AnonymBruker Skrevet 7. september #1 Skrevet 7. september Jeg er i en stilling med 14 dagers oppsigelsestid i prøvetiden. Et alt annet enn fornøyd med mottakelse, opplæring, arbeidsoppgaver og leder. Ser etter andre jobber. Skal på andregangs intervju i morgen. Prøvetiden går ut siste dag i september (begynte første april). Må jeg levere oppsigelse senest 16.9 (14 dager før prøvetiden er over) eller senest 30.9? Skal høre med HR, men må være litt forsiktig (ikke stor arbeidsplass). Så spør her inne. Chat GPT og Google sier ulike ting! Anonymkode: 00f54...573
AnonymBruker Skrevet 7. september #2 Skrevet 7. september Du må sende inn seinest siste dag i prøveperioden. Du har da 14 dager oppsigelsestid fra oppsigelse er levert. Anonymkode: 7e70c...9c2 1
AnonymBruker Skrevet 7. september #3 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du må sende inn seinest siste dag i prøveperioden. Du har da 14 dager oppsigelsestid fra oppsigelse er levert. Anonymkode: 7e70c...9c2 Takk for svar 🌟. Anonymkode: 00f54...573 1
AnonymBruker Skrevet 7. september #4 Skrevet 7. september Håper du får jobben Anonymkode: 93261...5af
AnonymBruker Skrevet 7. september #5 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Håper du får jobben Anonymkode: 93261...5af Tusen takk! Veldig hyggelig av deg å si det! 5 stk. på andregangsintervju til to stillinger. Veldig fint om jeg får jobben. Det vil gjøre at jeg får brukt hodet og kjent på engasjement (igjen). Anonymkode: 00f54...573 1
Miamaia83 Skrevet 7. september #6 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er i en stilling med 14 dagers oppsigelsestid i prøvetiden. Et alt annet enn fornøyd med mottakelse, opplæring, arbeidsoppgaver og leder. Ser etter andre jobber. Skal på andregangs intervju i morgen. Prøvetiden går ut siste dag i september (begynte første april). Må jeg levere oppsigelse senest 16.9 (14 dager før prøvetiden er over) eller senest 30.9? Skal høre med HR, men må være litt forsiktig (ikke stor arbeidsplass). Så spør her inne. Chat GPT og Google sier ulike ting! Anonymkode: 00f54...573 Kan jeg spørre i hva slags bransje det er? Har du sagt i fra om det som mangler? Tror du ikke du kan få opp engasjementet og lysten til å jobbe
petterm Skrevet 7. september #7 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tusen takk! Veldig hyggelig av deg å si det! 5 stk. på andregangsintervju til to stillinger. Veldig fint om jeg får jobben. Det vil gjøre at jeg får brukt hodet og kjent på engasjement (igjen). Anonymkode: 00f54...573 Du kan evt nevne på intervjuet at du har prøvetid ut måneden, hvis de kan være interessert i å få deg inn så raskt som mulig.
AnonymBruker Skrevet 7. september #8 Skrevet 7. september petterm skrev (26 minutter siden): Du kan evt nevne på intervjuet at du har prøvetid ut måneden, hvis de kan være interessert i å få deg inn så raskt som mulig. Skrev det til slutt i søknaden! Anonymkode: 00f54...573 1
AnonymBruker Skrevet 7. september #9 Skrevet 7. september Så lenge du sier opp innen 30.9. har du 14 dagers oppsigelse. Anonymkode: e7d01...d81
AnonymBruker Skrevet 7. september #10 Skrevet 7. september Miamaia83 skrev (37 minutter siden): Kan jeg spørre i hva slags bransje det er? Har du sagt i fra om det som mangler? Tror du ikke du kan få opp engasjementet og lysten til å jobbe Hei. Jeg jobber administrativt. Har prosjektledererfaring og ble lovet prosjektarbeid. Som viser seg å være primært merkantile oppgaver. Det hele er en veldig merkelig situasjon å være i. Jeg forsøker å skape utviklingsoppgaver som er i tråd med virksomhetens behov. Leder er totalt fraværende og har ikke tatt itiativ en eneste gang til samtale i prøvetiden. Jeg har kalt vedkommende inn til samtale to ganger. Begge ganger opplevde jeg minimalt med feedback, selv da jeg ba om det direkte. En kollega har jobbet i virksomheten i 8 år. Hxn har hatt to utviklingssamtaler med leder. Jeg søker meg vekk fordi stillingsutlysningen og to jobbintervjuer tegnet et bilde av en stilling som jeg ikke har. Blir så lenge jeg må og gjør det beste ut av det. Møter på jobb hver dag med et smil og gir jernet. Så fort jeg landet noe mer relevant er jeg ut døra. Kult om det skjer allerede i prøvetiden. Anonymkode: 00f54...573 2
AnonymBruker Skrevet 7. september #11 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så lenge du sier opp innen 30.9. har du 14 dagers oppsigelse. Anonymkode: e7d01...d81 Takk! Det er det jeg har tenkt, men ble usikker! Anonymkode: 00f54...573
Miamaia83 Skrevet mandag kl. 13:31 #12 Skrevet mandag kl. 13:31 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei. Jeg jobber administrativt. Har prosjektledererfaring og ble lovet prosjektarbeid. Som viser seg å være primært merkantile oppgaver. Det hele er en veldig merkelig situasjon å være i. Jeg forsøker å skape utviklingsoppgaver som er i tråd med virksomhetens behov. Leder er totalt fraværende og har ikke tatt itiativ en eneste gang til samtale i prøvetiden. Jeg har kalt vedkommende inn til samtale to ganger. Begge ganger opplevde jeg minimalt med feedback, selv da jeg ba om det direkte. En kollega har jobbet i virksomheten i 8 år. Hxn har hatt to utviklingssamtaler med leder. Jeg søker meg vekk fordi stillingsutlysningen og to jobbintervjuer tegnet et bilde av en stilling som jeg ikke har. Blir så lenge jeg må og gjør det beste ut av det. Møter på jobb hver dag med et smil og gir jernet. Så fort jeg landet noe mer relevant er jeg ut døra. Kult om det skjer allerede i prøvetiden. Anonymkode: 00f54...573 Da skjønner jeg godt du er misfornøyd. Heier på deg og håper det går i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå