AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:54 #1 Skrevet søndag kl 09:54 Etter å ha fått opp noen halvmerkelige norske filmsnutter i feeden min i sosiale medier, og etter å ha sett et par dokumentarer på Youtube: Er dette "paradis" for kvinner som nærmer seg middagshøyden og som søker bekreftelse, eller er det hele blåst ut av proporsjoner? Genuint nysgjerrig, så kjør gjerne debatt. Anonymkode: 7b6c8...a4f 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:53 #2 Skrevet søndag kl 10:53 Bekreftelse fra hvem? Tyrkere? Ehhh… Anonymkode: 078be...ff1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:53 #3 Skrevet søndag kl 12:53 Nja, se nå bare på AnneMa. Har vært noen ganger i Alanya, og er man kvinne uten mann ved siden av får man MYE (uønsket) oppmerksomhet. Slitsomt. Anonymkode: 8b8c9...1bf 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:18 #4 Skrevet søndag kl 13:18 Har vært en del i Antalya-regionen og Marmaris, er svært sjelden jeg har sett middelaldrende kvinner med langt yngre menn faktisk. Anonymkode: 5695d...f4e 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:27 #5 Skrevet søndag kl 13:27 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Nja, se nå bare på AnneMa. Har vært noen ganger i Alanya, og er man kvinne uten mann ved siden av får man MYE (uønsket) oppmerksomhet. Slitsomt. Anonymkode: 8b8c9...1bf Det er jo sånn menn som går uten dame har det i Pattaya og Anonymkode: 66f7c...a93
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:39 #6 Skrevet søndag kl 16:39 Merket meg det blant folk i UK. Hørte du om middelaldrende britiske kvinner som dro til Tyrkia, så var det for å få seg tyrkerkjepp. Fikk dette bekreftet da jeg dro på en lengre flyreise fra London med mellomlanding på Atatürk Int flyplass. Flyet jeg satt på til Istanbul var smekkfullt av middelaldrende enslige damer. Vil tippe 60-70%. Et artig skue egentlig. Men har ikke noen fordommer. Unner disse damene all den tyrkerkjepp de kan få. Anonymkode: 455f0...f6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå