Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en billig airwrap kopi fra AliExpress. Har brukt den en del også, men ledningen er for kort, og den blir gjerne så varm at røykvarsleren går av når jeg holder på. Kaldluften er en vits. 

Ser jeg kan få en original fra 3500 kr på finn, er det andre som har «oppgradert» og blitt mer fornøyd med ekte vare? 

Anonymkode: ff1cb...a45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri kjøpt en fake Dyson eller en brukt en. Men jeg kjøpte en flunkende ny Dyson Supersonic for noen år siden og viss Dyson hadde fått røykvarsleren min og andres til å gå av hadde de gått konkurs.

Du får hva du betaler for. Dyson har en funksjon som holder tempen stabil. Ulik temperatur er anbefalt for ulike styling. Kaldluften på Supersonic funker som den skal. Funker like bra nå 4 år etter jeg kjøpte den som den gjorde som ny. Vært vær kr.

Anonymkode: 3ae79...3e9

AnonymBruker
Skrevet

Hvis den ble så varm at røykvarsleren gikk av lurer jeg veldig på hvordan håret ditt ser ut nå? :o

Anonymkode: 982ad...6aa

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis den ble så varm at røykvarsleren gikk av lurer jeg veldig på hvordan håret ditt ser ut nå? :o

Anonymkode: 982ad...6aa

Det kaaan være pga damp dersom håret er litt for vått, men ja…det ser ikke så ille ut, bruker den sjelden 😆 Men hender det lukter litt svidd hår, ja! 

Anonymkode: ff1cb...a45

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...