AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:22 #1 Skrevet søndag kl 12:22 Jeg brukte Apotek1 lenge og hvis det er noe jeg må akutt, men helst bruker jeg kun Farmasiet. De har billige priser på veldig mange av produktene jeg bruker til vanlig, f.eks en rensegele fra La Roche Possay - som koster 179 kr på Farmasiet og 306 kr på de vanlige apotekene! Farmasiet har også Klarna betaling (som Apotek 1) så veldig fornøyd med det. Bruker aldri Vitus eller Boots. Anonymkode: 9144a...8ab 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:04 #2 Skrevet søndag kl 15:04 Bruker stort sett bare apotek når jeg må ha medisiner, og da er det alltid Apotek1. Det andre apoteket på senteret er håpløse, de er trege og sure og veldig lite hjelpsomme! Anonymkode: 01414...0f0 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:05 #3 Skrevet søndag kl 15:05 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg brukte Apotek1 lenge og hvis det er noe jeg må akutt, men helst bruker jeg kun Farmasiet. Anonymkode: 9144a...8ab Samme som deg! Anonymkode: 18ad5...e41 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:25 #4 Skrevet søndag kl 16:25 Jeg liker godt Apotek 1 og Boots apotek her i byen. Men vi er avogtil innom Vitus apotek også. Nettapotek bruker jeg såpass sjelden at jeg ikke kan uttale meg om dem. Anonymkode: 7161b...6df
Kniv & gaffel Skrevet søndag kl 18:48 #5 Skrevet søndag kl 18:48 Bruker vanligvis Vitus og er godt fornøyd. Det hender også at jeg bruker Apotek1 eller Ditt apotek, og er fornøyd med dem også. Boots bruker jeg sjelden, men brukte det tidligere da det var det nærmeste apoteket på et sted jeg bodde før. Jeg var ikke så godt fornøyd med dem. Det var mye mas om mersalg, og spørsmål om jeg trengte hudkremer, solkrem, sminke eller smertestillende. Nettapotek har jeg aldri brukt, ser ingen grunn til det når jeg har fem ulike apotek i kommunen her jeg bor nå.
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:54 #6 Skrevet søndag kl 18:54 Kan ikke si at jeg merker noe forskjell. Anonymkode: 1f8af...2e5
Frøkenfryden Skrevet søndag kl 18:56 #7 Skrevet søndag kl 18:56 Egentlig misfornøyd med alle da de ikke sender medisiner mellom seg og jeg må dra dritlangt for å hente der den er, når det er samme kjede😖
Soft mann Skrevet søndag kl 19:00 #8 Skrevet søndag kl 19:00 Har brukt vitus. Men nå er det begynt ei ny dame som skal godkjenne resepten. Å hun sletter reseptene som eg har brukt lenge, for det er en eller annen formalitet dom hun mener eg galen. Aldri mer vitus for meg
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:03 #10 Skrevet søndag kl 19:03 Har aldri merket stor forskjell mellom ulike apotekkjeder. Litt varierende pris på varer som ikke er reseptbelagte, men ofte er det kampanjer uansett. Og er man medlem av kjedens kundeklubb får man gode priser og rabattkuponger og slikt. Det kan derimot være stor forskjell på enkeltapotek hva gjelder service. Da tenker jeg på kundebehandling og om de har varer på lager og slikt. Men dette har nok med ledelsen på det enkelte apotek å gjøre, ikke med hvilken kjede apoteket er eid av. (Bruker ikke nettapotek, så kan ikke uttale om det segmentet) Anonymkode: 1b2fb...fe8
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:03 #11 Skrevet søndag kl 19:03 Er ikke helse-freak nok til å ha fast apotek. Har ikke fast mat- eller klesbutikk heller. Anonymkode: 54c01...54c
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:26 #12 Skrevet søndag kl 20:26 Kniv & gaffel skrev (1 time siden): Bruker vanligvis Vitus og er godt fornøyd. Det hender også at jeg bruker Apotek1 eller Ditt apotek, og er fornøyd med dem også. Boots bruker jeg sjelden, men brukte det tidligere da det var det nærmeste apoteket på et sted jeg bodde før. Jeg var ikke så godt fornøyd med dem. Det var mye mas om mersalg, og spørsmål om jeg trengte hudkremer, solkrem, sminke eller smertestillende. Nettapotek har jeg aldri brukt, ser ingen grunn til det når jeg har fem ulike apotek i kommunen her jeg bor nå. Ofte MYE penger å spare på farmasiet/apotera... Anonymkode: 131b0...d2b
Hedda-78 Skrevet søndag kl 20:31 #13 Skrevet søndag kl 20:31 Har ikke noe fast apotek, vet knapt nok hvilken kjede jeg er i mens jeg står der inne. Kan ikke huske at jeg noen gang har handlet apotekvarer på nett. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:33 #14 Skrevet søndag kl 20:33 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke helse-freak nok til å ha fast apotek. Har ikke fast mat- eller klesbutikk heller. Anonymkode: 54c01...54c Ikke kronisk syk heller, good for you! Jeg foretrekker Apotek1 fremfor Boots her i byen, da de oftest har inne alle medisinene jeg bruker. Bootsfilialene her må alltid bestille inn, så da må jeg komme igjen for å hente. Det hender jeg bruker nettapotek, da blir det oftest Farmasiet. Anonymkode: 599a9...2fb
Teardrop Skrevet søndag kl 20:35 #15 Skrevet søndag kl 20:35 Farmasiet. Apotek1 om jeg må det raskt, men da velger jeg klikk&hent, myyye penger å spare på det! 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:15 #16 Skrevet søndag kl 22:15 Apotek1 fordi de har lavest pris på den medisinen jeg bruker fast. Den er livsviktig, men får den ikke på blå resept. Sparer fort over 500 kr med å velge denne kjeden. Ellers når det ikke haster foretrekker jeg nettapotek. Anonymkode: b12f2...e36
AnonymBruker Skrevet i går, 00:24 #17 Skrevet i går, 00:24 Henter medisiner på Apotek 1, men handler for det meste på Farmasiet og Apotera. Betaler ikke dyre dommer for et produkt på et vanlig apotek, som jeg kan få billigere hos nettapoteker. Rask levering er det også, 2-3 dager. Anonymkode: e7c54...d41
Liveterspennende Skrevet i går, 00:38 #18 Skrevet i går, 00:38 Lokal apoteket er vitus apotek, oppleves trygt, ryddig og utrolig bra service. Prismessig er apotek helt på trynet kontra kjøp via internett, men beliggenheten og tilgang koster.
AnonymBruker Skrevet i går, 00:55 #19 Skrevet i går, 00:55 Bruker bare apotek når jeg skal hente reseptpliktige varer, og da bruker jeg et av apotekene i nærheten, dvs enten Apotek1 eller Vitus. Begge er helt ok. Jeg har ikke undersøkt om det er prisforskjell. Det er uansett svært sjelden jeg henter annet enn det jeg får på blå resept/frikort. Anonymkode: 7ba63...f79
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #20 Skrevet 23 timer siden Jeg går på faste medisiner. Og jeg bruker bare farmasiet. Praktisk å få levert på døra, og andre apotekvarer er billige. Anonymkode: beb38...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå