AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:03 #1 Skrevet søndag kl 11:03 Møtt en fyr gjennom en felles venner. Vist smålig intr, særlig seksuelt for meg. Men snakket sammen i 2 mnd nå og møttes for 2 gang i går. Greien er at det bare har vært vennskapelig, men han har sendt meg snapper hver dag så en form for intr har jo det vært. Forrige helg var han drit full og skrev hent meg… deretter så sendte han meg en haug med snapper dagen derpå. Noe i luften er det. Så vi møtes som nevnt for andre gang med vennene våres, fyren er sveiseblind drita… Så og bli voldsomt mer kjent med han var uaktuelt. Men han anerkjente meg, blunket til meg, tok meg i kjolen.. var obv små flørting. Men jeg ga han ikke så mye intr fordi han var så drita. Smilte til han og tok han i hånden og så litt bort på han til tider, mens vi snakket med hver våre. Etter hvert satt han alene så tenkte nå kan jeg gå bort til han. Satt med bort til han. Tok av over skulderen og spurte om han trengte noe. Om han var dårlig og bare viste at jeg brydde meg. Fyren svarte ikke, så ikke på meg… bare tekstet med en haug med folk på snap. Så jeg bare eh? Venninnen min fra gjengen kom bort og bare - hva skjer. Så snakket vi litt og han stakk og satt seg en annen plass og så bort på oss ofte? Viste seg da at fyren drev å tekstet med en jente som nettopp satt der og spurte om hun var singel og om hun ville være med han. Mens jeg satt der og han ignorerte meg🥰 jeg tror jeg ALDRI har fått så avsmak på en fyr noensinne. Greit du er drita, men uansett om jeg hadde vært sveiseblind hadde jeg aldri gjort noe sånt. Jeg snakker med gutter og har lagt med en annen for bare 3 uker siden. Så er ikke noe seriøst, men ønsket om å bli mer kjent har jo vært der. Samt han har sagt til vennegjengen at han er klar for noe seriøst… Men jeg må ærlig si at dette er første gutten jeg smålig har fått litt intr for på snart 1 år og han viser seg å være en slik type. Bedre at det skjedde nå og ikke etter vi hadde lagt sammen. Fyf det var skuff og jeg ble ganske lei meg. Anonymkode: 8b3b5...32c
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:41 #2 Skrevet søndag kl 11:41 Så mye unødvendig drama med dere ungdommer😩 Anonymkode: b3172...f54 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:48 #3 Skrevet søndag kl 11:48 Klart det er håpløst når det er sånn man velger å gå fram. Anonymkode: c1a4e...feb
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:21 #4 Skrevet søndag kl 12:21 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Klart det er håpløst når det er sånn man velger å gå fram. Anonymkode: c1a4e...feb Gir det deg rett til og ha total mangel på folkeskikk? Anonymkode: 8b3b5...32c
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:45 #5 Skrevet søndag kl 12:45 Haha, dette var forhåpentligvis et utdrag fra en femtenårings dagbok. Anonymkode: 572a2...f02 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:51 #6 Skrevet søndag kl 12:51 Det blir bedre om noen år når dere blir voksne, ts. Tenåringsgutter gjør mye rart. Sannsynligvis var han ikke veldig interessert, men mulig han merket at du var det, og ble revet litt med. Det er mye prøving og feiling dere skal gjennom. Anonymkode: 45d85...78b 1
Perelandra Skrevet søndag kl 13:25 #7 Skrevet søndag kl 13:25 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg