DeLorean Skrevet søndag kl 14:52 #1 Skrevet søndag kl 14:52 På mitt lokale treningssenter synes jeg det siste året det har vært slurv med vedlikeholdet. Det blir sjeldent gjort rent eller støvsugd der. Det er spindelvev i krokene og tre-fire mm med støv på apparatene. Jeg synes ikke det er ok. Har sagt ifra flere ganger, men det blir ikke bedre. Det er uappetittlig og ekkelt. Kan man melde fra til noen om sånt når eierne ikke lytter? Er det noen som har erfaring med lignende?
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:55 #2 Skrevet søndag kl 14:55 Er det en kjede kan du jo bare ta dere videre høyere opp i systemet. Du kan anmelde dem på Facebook, Instagram etc., og skrive om dårlige forhold. Anonymkode: 50527...38c
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:00 #3 Skrevet søndag kl 15:00 hvis de har desinfeksjonsmiddel stående rundt som man skal bruke for å tørke bort svette, så kan du bruke dem før du trener med maskinen også. Skjønner at det er irriterende, men det kan høres ut som om de sliter med økonomien og sparer inn der de kan Anonymkode: cfcd6...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå