Gå til innhold

Hvilke "inngrep" tror dere Celina Midelfart har gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så bilde av henne nylig i en artikkel på en eller annen nyhetsside, og jeg har alltid syntes at denne dama ser så fantastisk ut. Er selv bare 30 år men håper virkelig jeg kan se ut som henne når jeg bikker 50. Når jeg ser på bilder av når hun var på min alder så ser jeg jo at hun alltid har vært pen og har flotte trekk, men jeg antar at hun kanskje har gjort noe for å bevare litt ungdommelighet? Jeg syns ikke hun ser yngre ut enn alderen sin, men hun ser kjempe bra ut likevel. 

Syns rett og slett hun bare ser skikkelig frisk og flott ut. Og jeg vil gjøre det samme når jeg blir "godt voksen" som hun har gjort. :D 

Anonymkode: e27cd...c35

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fillers, botox, halsløft, ansiktsløft osv.

Anonymkode: ee99f...0c7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fillers, botox, halsløft, ansiktsløft osv.

Har du noen som helst "bevis", kilder osv på dette? 

Anonymkode: f55f5...8de

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du noen som helst "bevis", kilder osv på dette? 

Anonymkode: f55f5...8de

Det er ganske åpenbart.

Hun er over 40.

• Nyttig 1
Skrevet

Tviler sterkt på at hun har lagt seg under nåla/kniven. Tror hun er opptatt av helse og trening, og hun tar vare på kroppen sin.

AnonymBruker
Skrevet

For det første trener hun mye styrke. Fantastisk kropp, og antagelig høy BMI grunnet mye muskler. Ser dessverre ut til at hun har tatt et vertikalt ansiktsløft, brynsløft og en konservativ blepharoplasty. Det hadde hun ikke behov for. Alle som gjør det får det strekte uttrykket og litt for høy og stram panne. Men hver sin smak.

Her er hun for ca 4 år siden: https://www.seher.no/kjendis/celina-midelfart-flyttet-fra-mannen---nytt-liv/74301975

Anonymkode: 72a0c...a7a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...