Gå til innhold

Julebrusen er kommet i hyllene skriver tv2 nett - kommer du til å kjøpe brusen nå eller kommer du til å vente?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra! Da skal jeg kjøpe det 🥰❤️

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ytdhd skrev (9 minutter siden):

Julebrus, 20 grader og sol ute samtidig. Blir ikke bedre enn det

Noen steder i verden er det jo mye varmer når det er jul, men ja skjønner deg 🫣 husker som barn synes jeg synd på barna som måtte til syden på julaften liksom 😅 nyttår var greit men ikke jul og romjul. Men er jo ofte mildt her også nå til jul var ikke som når jeg vokste opp på 80 og 90 

Skrevet

Jula er ikke viktig for meg. Kjøper julebrus så fort den kommer. Elsker rødbrus. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men herregud,det blir snart julebrus hele året! Uansett ,drikker nesten ikke brus,så jeg skulle ikke bry meg.😶‍🌫️

Anonymkode: 83ebd...c29

• Liker 1
Skrevet
Miaiai skrev (3 minutter siden):

Noen steder i verden er det jo mye varmer når det er jul, men ja skjønner deg 🫣 husker som barn synes jeg synd på barna som måtte til syden på julaften liksom 😅 nyttår var greit men ikke jul og romjul. Men er jo ofte mildt her også nå til jul var ikke som når jeg vokste opp på 80 og 90 

Litt av grunnen til at jeg skrev det var fordi vi nettopp har hatt 20 grader og sol her jeg bor. Så for meg å ta med meg en julebrus ut av butikken heller enn en cola liksom 😅 Men ja, skjønner også hva du mener 😄

AnonymBruker
Skrevet

Eg ventar alltid til 1. des/ første søndag i advent. 

Anonymkode: 01550...166

AnonymBruker
Skrevet

Før ventet jeg til 1.desember/1 søndag i advent med alt som er jul. Kunne kjøpe noe før hvis det var på tilbud, men ble såfall lagt på lager. Covid endret på det, var et par år der hvor «alle» var tidlig ute. Og etter det starter julen forsiktig rett over midten av november her. Og fylles gradvis på, er full jul fra 1-2 uka i desember.

Tør ikke vente helt til oppunder jul med julefavoritter heller, for priskrig og hamstring har gjort at jeg ikke har fått tak i alt jeg ønsker. Så kjøper noen ting tidlig, også litt mer hvis jeg får tak i under priskrig. Men hamstrer ikke, kjøper bare det vi spiser.

Anonymkode: 6af33...a67

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper gjerne tidlig og setter i kjelleren til jul. Ofte har det vært utsolgt forsi jeg har venta for lenge og det er litt dumt da. 

Anonymkode: 15275...ed9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må vente til 1 desember. Vil at det skal føles spesielt. 

Anonymkode: 8d11a...b67

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper alltid Hamar Lillehammer julebrus med en gang den kommer ut i butikken ❤️

Anonymkode: b1f9a...ce7

Skrevet

Jeg kjøper hvis jeg har lyst. Det er mange jule-greier jeg venter med, som f.eks julepyning, men jeg har ingen spesielle jule-følelser eller prinsipper knyttet til julebrusen. Det er mer en "sesong-brus" for høstsesongen for min del, selv om navnet skulle tilsi noe annet. 

Skrevet

Hvis jeg ser en julebrus som frister så ser jeg ikke på hvilken dato det er.. med mindre jeg kan spare penger pga datoen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Julebrusen er kommet i hyllene skriver tv2 nett - kommer du til å kjøpe brusen nå eller kommer du til å vente? Skal vi forbrukere snart sette foten ned og si at vi kjøper ikke jule-effekter før i november og ikke septemeber?

Anonymkode: 9c135...8d4

Nei, det stemmer ikke. Du må sjekke fakta før du hevder noe. Ifølge TV2 kommer ikke julebrusen i butikk før i uke 42, men én eneste butikk, Meny Oasen har valgt å ta det inn nå. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eg kjem ikkje til å kjøpe denne juledrykken før uti desember.

Anonymkode: 2b84c...14d

Skrevet

Jeg kjøper alltid julebrus etter jul/nyttår. Da er den billigst. 

Skrevet

Elsker julebrus, så den må bare komme.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke for vane å kjøpe julebrus. Kan ikke huske sist jeg kjøpte det. Har et barn som aldri har drukket brus, han liker ikke kullsyre, så det er ikke noe jeg kjøpte før heller pga jeg hadde barn. Selv er jeg stordrikker av èn type brus, Den Hellige Pepsi Max, og drikker ingen andre brustyper - heller ikke julebrus.

Men jeg husker hva julebrus smaker, og den er jo forsåvidt god. Skulle jeg brutt ut av mine gamle vaner og kjøpt en annen brus enn Pepsien, så hadde det blitt julebrus da.

Anonymkode: 26b3b...f9d

AnonymBruker
Skrevet

Som vanlig er handelsstanden ute etter å ødelegge jula. Jeg kjøper ikke julebrus når jeg går med shorts!

Anonymkode: f0809...ffe

Skrevet

Skal ikke kjøpe juleting i september, nei! Kanskje slutten av november.

Jeg husker oktober i 2002, gikk på rema1000 i langfri og kjøpte lilla halloweenbrus og ikke en julegave i sikte. Hva har skjedd??

Skrevet

Jeg drikker ikke brus, men kommer til å kjøpe inn noen julebrus til barna når de ønsker det (uansett når de velger, det er opp til dem).

Ser ikke problemet med tilgjengelige produkter i butikkene. Det er jo bare å la være å kjøpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...