AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:02 #1 Skrevet søndag kl 14:02 Kvinne som nylig har bikka 30 år, jeg sliter virkelig med å finne grunner til å stå opp om morgenen. Det er ingenting jeg vil og ingenting jeg skal, bortsett fra de dagene jeg jobber, naturligvis. Har ikke ønske om å stifte familie og vil heller ikke ha kjæreste. Vennskap bryr jeg meg ikke om, jeg har ikke venner, men er sosial med både kollegaer, naboer og enkelte bekjente. Har ingen drøm om utdanning, hus, reise, det er ikke noe som "frister" her i livet. Vet ikke helt hva jeg spør om her. Det sies at man skal skape mening selv, men hvordan da, når man ikke kjenner til noen mening? Jeg bryr meg veldig lite om alt, egentlig. Anonymkode: 701f6...a88 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:13 #2 Skrevet søndag kl 14:13 Det trenger ikke ha noe mening, bare fyll livet med ting du liker å gjøre. Det må ikke være familie og masse reiser, det kan være hva som helst som du liker. Hvis ingenting gir deg glede så bør du ta kontakt med fastlegen og høre om du kan være deprimert. Anonymkode: c5ea5...54f 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:27 #3 Skrevet søndag kl 14:27 Livet mitt ble mye bedre når jeg sluttet å lete etter mening. Jeg fyller dagene med det jeg synes er gøy, noe som skifter til stadighet. Prøv noe nytt og se om du liker det. Anonymkode: f844e...d68 2 7
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:31 #4 Skrevet søndag kl 14:31 Hva er galt med det egentlig? Jeg kjenner flere som er sånn. Anonymkode: b5203...c99 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:33 #5 Skrevet søndag kl 14:33 Livet har ingen mening annet enn det en selv ønsker at meningen skal være. Anonymkode: 54fbd...c0c
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:35 #6 Skrevet søndag kl 14:35 Har det sånn selv. Anonymkode: 67fa4...d13
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:39 #7 Skrevet søndag kl 14:39 Må alt ha en mening da? Bare lev livet p gjør det som faller deg inn. Anonymkode: 16ad4...1c4
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:40 #8 Skrevet søndag kl 14:40 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Kvinne som nylig har bikka 30 år, jeg sliter virkelig med å finne grunner til å stå opp om morgenen. Det er ingenting jeg vil og ingenting jeg skal, bortsett fra de dagene jeg jobber, naturligvis. Har ikke ønske om å stifte familie og vil heller ikke ha kjæreste. Vennskap bryr jeg meg ikke om, jeg har ikke venner, men er sosial med både kollegaer, naboer og enkelte bekjente. Har ingen drøm om utdanning, hus, reise, det er ikke noe som "frister" her i livet. Vet ikke helt hva jeg spør om her. Det sies at man skal skape mening selv, men hvordan da, når man ikke kjenner til noen mening? Jeg bryr meg veldig lite om alt, egentlig. Anonymkode: 701f6...a88 Hva liker du å gjøre da? Liker du naturen? Isåfall kan du gå mye i naturen? Strender, skog, fjell? Liker du musikk? Du kan lytte til musikk, gå på konserter.. liker du god mat? Du kan kokkelere og lage mye godt til deg selv på kjøkkenet? Jeg er et sosialt vesen da, og glad i genuine, ekte relasjoner. Men jeg har hatt mye utfordringer i livet som har gjort at jeg i perioder har lurt på hva som er meningen med livet, jeg også. Og har kommet fram til at det er små ting, frokosten om morningen, fuglekvitter, sandstrender i nydelig sommervær, reise og oppleve nye steder, lære å lage god mat, tur på skogsstier, musikk, et godt glass vin, ja lignende ting😊 Anonymkode: 8bb61...a55
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:03 #9 Skrevet søndag kl 15:03 Min erfaring er at når man føler alt er meningsløst da er det kanskje depresjon på vei. Anonymkode: 957ed...593 3 1
exictence Skrevet søndag kl 15:09 #10 Skrevet søndag kl 15:09 Er det noe du liker? Noe som gjør deg glad?
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:22 #11 Skrevet søndag kl 15:22 Jeg har det helt likt. Har vært død innvendig i årevis. Har glemt hvordan det er å føle glede. Anonymkode: b13b9...41b
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:34 #12 Skrevet søndag kl 17:34 Det er ingen mening med livet, bortsett fra å forplante seg og føre genene sine videre - men det er egentlig også meningsløst. Hvis det finnes en mening, så tror jeg det må være å ha det så gøy man kan og glede seg over naturen og alt det fine rundt oss mens man er i live. Anonymkode: a9dd0...ee6
AnonymBruker Skrevet i går, 08:14 #13 Skrevet i går, 08:14 Man kan da ha et strålende liv uten å bry seg om relasjoner. Livet er hva du gjør det til, hvis du ikke bryr deg om relasjoner så er jo det helt flott for deg, da har du enda mer tid til å bruke på det du vil. Alle finner sin egen mening med livet. Anonymkode: ae055...168
AnonymBruker Skrevet i går, 08:24 #14 Skrevet i går, 08:24 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har det helt likt. Har vært død innvendig i årevis. Har glemt hvordan det er å føle glede. Anonymkode: b13b9...41b Sånn føler jeg det også. Anonymkode: 3c5fb...2c1
Snowx Skrevet 22 timer siden #15 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har det helt likt. Har vært død innvendig i årevis. Har glemt hvordan det er å føle glede. Anonymkode: b13b9...41b Samme her.
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Skrevet 16 timer siden Snowx skrev (6 timer siden): Samme her. kom igjen folkens...💞 ☀️Begynn å leke⭐ 🚴♀️🌹🌸🦢☀️ Anonymkode: 2f2c3...e8f
Snowx Skrevet 14 timer siden #17 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): kom igjen folkens...💞 ☀️Begynn å leke⭐ 🚴♀️🌹🌸🦢☀️ Anonymkode: 2f2c3...e8f Ja.. Hvordan da? Når alt føles meningsløst og man går rundt og er apatisk hele tiden.
Nowayback Skrevet 12 timer siden #18 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 7.9.2025 den 17.03): Min erfaring er at når man føler alt er meningsløst da er det kanskje depresjon på vei. Anonymkode: 957ed...593 Eller at man bare har sluttet å være naiv. Rart at det er opplest og vedtatt at å være lykkelig er det "riktige". Fakta ER at vi lever et svært kort liv, og at alt vi måtte opparbeide oss mister vi like fort. AnonymBruker skrev (På 7.9.2025 den 17.22): Jeg har det helt likt. Har vært død innvendig i årevis. Har glemt hvordan det er å føle glede. Anonymkode: b13b9...41b Jeg kjenner snev av glede, men det er bare når jeg får "teasere" på hvilke goder som finnes der ute. I et naivt øyeblikk tror jeg at det kan skje meg også, men det er alltid bare "teasere" som gjør at jeg får et øyeblikks håp. Bare for å holde meg i live, virker det som. Slike "teasere" handler alltid om relasjoner. F.eks er det for meg uvirkelig å tenke at sex er en vanlig del av de fleste menneskers liv. Det er også uvirkelig at noen foreldre har perfekte drømmebarn, med helt prikkfri og eksemplarisk oppførsel. I korte øyeblikk lar jeg meg lure til å tro at jeg kan få dette. Selv om ingenting i min familie tilsier at jeg ville fått annet enn adferdsproblemer. Vil si at jeg kjenner meg død innvendig i 90 % av tiden.
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #19 Skrevet 12 timer siden Å gjøre det beste ut av oddsen du har fått tildelt, selvfølgelig. Vi skal alle dø en dag uansett, så det gjelder å ha brukt det meste av tiden sin på ting som ikke sliter deg ut eller bryter deg ned. Livet er ikke langt. Hvem vet hvor disse ordene jeg brukte tiden min på er om 100 år. Sikkert ikke-eksisterende i et vakuum. Anonymkode: c6117...c68
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #20 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 7.9.2025 den 16.02): Har ikke ønske om å stifte familie og vil heller ikke ha kjæreste. Vennskap bryr jeg meg ikke om, jeg har ikke venner, men er sosial med både kollegaer, naboer og enkelte bekjente. Har ingen drøm om utdanning, hus, reise, det er ikke noe som "frister" her i livet. Anonymkode: 701f6...a88 Jeg ønsker heller ingen partner og slett ikke barn. Har få, men gode venner, men gjør det meste alene. Og jeg har det helt topp! Man har jo interesser og ting å fylle livet med selv om det ikke er A4-livet. Anonymkode: c2fea...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå