Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forelsket meg i en jeg gikk på en del dater med, men så sier han at han ønsker ikke å binde seg til en seriøs relasjon nå, men at vi kan fortsette å møtes og være intime, holde på som før. Han sa han var glad i meg og ville ikke miste meg. 

Det var skikkelig vondt fordi jeg er forelsket og vil ikke miste ham, samtidig vet jeg av erfaring at sånt som dette driver meg gæren og usikkerheten spiser en opp, så jeg takka nei og avbrøt. Jeg gjorde det rette ikke sant? Dritt. 

Anonymkode: 389f2...7f7

• Liker 4
  • Hjerte 10
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yey! Du gjorde det rette, selvfølgelig. 

Anonymkode: ab2a3...c1a

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Du gjorde det rette. Og bør være stolt av deg selv.

Anonymkode: ff027...b16

• Nyttig 5
Skrevet

Du gjorde det rette ja! Gå videre og se deg tilbake. 

Anonymkode: 6fa72...cdb

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Yey! Du gjorde det rette, selvfølgelig. 

Anonymkode: ab2a3...c1a

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du gjorde det rette. Og bør være stolt av deg selv.

Anonymkode: ff027...b16

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du gjorde det rette ja! Gå videre og se deg tilbake. 

Anonymkode: 6fa72...cdb

Regner med du mente "ikke' se deg tilbake men måtte le litt 😄

Takk dere, faen dette dating greiene er noe drit

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er noe skikkelig dritt! Men du gjorde helt rett her. Du finner noen som vil det samme som deg til slutt og da er det verdt det for hellidussen så deilig det er!❤️ 

Anonymkode: 55627...bed

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er noe skikkelig dritt! Men du gjorde helt rett her. Du finner noen som vil det samme som deg til slutt og da er det verdt det for hellidussen så deilig det er!❤️ 

Takk håper det! Nå føle det mest som jeg bare burde ha slått til og tatt det jeg fikk, angrer, men vet det bare er dumme tanker. 

Skrevet

Bra jobba! Dette går bra! Du kommer deg igjennom dette! 👏👏👏lykke til! 😊😊

Anonymkode: 492e8...2c5

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.9.2025 den 16.20):

Bra jobba! Dette går bra! Du kommer deg igjennom dette! 👏👏👏lykke til! 😊😊

Anonymkode: 492e8...2c5

Takk! Har ikke hørt noe og heller ikke tatt kontakt, hans stillhet er jo bekreftelse det og, men de jævla What if.... men skal ikke ta kontakt 💪💪

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Takk! Har ikke hørt noe og heller ikke tatt kontakt, hans stillhet er jo bekreftelse det og, men de jævla What if.... men skal ikke ta kontakt 💪💪

Stay strong Hvis det skulle være en snøballs sjanse i helvete for at han angrer seg og vil være sammen med deg likevel er dette måten å gjøre det på, ved å vise at du har selvrespekt og ikke tar til takke med mindre enn du synes du er verdt. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Den derre what if er det bare å legge fra seg. Jeg har prøvd det der og kan si med sikkerhet at det bare bli mer av det samme. Stillhet, usikkerhet og tårer. 

Du kan fortsette å drømme om det du ønsker deg, bare vær bevist på at det er med en ukjent mann der fremme og ikke en medium lunken fisk fra fortiden😄

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er på samme sted selv. Og du (og jeg!!!) Har tatt det riktige valget. 

Vi skal ha det godt med oss selv og ikke bli i en relasjon vi ikke ønsker og som sliter oss ut.

Anonymkode: a1421...87d

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Salamandra skrev (8 timer siden):

Stay strong Hvis det skulle være en snøballs sjanse i helvete for at han angrer seg og vil være sammen med deg likevel er dette måten å gjøre det på, ved å vise at du har selvrespekt og ikke tar til takke med mindre enn du synes du er verdt. 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Den derre what if er det bare å legge fra seg. Jeg har prøvd det der og kan si med sikkerhet at det bare bli mer av det samme. Stillhet, usikkerhet og tårer. 

Du kan fortsette å drømme om det du ønsker deg, bare vær bevist på at det er med en ukjent mann der fremme og ikke en medium lunken fisk fra fortiden😄

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er på samme sted selv. Og du (og jeg!!!) Har tatt det riktige valget. 

Vi skal ha det godt med oss selv og ikke bli i en relasjon vi ikke ønsker og som sliter oss ut.

Anonymkode: a1421...87d

Jeep enig, dette må jeg bare holde ut til trangen går over!

• Liker 1
Skrevet

Good for you! Livet er for kort til å kaste bort på menn som ikke vil det samme som deg.

AnonymBruker
Skrevet

Så bra du kuttet ham ut, Ts!

Denne mannen er jo en uempatisk manipulator!

"Jeg er glad i deg og vil ikke miste deg"... sa han, samtidig som han sa at han ikke ville binde seg i et forhold til deg, bare fortsette å ha sex med deg...

Han kunne like gjerne - og burde - sagt rett ut at han ikke er interessert, at han bare vil ha sex med deg inntil han finner ei dame han vil ha et forhold med, for det er det han faktisk sa til deg da han forsøkte å manipulere deg (som han visste var forelsket i ham) med å si at han var glad i deg og ikke ville miste deg.

Og med det viser han at han heller ikke har respekt for deg og dine følelser i dette.

For en idiot!

Du skal være takknemlig for at du fant ut hvordan han er, for menn som er slik, de blir heller ikke stødige partnere man kan stole på.

Du gjorde det eneste rette da du kuttet ham ut!

Anonymkode: 44350...798

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bra jobba, TS! Ingen tvil om at du gjorde det rette for deg selv her! 

For en dust. Vil både holde deg på gress og «ikke miste deg», samtidig som han selv skal ligge rundt og slippe å forplikte seg. Høres ut som en egoist som vil ha i pose og sekk. Ville bare endt opp med at du ble (mer) såret om du fortsatte! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...