Gå til innhold

Når er man for gammel til å bruke hullete jeans?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått to ubrukte skinny jeans av merket LEE og Diesel, som har huller her og der på fremsiden.

Buksene er veldig fine, men så er det disse hullene da🤔

Influencer Marna Haugen går rundt i jeans med hull på knærne, men hun er 8-10 år yngre enn meg.

Jeg er høy og slank, så fasongmessig ser jeg ok ut i slike bukser, men jeg er ikke 28 år eller popstjerne😀

Anonymkode: eaeb4...fa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si etter fylte 25, føler det er mer noe ungdommene gjør :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

jeg er 41 og kunne fint brukt det om jeg finner noen jeg liker. Alder er kun et tall, kler meg i det jeg liker selv og ikke hva andre måtte tenke om alderen min passer klærne :ler: 

Anonymkode: f8851...6ef

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hullete jeans, hettegenser og caps er for de under 25 🙂

Anonymkode: 11370...1a4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ingenting med alder å gjøre. Du er du og du går i akkurat det du vil. Ingen har noe som helst med det å gjøre 😊

Anonymkode: 47d08...630

• Liker 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Glad jeg kan gå i dette etter fyllte 40 :)

Anonymkode: 043be...a7f

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen jeans av den typen er kule, andre ikke. Kommer veldig an på fasongen og om de passer kroppen din, synes jeg. Selv om jeg er 35, hender det at jeg bruker mine jeans med hull, gjerne i kombo med en kul t-skjorte med trykk, blazer, strømper under (sorte eller netting) og gjerne pumps eller ankelstøvletter med litt hæler. 

Anonymkode: c98bc...424

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (10 minutter siden):

Jeg vil si etter fylte 25, føler det er mer noe ungdommene gjør :) 

Hæ? Jeg er 44 og elsker hullete jeans

Anonymkode: c2406...4de

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at man kan gå i det man vil, men kanskje tenke litt ekstra på hvordan man setter sammen et antrekk? Gjerne unngå kort magetopp til f.eks 😅

Anonymkode: cd775...e74

Skrevet

Jeg syns det kommer an på stilen og personligheten man har generelt og ikke så mye alder. Noen kler dette. Andre ikke

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil bli sjekka opp av tenåringer så. 

Anonymkode: aa787...845

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker at man kan gå i det man vil, men kanskje tenke litt ekstra på hvordan man setter sammen et antrekk? Gjerne unngå kort magetopp til f.eks 😅

Gikk med bar mage og hullete jeans senest sist helg selv 😅

Over 40.

Driter i det jeg. Syns magemusklene mine fortjener å skinne 😁

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Over 40.

Heldige du. Jeg har muffinmage så kanke gå i det

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Man er vel for gammel til hullete jeans når man har korte, grå permanentkrøller på hodet og tykke brilleglass hengende i brillesnor rundt halsen :D 

Anonymkode: 7eedd...612

AnonymBruker
Skrevet

Over 40.

Men vet du hva, da kjenner jeg at tankene mine endres litt! Takk! Enig med bruker over her som nevner stil og personlighet. Og heia magemuskler i det fri 💪 Du er heldig!

• Liker 2
Skrevet

Man er vel for gammel til hullete jeans når man har korte, grå permanentkrøller på hodet og tykke brilleglass hengende i brillesnor rundt halsen :D 

Anonymkode: 7eedd...612

Er man såpass er man den generasjonen hvor hullete jeans var totalt nono.... Tror de fleste av disse er døde nå. Har ikke sett eldre folk med slik sveis på nesten 20 år.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Eller for de av oss som har fin nok kropp og ser ung nok ut til å se bra ut i slike klær lenge etter 25. Du vet, de av oss som tar vare på kroppen, holder oss slank og veltrent, og ikke lar oss forfalle slik at vi ser bra ut i mange typer klær. Hørt om slike folk? Som har kloke valg for egen kropp? Vi fins og vi bruke hettegenser og caps lenge etter 25!   😊

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir aldri for gammel for hullete jeans😊

Anonymkode: 8a125...4b8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Har ingenting med alder å gjøre. Du er du og du går i akkurat det du vil. Ingen har noe som helst med det å gjøre 😊

Dette 👆

Anonymkode: 9ca88...424

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Eller for de av oss som har fin nok kropp og ser ung nok ut til å se bra ut i slike klær lenge etter 25. Du vet, de av oss som tar vare på kroppen, holder oss slank og veltrent, og ikke lar oss forfalle slik at vi ser bra ut i mange typer klær. Hørt om slike folk? Som har kloke valg for egen kropp? Vi fins og vi bruke hettegenser og caps lenge etter 25!   😊

Jeg har fin kropp, men man ser litt bedre hva som er pent når man får litt alder og erfaring 🙂. Dessuten vanker jeg nok i litt mer konservative kretser enn deg 🙂. Det finnes ingen logikk i å gå med hullete (ødelagte) klær. Hvem vil vel se ut som en fattig uteligger 😉?

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...