AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:48 #1 Skrevet søndag kl 09:48 Ble "hekta" på pinsa for en tid tilbake som et enkelt, kjapt og godt alternativ til pizza. Vi har pleid å kjøpe ferdig bunn fra Coop OBS/Extra, av merket "Bread World". Nå har Coop-butikkene sluttet med dette merket, og heller innført sitt eget Coop-brand. Annen produsent, samme pris men mindre (selvsagt...). Akkurat det er ikke så viktig, men konsistensen og produktet i seg selv kan etter vår mening ikke måle seg med det opprinnelige produktet de solgte. Så spørsmålet er rett og slett: Hva er den beste ferdiglagede pinsabunnen som er å få kjøpt, og hvor? Anonymkode: e9b60...95b 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:56 #2 Skrevet søndag kl 09:56 Søppel alt sammen Anonymkode: 38cde...6a5
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:01 #3 Skrevet søndag kl 10:01 Jeg pleier å kjøpe pinsabunner fra Eldorado, og er fornøyd med dem. Anonymkode: 68d41...2ed 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:02 #4 Skrevet søndag kl 12:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): Søppel alt sammen Anonymkode: 38cde...6a5 Interessant. Som åpenbart fagkyndig person: Hvilke av disse ingrediensene, alene eller kombinert, tenker du er det som gjør produktet til søppel? Anonymkode: e9b60...95b 1 2 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:35 #5 Skrevet søndag kl 13:35 Liker Rema sin veldig godt. Anonymkode: 01006...303 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:38 #6 Skrevet søndag kl 13:38 Liker Rema sin (må sies at jeg liker den såpass godt at jeg har prøvd minimalt med andre, så har ikke noe å sammenligne med). Anonymkode: c2f4a...b07 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:45 #7 Skrevet søndag kl 13:45 AnonymBruker skrev (1 time siden): Interessant. Som åpenbart fagkyndig person: Hvilke av disse ingrediensene, alene eller kombinert, tenker du er det som gjør produktet til søppel? Anonymkode: e9b60...95b Alkohol f.eks Anonymkode: 36986...505
PhilosopherSe7en Skrevet søndag kl 13:52 #8 Skrevet søndag kl 13:52 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Alkohol f.eks Anonymkode: 36986...505 Som fordamper under oppvarming 😅 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:54 #9 Skrevet søndag kl 13:54 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ble "hekta" på pinsa for en tid tilbake som et enkelt, kjapt og godt alternativ til pizza. Vi har pleid å kjøpe ferdig bunn fra Coop OBS/Extra, av merket "Bread World". Nå har Coop-butikkene sluttet med dette merket, og heller innført sitt eget Coop-brand. Annen produsent, samme pris men mindre (selvsagt...). Akkurat det er ikke så viktig, men konsistensen og produktet i seg selv kan etter vår mening ikke måle seg med det opprinnelige produktet de solgte. Så spørsmålet er rett og slett: Hva er den beste ferdiglagede pinsabunnen som er å få kjøpt, og hvor? Anonymkode: e9b60...95b kan det være "bread of the world" - merket? i så fall har de det på Rema og spar og noen kiwi har også Anonymkode: 4b331...35b
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:55 #10 Skrevet søndag kl 13:55 Burde være enkelt og mye billigere å lage sin egen pinsabunn! Anonymkode: a6d48...863
enkefru Skrevet søndag kl 14:22 #11 Skrevet søndag kl 14:22 Eldorado eller Rema sin. Har prøvd Coop en gang, det blir med den gangen. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:39 #12 Skrevet søndag kl 14:39 Takk for innspill og tips! Ja, det er «Bread of the World» jeg tenker på. Skal sjekke de andre kjedene. Til deg som kommenterer at det burde være enkelt og mye billigere å lage sin egen: I beg to differ. Ikke bryr jeg meg om prisen, og ei heller har jeg en surdeigskultur stående... Og til deg som trekker frem «alkohol f.eks» som søppel: Da legger du jammen lista lavt (eller høyt – alt etter som)… Har du f.eks. flere eksempler som gjør dette til "søppel"? 😇 Anonymkode: e9b60...95b 4 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:33 #13 Skrevet søndag kl 16:33 Rema sin er den beste synes vi. Test den Anonymkode: 8e976...8d2 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:45 #14 Skrevet mandag kl 09:45 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Takk for innspill og tips! Ja, det er «Bread of the World» jeg tenker på. Skal sjekke de andre kjedene. Til deg som kommenterer at det burde være enkelt og mye billigere å lage sin egen: I beg to differ. Ikke bryr jeg meg om prisen, og ei heller har jeg en surdeigskultur stående... Og til deg som trekker frem «alkohol f.eks» som søppel: Da legger du jammen lista lavt (eller høyt – alt etter som)… Har du f.eks. flere eksempler som gjør dette til "søppel"? 😇 Anonymkode: e9b60...95b Ikke bry deg om sånne. ALT er søppel for dem, med mindre det kommer fra egen hage eller gårdsbruket over gata. Hvitt mel (som ingredienslisten på bildet viste ovenfor) er det mange fanatikere som regner som "søppel". Selv om det er en helt normal ting å spise. Bare man sper på med grovere typer mel også i kostholdet, er det helt greit som ingrediens. Men noen anser alt for å være søppel, bare fordi det kommer i en ferdig pakning. Anonymkode: f6cc4...59f 4
Sneips Skrevet 19 timer siden #15 Skrevet 19 timer siden Rema sin er nest best, bread of the world på topp. Coop sin var tørr og smakløs. Eldorado sin noenlunde brukbar, men rema sin har bedre skorpe. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå