at det finnes et liv etter døden ❤️ Sjekk ut Matt Fraser (synsk medium). Nekter å tro at det er mulig å cold reade noen så bra. Anonymkode: 58c83...93c Enig. Det å prøve å bortforklare det han får til er mye vanskeligere enn å bare akseptere at "døde" ikke dør, men er fullt ut kapable til å kommunisere også etter at de er såkalt "døde". Anonymkode: 1b20e...2fb 1
MissAnnlaug Skrevet i går, 17:37 #7 Skrevet i går, 17:37 Jeg tror absolutt ikke på dette. De som påstår å være klarsynte har funnet en nisje der det er umulig å bevise at de får kontakt og det er umulig å bevise at de ikke får kontakt. Dette elsker forlk som vil utnytte andre økonomisk.
AnonymBruker Skrevet i går, 17:42 #8 Skrevet i går, 17:42 AnonymBruker skrev (På 7.9.2025 den 17.31): Var på en seanse der en klarsynt fikk beskjeder fra de som er døde, og flere i forsamlingen fikk overbringt beskjeder som stemte. Den klarsynte fortalte mye om avdøde;alt fra utseende til dødsårsak, og fortalte også ting om personen som fikk overbringt beskjeder fra en avdød, og i flere av tilfellene stemte det 90%. Noen sier det er tull og utnytting av folk i sorg, mens andre mener det er mulig. Jeg vil helst at det skal være mulig å få overbringt beskjeder fra de som har reist i forveien ❤ Anonymkode: b59b3...d6d Nei. Det har vært gjennomført mye god journalistikk på dette. Det er humbug og manipulering Anonymkode: 34799...44e
AnonymBruker Skrevet i går, 17:50 #9 Skrevet i går, 17:50 Jeg var skeptiker hele mitt liv, frem til en ferietur jeg var i en by i Australia. Vi ventet på en tredje person som skulle ankomme med tog, og hun rakk ikke det toget hun planla og vi hadde 20-30 minutter å vente. Rett rundt hjørnet var det en sånn krystallbutikk med et skilt som stod Psychic medium reading $10 eller $15, husker ikke helt. Det var såpass billig at vi ble enige om at en av oss skulle prøve for moro skyld, og jeg ble den hun skulle lese. Hun hadde ikke navnet mitt annet enn fornavn, og hun begynte med en gang vi satte oss. Jeg har aldri blitt så sjokkert verken før eller siden, for denne dama beskrev avdøde mennesker i mitt liv i så stor detalj, inkludert å beskrive hva to av dem ble begravet i. Jeg fikk personlige beskjeder og hun fortalte meg om min familiedynamikk, alt stemte på en prikk. Så ga hun meg noen beskjeder om min fremtid 15 år frem i tid og disse har nå stemt de også. Jeg kan ikke forklare det, men etter en slik opplevelse, er det ingen som ville vært skeptiker. Jeg forstår dog at man ikke tror på det før man selv opplever! Anonymkode: 36b93...894 4
AnonymBruker Skrevet i går, 17:50 #10 Skrevet i går, 17:50 Det er jo merkelig at de aldri klarer å bevise noe i kontrollerte forsøk? Frem til 2015 lå en million dollar klar til den første som klarte å bevise et paranormalt fenomen, det ble avviklet til slutt da ingen nådde opp; det finnes også andre slike forsøk. At det finnes ekstra intuitive mennesker som er gode på cold readings tviler jeg ikke på, men ikke at det ligger noe mystisk bak. Anonymkode: d77a7...2ef
AnonymBruker Skrevet i går, 17:53 #11 Skrevet i går, 17:53 Stikkordet her er tro. Ingen kan si at slik er korrekt eller feil eller at noen er idioter fordi de tror på noe som ikke kan bevises håndfast. Anonymkode: 1d1ae...1ff
AnonymBruker Skrevet i går, 17:58 #12 Skrevet i går, 17:58 Ja, det tror jeg på. Men så har jeg opplevd mye selv. Og jeg har ikke noe ønske, om å være klarsynt eller medium. Men det kommer fortsatt ting til meg. Og har gjort det hele livet. Jeg ignorerer rundt 90%, her må det skrikes eller komme i veldig klare bilder, skal jeg tro på det. Og det har alltid stemt 100%. Anonymkode: bc669...91f
AnonymBruker Skrevet i går, 18:02 #13 Skrevet i går, 18:02 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er jo merkelig at de aldri klarer å bevise noe i kontrollerte forsøk? Frem til 2015 lå en million dollar klar til den første som klarte å bevise et paranormalt fenomen, det ble avviklet til slutt da ingen nådde opp; det finnes også andre slike forsøk. At det finnes ekstra intuitive mennesker som er gode på cold readings tviler jeg ikke på, men ikke at det ligger noe mystisk bak. Anonymkode: d77a7...2ef Grunnen til at du ikke kan bevise det er at du ikke kan kontrollere hva du får fra andre siden. Vitenskapelige tester er lagt opp slik at man enten skal få en bestemt informasjon, eller man skal få samme informasjonen x antall ganger. Men det er umulig å gjøre, fordi man ikke kan kontrollere hva man får inn fra andre siden. Anonymkode: 1b20e...2fb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå