AnonymBruker Skrevet i går, 09:10 #1 Skrevet i går, 09:10 Julebrusen er kommet i hyllene skriver tv2 nett - kommer du til å kjøpe brusen nå eller kommer du til å vente? Skal vi forbrukere snart sette foten ned og si at vi kjøper ikke jule-effekter før i november og ikke septemeber? Anonymkode: 9c135...8d4
AnonymBruker Skrevet i går, 09:20 #3 Skrevet i går, 09:20 Altså fuck off det er halloween først 😱🕷🎃🎃🎃🎎 Anonymkode: 84a88...01b 3
Daria Skrevet i går, 10:26 #4 Skrevet i går, 10:26 Akkurat julebrus kjøper jeg ikke uansett, men i mitt hus er slippdato for juleprodukter av alle slag - mat, musikk, pynt - første søndag i advent, eventuelt 1. desember. 2 1
Slarti Skrevet i går, 10:44 #5 Skrevet i går, 10:44 Kjøper inn juleproduktene før det blir salg og alle får panikk. skal ikke ha så mye så dem tåler å ligge i kjelleren fram til jul. Om man ikke er i butikken 07:00 dagen tilbudene starter er det bare å glemme å få kjøpt marsipangris og andre godsaker. Det går også for Julebrusen jeg skal ha.
AnonymBruker Skrevet i går, 10:48 #6 Skrevet i går, 10:48 Skal vente. Synes det ikke burde komme noe julevarer i butikkene før november. Anonymkode: b3c38...2a8
AnonymBruker Skrevet i går, 10:50 #7 Skrevet i går, 10:50 Drikker julebrus med en gang den kommer i butikkene. Jeg gidder ikke nekte meg selv noe godt for å ri meningsløse prinsipper. Alle står selvsagt fritt til å kjøpe eller ikke kjøpe produkter. Men det er ekstremt provoserende med alle disse som høylytt skal klage på julebrus i butikkene før desember. Hvis ikke det var for oss som kjøper disse produktene i oktober og november, så hadde det ALDRI blitt laget julebrus. Da hadde det vært et rent tapsprosjekt for bryggeriene. Så la gjerne være å kjøpe julebrus i høst, men hold kjeft og ikke lat som dere er noen slags moralske overmennesker. Anonymkode: 13318...afb 1
Sirah Skrevet i går, 10:51 #8 Skrevet i går, 10:51 Julebrus er det eneste julete jeg unner meg før 1. desember 😅 Drikker uansett så lite brus at jeg ikke er lei når desember kommer.
AnonymBruker Skrevet i går, 10:51 #9 Skrevet i går, 10:51 Vente! Jeg orker ikke å være lei av jul i oktober! Anonymkode: 3154d...0c1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:51 #10 Skrevet i går, 10:51 Jeg synes det smaker dritt, så jeg hadde ikke tenkt kjøpe det i det hele tatt. Anonymkode: a4ca0...bed
AnonymBruker Skrevet i går, 10:53 #11 Skrevet i går, 10:53 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Drikker julebrus med en gang den kommer i butikkene. Jeg gidder ikke nekte meg selv noe godt for å ri meningsløse prinsipper. Alle står selvsagt fritt til å kjøpe eller ikke kjøpe produkter. Men det er ekstremt provoserende med alle disse som høylytt skal klage på julebrus i butikkene før desember. Hvis ikke det var for oss som kjøper disse produktene i oktober og november, så hadde det ALDRI blitt laget julebrus. Da hadde det vært et rent tapsprosjekt for bryggeriene. Så la gjerne være å kjøpe julebrus i høst, men hold kjeft og ikke lat som dere er noen slags moralske overmennesker. Anonymkode: 13318...afb Det handler om mer enn prinsipp for meg. Julestemningen blir ødelagt når alle flasher jul i månedsvis før det er jul. Ikke like gøy å pynte til jul, når folk nesten da rynker på nesen og er på vei til å rydde den bort fordi de er lei. Anonymkode: 3154d...0c1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:53 #12 Skrevet i går, 10:53 Venter. Å vente, klare å vente, gleden med å vente og gleden når dagen(e) endelig kommer er fantastisk😀 Og det er noe jeg lærer ungene mine: Det å vente og at alt kommer ikke til dem umiddelbart. Første julebrus nytes her i adventstiden. Ikke før. Anonymkode: 2b48d...bc5 2
AnonymBruker Skrevet i går, 10:55 #13 Skrevet i går, 10:55 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det handler om mer enn prinsipp for meg. Julestemningen blir ødelagt når alle flasher jul i månedsvis før det er jul. Ikke like gøy å pynte til jul, når folk nesten da rynker på nesen og er på vei til å rydde den bort fordi de er lei. Anonymkode: 3154d...0c1 For meg avhenger ikke min glede av julepynting av andres annerkjennelse. Om noen rynker på nesa fordi jeg pynter, for sent, for tidlig eller med feil pynt kunne ikke det brydd meg mindre. Om dette virkelig er et problem for deg hadde jeg brukt litt tid på å finne ut hvorfor andre synspunkter på julepynt påvirker deg så mye at det fratar deg glede. Anonymkode: 13318...afb 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:56 #14 Skrevet i går, 10:56 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det handler om mer enn prinsipp for meg. Julestemningen blir ødelagt når alle flasher jul i månedsvis før det er jul. Ikke like gøy å pynte til jul, når folk nesten da rynker på nesen og er på vei til å rydde den bort fordi de er lei. Anonymkode: 3154d...0c1 Ikke reis til steder asia som er kristen, eller generelt vestlig. Der starter jula i september. I oktober er alle offentlige plasser ferdig pyntet til jul Anonymkode: 9afa2...f67
Ytdhd Skrevet i går, 11:03 #15 Skrevet i går, 11:03 Julebrus, 20 grader og sol ute samtidig. Blir ikke bedre enn det 2
Maleficenta Skrevet i går, 11:03 #16 Skrevet i går, 11:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Julebrusen er kommet i hyllene skriver tv2 nett - kommer du til å kjøpe brusen nå eller kommer du til å vente? Skal vi forbrukere snart sette foten ned og si at vi kjøper ikke jule-effekter før i november og ikke septemeber? Anonymkode: 9c135...8d4 Venter jeg ja
AnonymBruker Skrevet i går, 11:11 #17 Skrevet i går, 11:11 Jeg kjøper når jeg ser det ja. Men ikke lov til å ta noe før desember. Jeg orker ikke det stresset når alle skal ha varer så er det ut solgt. Jeg betaler heller litt mere for å ha de varene som minner meg om jul og påske. Anonymkode: 63a61...082 1
Miaiai Skrevet i går, 11:12 #18 Skrevet i går, 11:12 Jeg pleier og kjøpe i oktober. Kommer det frost eller snø før så blir det før 🫣 jeg synes det er litt komisk og se selv i sept som om jeg elsker jul
AnonymBruker Skrevet i går, 11:13 #19 Skrevet i går, 11:13 Tror ikke butikkene her oppe jeg bor setter frem julebrusen ennå selv om de evt kan. De pleier å sette det frem etter halloween. Men om det kommer frem nå snart likevel så kan det hende jeg kjøper, for de er supergode til taco 😅 Anonymkode: 38b74...c98
AnonymBruker Skrevet i går, 11:13 #20 Skrevet i går, 11:13 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Julebrusen er kommet i hyllene skriver tv2 nett - kommer du til å kjøpe brusen nå eller kommer du til å vente? Skal vi forbrukere snart sette foten ned og si at vi kjøper ikke jule-effekter før i november og ikke septemeber? Anonymkode: 9c135...8d4 Jaggu på tide! Anonymkode: beb9f...da9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå