Gå til innhold

Er Antalya blitt middelaldrende kvinners svar på Pattaya for menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha fått opp noen halvmerkelige norske filmsnutter i feeden min i sosiale medier, og etter å ha sett et par dokumentarer på Youtube:
Er dette "paradis" for kvinner som nærmer seg middagshøyden og som søker bekreftelse, eller er det hele blåst ut av proporsjoner?

Genuint nysgjerrig, så kjør gjerne debatt.

Anonymkode: 7b6c8...a4f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekreftelse fra hvem? Tyrkere? Ehhh…

Anonymkode: 078be...ff1

Skrevet

Nja, se nå bare på AnneMa. 
Har vært noen ganger i Alanya, og er man kvinne uten mann ved siden av får man MYE (uønsket) oppmerksomhet. Slitsomt. 

Anonymkode: 8b8c9...1bf

• Liker 1
Skrevet

Har vært en del i Antalya-regionen og Marmaris, er svært sjelden jeg har sett middelaldrende kvinner med langt yngre menn faktisk.  

Anonymkode: 5695d...f4e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nja, se nå bare på AnneMa. 
Har vært noen ganger i Alanya, og er man kvinne uten mann ved siden av får man MYE (uønsket) oppmerksomhet. Slitsomt. 

Anonymkode: 8b8c9...1bf

Det er jo sånn menn som går uten dame har det i Pattaya og

Anonymkode: 66f7c...a93

Skrevet

Merket meg det blant folk i UK. Hørte du om middelaldrende britiske kvinner som dro til Tyrkia, så var det for å få seg tyrkerkjepp. 
Fikk dette bekreftet da jeg dro på en lengre flyreise fra London med mellomlanding på Atatürk Int flyplass. Flyet jeg satt på til Istanbul var smekkfullt av middelaldrende enslige damer. Vil tippe  60-70%. Et artig skue egentlig. Men har ikke noen fordommer. Unner disse damene all den tyrkerkjepp de kan få. 

Anonymkode: 455f0...f6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...