AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:42 #1 Skrevet søndag kl 09:42 Andre der fantasere om en ex , grunnet sex/krop var som du/dere matchet. mulig grunnet bedre preferanser jeg fantasere om hun. er dette vanligt😅 Anonymkode: ca921...918
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:11 #2 Skrevet søndag kl 10:11 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Andre der fantasere om en ex , grunnet sex/krop var som du/dere matchet. mulig grunnet bedre preferanser jeg fantasere om hun. er dette vanligt😅 Anonymkode: ca921...918 Hva fantaserte du da? Din forrige ex? Anonymkode: ed429...720
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:19 #3 Skrevet søndag kl 10:19 Har du ny partner men fortsetter å fantasere om exen din? Anonymkode: f3c1e...4a5 2
Tidligeremedlem Skrevet søndag kl 10:36 #4 Skrevet søndag kl 10:36 Om min forrige ja , fantasiene er vel irrelevant 🫣🤣
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:38 #5 Skrevet søndag kl 10:38 Ja. Det kalles alpha widow(er). Anonymkode: 93ba2...96d
Tidligeremedlem Skrevet søndag kl 10:39 #6 Skrevet søndag kl 10:39 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Det kalles alpha widow(er). Anonymkode: 93ba2...96d Oki den var ny her
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:47 #7 Skrevet søndag kl 10:47 Ja. Toxic var hun, men så sinnsykt god i senga. Hadde like mye lyst som meg, nesten. Men fantaserer om oss. Og jeg som gjorde det slutt. Idiot. Anonymkode: 10de6...e07 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:07 #8 Skrevet søndag kl 13:07 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja. Toxic var hun, men så sinnsykt god i senga. Hadde like mye lyst som meg, nesten. Men fantaserer om oss. Og jeg som gjorde det slutt. Idiot. Anonymkode: 10de6...e07 Synes ikke du skal angre på at du gjorde det slutt med en dame som var toxic. Det er virkelig ikke bra for psyken... Det kan føre til at man ikke fungerer på andre områder i livet. Det har jeg opplevd. Så det var veldig smart av deg å gjøre det slutt med henne. Veldig smart. Anonymkode: 664a7...5ee 1
AnonymBruker Skrevet i går, 04:59 #9 Skrevet i går, 04:59 Jeg fantaserer veldig ofte om kjæresten jeg hadde som 15-åring, men som jeg aldri fikk pult. Det var både suging, slikking og puppekos, og en kveld hun satt naken på skrevs over meg og kuken lå i åpningen, var jeg sikker på at det skulle skje. Men nei. Og det har jeg tenkt MYE på i alle år etterpå. Anonymkode: 8df45...95f
AnonymBruker Skrevet i går, 05:55 #10 Skrevet i går, 05:55 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg fantaserer veldig ofte om kjæresten jeg hadde som 15-åring, men som jeg aldri fikk pult. Det var både suging, slikking og puppekos, og en kveld hun satt naken på skrevs over meg og kuken lå i åpningen, var jeg sikker på at det skulle skje. Men nei. Og det har jeg tenkt MYE på i alle år etterpå. Anonymkode: 8df45...95f Dette må da være en av de få, kanskje den eneste, fantasien om en eks, som ikke er verken tragisk eller stusslig. Anonymkode: 93ba2...96d 1
Janek Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden Fantaserer masse om min første kjæreste jeg hadde sex med. Det var så jævla fantastisk. Unner alle å få den starten på sexlivet som jeg fikk. Så trygt, koselig og ikke minst koselig. Vi hadde null snøring på hva vi drev med, men vi fikk dreisen på det etterhvert og det var utrolig avslappende og koselig. En fin tid jeg tenker på av og til. Fin fyr også, men vi matcha ikke på alle områder og gikk hver vår vei som venner... Blir både glad og kåt bare av å tenke på den tiden og fyren ❤️
Mardina Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden Fantaserer overhodet IKKE om den utro, lyvende eksen min nei! 😆 Hadde ikke tatt han tilbake om jeg så hadde fått penger for det. No fuckin' way! 😆
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 7.9.2025 den 12.47): Ja. Toxic var hun, men så sinnsykt god i senga. Hadde like mye lyst som meg, nesten. Men fantaserer om oss. Og jeg som gjorde det slutt. Idiot. Anonymkode: 10de6...e07 Er du veldig ung? Hvorfor gjorde du det slutt? Anonymkode: d0211...9db
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 7.9.2025 den 12.47): Ja. Toxic var hun, men så sinnsykt god i senga. Hadde like mye lyst som meg, nesten. Men fantaserer om oss. Og jeg som gjorde det slutt. Idiot. Anonymkode: 10de6...e07 Hva gjorde hun så sinnsykt god i senga? Anonymkode: d0211...9db
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva gjorde hun så sinnsykt god i senga? Anonymkode: d0211...9db Er ikke sikkert hun var så god i senga som han innbiller seg. En toxic dynamikk spiller på usunne følelser og en toxic adferd. Kroppen blir rett og slett rusa. Kan sidestilles med narkotiske stoffer. Veldig usunt. Det kan oppstå forvirring, desorientering og dissosasjon som konsekvenser. Det er ikke bra for helsa. Anonymkode: 664a7...5ee
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden Nei, det er ganske uvanlig. Anonymkode: 13b3b...969
erok Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden Janek skrev (1 time siden): Fantaserer masse om min første kjæreste jeg hadde sex med. Det var så jævla fantastisk. Unner alle å få den starten på sexlivet som jeg fikk. Så trygt, koselig og ikke minst koselig. Vi hadde null snøring på hva vi drev med, men vi fikk dreisen på det etterhvert og det var utrolig avslappende og koselig. En fin tid jeg tenker på av og til. Fin fyr også, men vi matcha ikke på alle områder og gikk hver vår vei som venner... Blir både glad og kåt bare av å tenke på den tiden og fyren ❤️ Fantasere er deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå