AnonymBruker Skrevet i går, 10:41 #1 Skrevet i går, 10:41 Jeg var forberedt da jeg gjorde det slutt med kjæresten, at dette kom til å gjøre vondt og være tøft. Har gått greit en uke nå. Kjent egentlig på en lettelse at nå var det gjort. Har klart å få tankene på rett spor igjen når jeg savner ham, og tenke at det var det beste og det ikke var bygd for lengre sikt. Men det siste døgnet har vært helt jævlig. Prater med ham innimellom i form av snap, kun vennskapelig tone, det ble vi enig om. Snapper fra hverdagen. Men har så lyst til å ta ham tilbake, enda det var jeg som gjorde det slutt. Savner ham sånn at jeg har vondt i magen. Har glemt det som var årsaken til bruddet (ikke noe dramatisk), og tenker bare på hans gode sider. Helt seriøst, jeg tror ikke jeg finner noen igjen som er så positiv, raus og fin som han. Begynner å tvile på avgjørelsen min, og tenke jeg var urimelig. Møtes bare for å ha sex? Herregud som jeg savner det seksuelle med ham, han var helt fantastisk. Men det går ikke siden både jeg og han har følelser enda, tror jeg. Hvertfall jeg. Ringe eller sende melding og høre hvordan det går med ham? Redd det blir misforstått, og redd for å få høre at han har gått videre, selv om jeg innerst inne håper han har gjort det. Det at vi eventuelt skulle finne tilbake til hverandre, føler jeg også er skikkelig dårlig gjort ovenfor barna våre også, og de rundt. Vet ikke hva jeg vil med å skrive dette. Er bare skikkelig rådvill Anonymkode: a08f1...8f5 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Men hvorfor gjorde du det slutt da? Anonymkode: 888ba...33b
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Alle forslagene du kommer med her vil jo bare forlenge sorgprosessen. Ekser bør man ikke ha kontakt med med mindre det er barn inne i bildet. Slett og blokker Anonymkode: 34758...412 3
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Du trenger mer tid, og mindre kontakt med ham bare for snikksnakk, selvsagt husker man alt det gode og positive rett etter et brudd, og ingenting av det som førte til en slutt som regel. Ta deg noen dager til. Helst uten mer kontakt med ham enn du må. Og tenk ordentlig etter. Det er lov å ombestemme seg, sånt skjer, men da må du vite med deg selv at du tar ham tilbake med det positive og negative, og dere må jobbe med grunnen til at det ble slutt. Anonymkode: 0d73e...2d3 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Men hvorfor gjorde du det slutt da? Anonymkode: 888ba...33b Forskjellig livssituasjon, litt ulik måte å kommunisere på som tidvis var utfordrende for meg. Så er vi jo ganske forskjellig også som personer, selv om vi er ganske like. Kommer fra to helt ulike miljø. Anonymkode: a08f1...8f5
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Alle forslagene du kommer med her vil jo bare forlenge sorgprosessen. Ekser bør man ikke ha kontakt med med mindre det er barn inne i bildet. Slett og blokker Anonymkode: 34758...412 Han er en god venn som betyr en del for meg, så det tenker jeg er ganske drastisk å gjøre, Anonymkode: a08f1...8f5
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du trenger mer tid, og mindre kontakt med ham bare for snikksnakk, selvsagt husker man alt det gode og positive rett etter et brudd, og ingenting av det som førte til en slutt som regel. Ta deg noen dager til. Helst uten mer kontakt med ham enn du må. Og tenk ordentlig etter. Det er lov å ombestemme seg, sånt skjer, men da må du vite med deg selv at du tar ham tilbake med det positive og negative, og dere må jobbe med grunnen til at det ble slutt. Anonymkode: 0d73e...2d3 Sant det du skriver, takk. Har allerede vært slutt en gang tidligere, en måneds tid. Fant tilbake til hverandre igjen. Det var ikke samme som årsak til bruddet da som nå. Men det bunnet litt i kommunikasjonen hans da også, som gjorde meg veldig såret. Anonymkode: a08f1...8f5
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sant det du skriver, takk. Har allerede vært slutt en gang tidligere, en måneds tid. Fant tilbake til hverandre igjen. Det var ikke samme som årsak til bruddet da som nå. Men det bunnet litt i kommunikasjonen hans da også, som gjorde meg veldig såret. Anonymkode: a08f1...8f5 Jeg tror du vet at det ikke er så veldig liv laga dette, jeg tenker at kommunikasjon er alfa omega i et forhold, skranter det der så herrefred. Anonymkode: 0d73e...2d3
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han er en god venn som betyr en del for meg, så det tenker jeg er ganske drastisk å gjøre, Anonymkode: a08f1...8f5 Den dagen han finner en ny dame, så kommer han til å kutte kontakten uansett. Anonymkode: 6fc45...a0b
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tror du vet at det ikke er så veldig liv laga dette, jeg tenker at kommunikasjon er alfa omega i et forhold, skranter det der så herrefred. Anonymkode: 0d73e...2d3 Må presisere at jeg nok har vært ganske konfliktsky, og ikke tatt opp det som har plaget meg ift kommunikasjon. Så har det bygget seg opp innvendig, og siste lille filleting fikk begeret til å renne over. Jeg er dessverre preget av å tidligere vært i et svært turbulent forhold, der alt ble en krangel og diskusjon. Så jeg har latt vær å ta opp ting, selv om jeg vet han ikke hadde reagert slik som tidligere partner… Jeg er litt motstander av å gjøre det slutt og bli sammen igjen hele tiden. Jeg vet at jeg er rask med å ombestemme meg etter brudd, så blir jeg værende i forhold som kanskje ikke er optimale. Samtidig er han annerledes enn tidligere partnere, der det har vært mye konflikt og de har vært veldig dominante. Han er bare tvers igjennom god og vi matcher på så mye også, samtidig som det er store forskjeller… Anonymkode: a08f1...8f5
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så har det bygget seg opp innvendig, og siste lille filleting fikk begeret til å renne over. Jeg er dessverre preget av å tidligere vært i et svært turbulent forhold, der alt ble en krangel og diskusjon. Anonymkode: a08f1...8f5 Kanskje han bør være glad for å slippe mer? Anonymkode: 8a9fe...45e
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje han bør være glad for å slippe mer? Anonymkode: 8a9fe...45e Fordi jeg sliter med å si hva jeg mener? Anonymkode: a08f1...8f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå