AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Syns det er vanskelig. Menn jeg finner vil ha sex så sjelden. Anonymkode: 8ccc8...60b 1 1
Tidligeremedlem Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Kemi og tiltrekning , finde jente er nok ikke vanskelig men finde det som tenner meg er umulig og findes det da er det daglig ja takk 😄😅😍
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Unge menn, i alderen 18–24 år, vil ofte ha sex. Date yngre. Anonymkode: e1352...787 1 2
Donvito Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden Hva er ofte for deg? For meg er det daglig som gjelder. M45
Soft mann Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden Eg er 55, sex hver dag helst som vare lenge er det eg liker. Men kjæresten syntes det blir litt mye😅 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden Soft mann skrev (12 minutter siden): Eg er 55, sex hver dag helst som vare lenge er det eg liker. Men kjæresten syntes det blir litt mye😅 Ja til ofte sex, stort nei til langvarig sex. Og mister lysten når mannen sjelden eller aldri får orgasme. Anonymkode: a254d...b3c
Soft mann Skrevet 16 timer siden #8 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja til ofte sex, stort nei til langvarig sex. Og mister lysten når mannen sjelden eller aldri får orgasme. Anonymkode: a254d...b3c Eg elsker laaange forspill. Så ja laaang sex er min favoritt 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Skrevet 16 timer siden Soft mann skrev (23 minutter siden): Eg elsker laaange forspill. Så ja laaang sex er min favoritt Gjorde det slutt med en mann fordi han ville holde på så lenge. Og fordi han ofte ikke fikk orgasme. Jeg tenner fort med rett mann. Blir forspill for langt mister jeg tenningen. Anonymkode: a254d...b3c 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Skrevet 15 timer siden Du kan få min… 🙌🏻 Anonymkode: 04a04...60d 1
Soft mann Skrevet 15 timer siden #11 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjorde det slutt med en mann fordi han ville holde på så lenge. Og fordi han ofte ikke fikk orgasme. Jeg tenner fort med rett mann. Blir forspill for langt mister jeg tenningen. Anonymkode: a254d...b3c Ja bør vere enkelt å finne en som alltid er klar, og rask på avtrekkeren. er jo det som mange kvinner her inne, og ellers og, ikke er helt helt fornøyd med
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Skrevet 14 timer siden Donvito skrev (2 timer siden): Hva er ofte for deg? For meg er det daglig som gjelder. M45 Ja daglig er bra nok. Anonymkode: 8ccc8...60b
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Skrevet 14 timer siden Jeg er på din alder. Skaffet meg en på 34 år. Det hjalp veldig. Anonymkode: cf298...91a 1 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg er på din alder. Skaffet meg en på 34 år. Det hjalp veldig. Anonymkode: cf298...91a 🤣 jeg kan ikke gå ut med noen på alderen til min sønn, da kan jeg like greit romstrere i hans kamerat gjeng 🤣 Anonymkode: 8ccc8...60b
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Skrevet 11 timer siden Soft mann skrev (3 timer siden): Ja bør vere enkelt å finne en som alltid er klar, og rask på avtrekkeren. er jo det som mange kvinner her inne, og ellers og, ikke er helt helt fornøyd med De fleste jeg har snakket med om dette vil heller ha en som er rask enn en evighetsmann. Det finnes jo en mellomting og Anonymkode: a254d...b3c
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Skrevet 11 timer siden Vi begynte med å ha sex 5-10 ganger om dagen. Nå snart 3 år etterpå er det en gang hver 3-6 måned… Jeg vil ha sex hver dag og gjerne også 2 ganger om dagen eller mer. Nesten ingen kan matche det over tid. I tillegg vil jeg at han skal komme og ikke være en evighetsmaskin som aldri kommer. Kommer han ikke ser jeg på det som et personlig nederlag slik som det er med mannen min her som aldri kommer 😔 Anonymkode: e0f29...431 1
Snok1 Skrevet 11 timer siden #17 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Syns det er vanskelig. Menn jeg finner vil ha sex så sjelden. Anonymkode: 8ccc8...60b Er du mann eller kvinne selv?
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Skrevet 11 timer siden hocane skrev (5 timer siden): 18 åringer Snakk for deg selv, jeg er 37 og ennå kåt som faen. Skulle gjerne hatt ei fru som vil ha sex 2-3 ganger for dag (ikke bare i begynnelsen). Gjelder bare å finne ei med fetish for lave skallede menn 🤣 Anonymkode: 68d4a...e91
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Skrevet 11 timer siden Hvor som helst? Jeg fant min da han streama på Twitch. Anonymkode: 1e27f...ced
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #20 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Vi begynte med å ha sex 5-10 ganger om dagen. Nå snart 3 år etterpå er det en gang hver 3-6 måned… Jeg vil ha sex hver dag og gjerne også 2 ganger om dagen eller mer. Nesten ingen kan matche det over tid. I tillegg vil jeg at han skal komme og ikke være en evighetsmaskin som aldri kommer. Kommer han ikke ser jeg på det som et personlig nederlag slik som det er med mannen min her som aldri kommer 😔 Anonymkode: e0f29...431 👎 Anonymkode: 89cef...73a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå