AnonymBruker Skrevet 8. september #21 Skrevet 8. september Jeg ville donert vannkokeren til den lokale moskeen, og kjøpt ny. Anonymkode: af9d0...90e 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #22 Skrevet 8. september Det er vel fettet i pølsene som sitter igjen, så ville ha prøvd Zalo eller maskinoppvaskmiddel. Kjeler vi bruker til pølser har jo ikke pølsesmak til evig tid, så helt tullete å bare kaste vannkokeren! Anonymkode: 7edfe...bef 3
TheLegendBellaGoth Skrevet 12. september Forfatter #23 Skrevet 12. september Tusen takk for alle tips, de er nå prøvd og det ordnet seg! Hadde ikke lyst å kjøpe ny selvom den er 5 år. Den kostet rundt 1000,- og føler at den må tas vare på! Kjøpte en billig vannkoker på Jula som min sønn kan koke pølser i neste gang 1
Mezzosoprena Skrevet 12. september #24 Skrevet 12. september TheLegendBellaGoth skrev (23 minutter siden): Tusen takk for alle tips, de er nå prøvd og det ordnet seg! Hadde ikke lyst å kjøpe ny selvom den er 5 år. Den kostet rundt 1000,- og føler at den må tas vare på! Kjøpte en billig vannkoker på Jula som min sønn kan koke pølser i neste gang Har dere ikke kjeler?
TheLegendBellaGoth Skrevet 12. september Forfatter #25 Skrevet 12. september Mezzosoprena skrev (8 minutter siden): Har dere ikke kjeler? Vi har kjeler, men de er på kjøkkenet. Han tok med seg vannkokeren på rommet å kokte pølsene der nå sist
Mezzosoprena Skrevet 12. september #26 Skrevet 12. september TheLegendBellaGoth skrev (2 minutter siden): Vi har kjeler, men de er på kjøkkenet. Han tok med seg vannkokeren på rommet å kokte pølsene der nå sist Bør han ikke lære at man skal lages på kjøkkenet? 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 12. september Forfatter #27 Skrevet 12. september Mezzosoprena skrev (10 minutter siden): Bør han ikke lære at man skal lages på kjøkkenet? Jeg vil helst ikke ha han og vennene hans på kjøkkenet
TheLegendBellaGoth Skrevet 12. september Forfatter #28 Skrevet 12. september Spesielt når jeg også er hjemme, hun mor vil være i fred
Mezzosoprena Skrevet 12. september #29 Skrevet 12. september TheLegendBellaGoth skrev (1 minutt siden): Jeg vil helst ikke ha han og vennene hans på kjøkkenet Nei, selvfølgelig vil du ikke det 🤦♀️ Vet du, jeg prøver virkelig å holde det jeg lovet deg, men jammen gjør du det vanskelig!! 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 12. september Forfatter #30 Skrevet 12. september Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Nei, selvfølgelig vil du ikke det 🤦♀️ Vet du, jeg prøver virkelig å holde det jeg lovet deg, men jammen gjør du det vanskelig!! Han får være i kjelleren med vannkokeren og gaming når han er med venner, mens jeg sitter i etasjen over i sofaen med TVen på og et rent kjøkken. Tenker ikke det er galt å tenke slikt som mor? De gangene jeg ikke er hjemme kan de være i etasjen over
AnonymBruker Skrevet 13. september #31 Skrevet 13. september TheLegendBellaGoth skrev (14 timer siden): Tusen takk for alle tips, de er nå prøvd og det ordnet seg! Hadde ikke lyst å kjøpe ny selvom den er 5 år. Den kostet rundt 1000,- og føler at den må tas vare på! Kjøpte en billig vannkoker på Jula som min sønn kan koke pølser i neste gang Prøvde du alt, hva funket? Og lær heller sønnen din å koke i kjele, det vil hjelpe han i et fremtidig kjæresteforhold Anonymkode: 4c40f...9b1
AnonymBruker Skrevet 13. september #32 Skrevet 13. september Mezzosoprena skrev (14 timer siden): Bør han ikke lære at man skal lages på kjøkkenet? Man skal ingenting. Anonymkode: 727b5...bb7
AnonymBruker Skrevet 13. september #33 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (På 8.9.2025 den 14.52): Jeg ville donert vannkokeren til den lokale moskeen, og kjøpt ny. Anonymkode: af9d0...90e Jeg har og mine meninger om islam men dette er bare patetisk. Anonymkode: 851d4...d63 4
AnonymBruker Skrevet 13. september #34 Skrevet 13. september Herregud, for en tulling. Håper du ga beskjed om at sånt kan han ikke gjøre. Ja, du kan jo prøve å rense den eller kjøpe ny, men den pølsesmaken sitter veldig i når den først har satt seg. Anonymkode: 23668...7d3
AnonymBruker Skrevet 13. september #35 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Herregud, for en tulling. Håper du ga beskjed om at sånt kan han ikke gjøre. Ja, du kan jo prøve å rense den eller kjøpe ny, men den pølsesmaken sitter veldig i når den først har satt seg. Anonymkode: 23668...7d3 Hvorfor håper du dette? Anonymkode: 727b5...bb7
TheLegendBellaGoth Skrevet 14. september Forfatter #36 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 13.54): Prøvde du alt, hva funket? Og lær heller sønnen din å koke i kjele, det vil hjelpe han i et fremtidig kjæresteforhold Anonymkode: 4c40f...9b1 Vasket oppi med zalo og skylte, så 3 ganger med ren sitron saft oppi som jeg kokte opp og tømte ut etter en stund. Smaker litt sitron, men det er bedre enn pølsevann 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #37 Skrevet 14. september Når smak sitter i vannkokeren såpass lenge, enten det er pølse eller sitron, så er det noe hulrom i den som lekker ut/inn av vannbeholderen. Høres ikke ut som noe du burde bruke. Har opplevd at noen har kokt pølser i vannkokeren selv, det ble borte kun ved å skylle og koke opp rent vann en gang... Anonymkode: 885bd...10c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå