AnonymBruker Skrevet 27. september #121 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (På 7.9.2025 den 6.35): https://janneformoe.no/collections/bluser Jeg synes Tarommetblusen" var veldig fin, og ser den er på tilbud nå. Men ser også at flere av disse blusene (i likhet med Sandra Lyng sine) er i polyester. Jeg har en del polyester i skapet, og vil nok fortsatt bruke det. Men kjenner jeg har begynt å få litt avsmak. Før tenkte jeg ikke over det. Anonymkode: 865dd...39d må det være klær fra en kjendis for at du kan like di klærne? Anonymkode: edfa3...65f
AnonymBruker Skrevet 27. september #122 Skrevet 27. september ikke kjøp plastsøppel Anonymkode: 5ec2a...dc0 5
AnonymBruker Skrevet 27. september #123 Skrevet 27. september De så like jævlige ut som de hu Listhaug bruker, er kanskje samme merke? Anonymkode: 50394...300 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #124 Skrevet 27. september Dette var fæle greier. Anonymkode: 6c46d...514 2
AnonymBruker Skrevet 28. september #125 Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): må det være klær fra en kjendis for at du kan like di klærne? Anonymkode: edfa3...65f Eh nei? Anonymkode: 865dd...39d
AnonymBruker Skrevet 28. september #126 Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Eh nei? Anonymkode: 865dd...39d virker jo veldig sånn når du sankker om janne formo og sandra lyng sine klær Anonymkode: edfa3...65f 1
AnonymBruker Skrevet 28. september #127 Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (30 minutter siden): virker jo veldig sånn når du sankker om janne formo og sandra lyng sine klær Anonymkode: edfa3...65f Jeg har ikke kunnet unngå å se reklame for disse blusene i det siste, og synes noen av dem var ganske fine. Sandra bluser var ikke helt meg. Jeg har foreløpig ingen kjendis klær i skapet, vet ikke om jeg får deg heller TS Anonymkode: 865dd...39d
AnonymBruker Skrevet 28. september #128 Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har ikke kunnet unngå å se reklame for disse blusene i det siste, og synes noen av dem var ganske fine. Sandra bluser var ikke helt meg. Jeg har foreløpig ingen kjendis klær i skapet, vet ikke om jeg får deg heller TS Anonymkode: 865dd...39d ? Anonymkode: edfa3...65f
Raven.Writingdesk Skrevet 28. september #129 Skrevet 28. september (endret) AnonymBruker skrev (På 19.9.2025 den 8.56): Det er riktig at jeg spurte hva andre synes om blusene. Så helt greit å komme med din personlige smak. Men mange har en tendens til å omtale alt de ikke liker som "kjerring", og det blir litt feil. Er mye som ikke er pent uten å være kjerring. TS Anonymkode: 865dd...39d Jeg har kjøpt en, synes den er helt ok. Men for dyr mtp materiale. En merker forskjell på polyester og bomull, kommer ikke til å kjøpe flere til tross for pent design om det ikke er av bedre materiale. Har også smykker fra J. Formoe, mer fornøyd med disse enn blusene Endret 28. september av Raven.Writingdesk
AnonymBruker Skrevet 28. september #130 Skrevet 28. september AprilLudgate skrev (På 7.9.2025 den 10.53): Jeg synes de er superfine i design, men jeg kjøper ikke syntetiske klær (utenom ytterjakker hvor innerstoffet osv kan være det). Samme med endel dyrere merker som Envelope 1976 og By Timo kjolene. De ligger et godt stykke over i pris og så: syntetisk? Hæ 🤷♀️ Enig med deg, det skurrer veldig når kjempedyre plagg er laget av 95 % eller 100 % mikroplast som er fulle av kjemikalier og slipper mikrobiter med plast hver eneste gang de vaskes. Jo eldre jeg blir, jo mer opptatt blir jeg av å ikke kle hverken meg selv eller barna mine i plastikk (polyester). Anonymkode: 73a60...b85 2
_popcorn_ Skrevet 2. oktober #131 Skrevet 2. oktober Ryddet for seksualiserende innlegg og svar til det. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå