Gå til innhold

Jeg og min afrikanske kjæreste var ute på byen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp blitt et par. Han er høy og svær og afrikansk. 

Opplevde at folk snudde seg etter oss og smilte og lo litt. Aldri opplevd slikt før. Hva er det folk smiler og ler av? Hva er tanken? 

Noen andre som har opplevd slikt?

Anonymkode: 01faa...5b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Opplevde at folk snudde seg etter oss og smilte og lo litt. Aldri opplevd slikt før. Hva er det folk smiler og ler av? Hva er tanken? 

- høydeforskjell skaper oppmerksomhet

- mulig de som smiler og ler har seksuelle preferanser/tanker

- mulig du troller for å skape debatt

• Liker 11
  • Nyttig 12
Skrevet
Gratis skrev (3 minutter siden):

- høydeforskjell skaper oppmerksomhet

- mulig de som smiler og ler har seksuelle preferanser/tanker

- mulig du troller for å skape debatt

Nei , dette er ikke troll. Men var tannen min faktisk at de tenkte på sex her. 

Skrevet

Jeg vil tippe dere er et pent par og ser forelska ut. Det får i alle fall meg til å smile når jeg ser par. 

Anonymkode: e185f...b20

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei , dette er ikke troll. Men var tannen min faktisk at de tenkte på sex her. 

Jaha, T. Roll?

Hvorfor skulle de ha tenkt på sex?

Vil anta de lurer på hvilken type seng du har. Er den bred nok for dere begge siden han er så svær? 
Lengden på sengen er vel grei, men mindre han lengre enn 220 cm. Da blir det fort et problem. 

Fortell fortell

Anonymkode: 2f411...a29

Skrevet

Jeg tror også at det var fordi dere er pene sammen og ser glade og forelsket ut, så folk blir blide av å se dere 🥰

Anonymkode: 98400...881

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror også at det var fordi dere er pene sammen og ser glade og forelsket ut, så folk blir blide av å se dere 🥰

Det hadde vært hyggelig om det var det 😊

Skrevet

Det er vel det at det er en stereotype. Litt som gamle menn som er sammen med unge asiatiske damer. De tenker kanskje det er et slags bevis på at feminismen ikke fungerer og. Det er 70 000 flere menn enn kvinner i "familiealder" og mange av disse mennene kommer fra andre land. De har ingen problemer med å date norske damer, men mange av dem hadde klikket om norske menn prøvde seg på søstrene eller døtrene deres 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jaha, T. Roll?

Hvorfor skulle de ha tenkt på sex?

Vil anta de lurer på hvilken type seng du har. Er den bred nok for dere begge siden han er så svær? 
Lengden på sengen er vel grei, men mindre han lengre enn 220 cm. Da blir det fort et problem. 

Fortell fortell

Anonymkode: 2f411...a29

Ja de lurte sikkert på om senga mi var stor nok for hans kuk...🙄

Skrevet

En del har tanker om at afrikanske menn har store og lange peniser… så mulig de ikke klarte å skjule tankene sine og derfor begynte å fnise. Barnslige folk isåfall. Alle vet jo at slikt varierer uansett hvilken etnisitet. 

Eller så kan det ha vært forskjellen mellom dere. Om han er høy og svær, og du petite. At de heller ikke her klarte å skjule tankene sine over deres egen reaksjon på størrelsesforskjellen. 

Anonymkode: 52670...02c

• Nyttig 1
Skrevet

For når en svart mann er sammen med en hvit dame så tenker folk sitt pga at en del mannfolk fra afrikanske land blir sammen med hvite damer for å få oppholdstillatelse og så fort de får det så blir forholdet slutt. 

Det er ikke til å stikke under en stol at en del er slik, sier ikke at deres forhold er sånn.

Anonymkode: fb663...f93

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Mange tenker nok sitt når de ser Afrikansk mann / norsk kvinne eller Asiatisk dame / norsk mann.

Anonymkode: 9e43c...d73

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

De tenker nok BBC og petite hvit jente…

Anonymkode: 77947...40b

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mange tenker nok sitt når de ser Afrikansk mann / norsk kvinne eller Asiatisk dame / norsk mann.

Anonymkode: 9e43c...d73

Ganske frekt å åpenlyst hviske og tiske  Jeg har jo mine tanker også om asiatiske kvinner og hvite menn, men holder det for meg selv. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

En del har tanker om at afrikanske menn har store og lange peniser… så mulig de ikke klarte å skjule tankene sine og derfor begynte å fnise. Barnslige folk isåfall. Alle vet jo at slikt varierer uansett hvilken etnisitet. 

Eller så kan det ha vært forskjellen mellom dere. Om han er høy og svær, og du petite. At de heller ikke her klarte å skjule tankene sine over deres egen reaksjon på størrelsesforskjellen. 

Anonymkode: 52670...02c

Sånt er det vel bare 16-åringer som går rundt og tenker på, ikke voksne mennesker.

Anonymkode: 6ba56...8d6

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Som regel er det noe i denne duren:

«Hun der fikk seg ikke en norsk mann, så hun måtte ty til en afrikaner».

-hilsen norsk kvinne med sørøstasiatisk mann som får samme type oppmerksomhet 🙄

Anonymkode: 9b37f...85f

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er fra menn.: shit hun blir skampult av enorm fyr og penis etterpå ( skulle gjerne sett det.).  Og damer: shit lurer på om han har stor penis og hvordan hun blir knulla. 

Anonymkode: f074b...ded

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Samme tenkte jeg 🥰

Anonymkode: a4af2...9f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ganske frekt å åpenlyst hviske og tiske  Jeg har jo mine tanker også om asiatiske kvinner og hvite menn, men holder det for meg selv. 

Hva tenker du, da? 

Jeg er fra Sør Korea og jeg har et stort nettverk av asiatiske venninner. Alle er ingeniører, forskere eller leger. Mennene våre har utdannelse og gode jobber også. Slutt med de utdaterte fordommene dine. 

Anonymkode: 72773...38f

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du må nesten fortelle litt mer om deg selv for at vi skal kunne mene noe om dette. Rent generelt har jeg lagt merke til at det er to typer nordmenn som er sammen med utlendinger som ikke ser europeiske ut. Og gruppene er svært forskjellige.

1) høyt utdannede nordmenn med bra utseende og god jobb som blir sammen med ditto utlendinger. Menn stort sett med asiatisk utseende kvinner og kvinner med afroamerikanske menn.

2) tapere som ikke får seg partner i Norge og blir sammen med golddiggers . 

Så er det selvfølgelig noen som finner kjærligheten som ikke faller inn under en av de to gruppene, men det er ikke så mange.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...