Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må spørre om noe. Jeg har ikke opplevd dette før 🙈

Jeg og min eks havnet i sengen sammen for en månedstid siden, men vi hadde ikke samleie. Det var fingring, suging etc. Dette har fortsatt sånn ca hver helg - men ikke samleie. Han fingrer meg og slikker meg, og jeg suger han. 

Det er han som tar kontakt med meg, kommer hjem til meg etc. Men jeg vet ikke, jeg begynner å føle meg litt .. Jeg vet ikke .. 😅 Litt dårlig følelse, bare. Dessuten så er jeg, eller forsøker i alle fall å være, litt sånn laidback cool, så jeg har ikke lyst til å spørre «hvorfor knuller du meg ikke?», men innser at jeg må det - fordi det irriterer meg. 

Men gjerne svar fra dere mannfolk ….. Og vær gjerne brutalt ærlig 😅 Hvorfor alt annet enn penis i vagina? 

Anonymkode: 2a1fc...997

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig.. Hadde spurt han eller sagt, på tide at du knuller meg no.. Dere har hatt sex før?

Anonymkode: 5a99c...fdb

Skrevet

Kanskje han dater noen og har en slik idiotisk tanke om at så lenge det ikke er penetrering så er det ikke (skikkelig) utroskap? Så kan han leve på den livsløgnen og få dobbelt opp.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes det høres fornuftig ut.  Dere er venner med fordeler. Så lenge dere ikke har samleie så blir det heller ikke barn av det. Alternativet er selvsagt å bruke kondom, men det er heller ikke 100% sikkert.

Spesielt hvis det var han som ønsket at det skulle bli slutt, så har han kontroll på at han ikke blir "lurt" til et farskap han ikke ønsker.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være mange grunner.

Kanskje tenker han at sex uten penetrering minsker sjansen for kjønnssykdommer?

Kanskje er han redd for befruktning?

Kanskje (som noen andre nevnte) så tenker han at det ikke er utroskap så lenge det ikke er penetrering?

Eller at han foretrekker å ha sex uten penetrering.

Du kan enten spørre eller ytre et ønske under akten om at du vil ha ham inni deg. 

Anonymkode: 4502d...60f

AnonymBruker
Skrevet

Si det rett ut i sexakten at du vil ha han inn i deg. Og så enten så gjør han det, eller så forklarer han hvorfor ikke.

Anonymkode: 64098...b6e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg og min eks havnet i sengen sammen for en månedstid siden, men vi hadde ikke samleie. Det var fingring, suging etc. Dette har fortsatt sånn ca hver helg - men ikke samleie. Han fingrer meg og slikker meg, og jeg suger han. 

Det er han som tar kontakt med meg, kommer hjem til meg etc. Men jeg vet ikke, jeg begynner å føle meg litt .. Jeg vet ikke .. 😅 Litt dårlig følelse, bare. Dessuten så er jeg, eller forsøker i alle fall å være, litt sånn laidback cool, så jeg har ikke lyst til å spørre «hvorfor knuller du meg ikke?», men innser at jeg må det - fordi det irriterer meg. 

Men gjerne svar fra dere mannfolk ….. Og vær gjerne brutalt ærlig 😅 Hvorfor alt annet enn penis i vagina? 

Vil du ha samleie med han så får du si det og ta initiativ til det selv, da, i stedet for å irritere deg. Høres jo ut som det er han som tar alt initiativ her! Men hvorfor vil du ha eksen din som fuckfriend; ønsker du å bli sammen med han igjen? 

Anonymkode: deabb...d51

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For min del så er det fordi det er partner sin nytelse som er det morsomste. Og ofte er partner tilfredsstilt uten «penis i vagina».

Når dama er tilfredsstilt og fått «sine orgasmer», så er det ikke så interessant for meg å fortsette, selvom jeg ikke har hatt «penis i vagina».

Anonymkode: 245f1...ef9

AnonymBruker
Skrevet
Vilde78 skrev (15 timer siden):

Kanskje han dater noen og har en slik idiotisk tanke om at så lenge det ikke er penetrering så er det ikke (skikkelig) utroskap? Så kan han leve på den livsløgnen og få dobbelt opp.

Tenkte det samme..

Anonymkode: d0ed1...95b

AnonymBruker
Skrevet

Rett og slett helt fremmed for meg som mann. Jeg har jo vært med på at en helt ny relasjon eskalerer gradvis, også seksuelt, at vi kan finne på å stoppe et hakk før penetrering og at det heller spares til neste gang. Det er heller ikke vanlig for meg, men hvis det bare gjensidig ebber ut med tafsing, med hender eller med munner er ikke det noen stor sak. Så fullfører vi antagelig neste gang. Men dette her har jeg absolutt ingen forståelse av.

Anonymkode: 67c50...bfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...