AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:30 #1 Skrevet lørdag kl 22:30 Ble inspirert fra en annen tråd 😊 Det var en serie om et par som bodde på en gård, og de hadde mange barn. Veldig koselig og veldig britisk. Hun moren var tjukk, og jeg nevner det fordi det var et poeng i serien. Men på en bra måte da, ikke som i mobbing. Var ikke noen spesiell handling, de hadde det bare koselig på gården liksom. Jeg trodde han faren ble spilt av Ian Holm (Bilbo i ringenes herre, ikke hobbiten) men det var ikke han. Men han ligner litt 😅 Den eldste dattera er utrolig pen, tror hun er veldig kjent egentlig (Langt mørkt hår trodde det var Jennifer Connelly men det var det ikke) Noen som vet hva jeg snakker om? Anonymkode: 99ef2...0de
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:32 #2 Skrevet lørdag kl 22:32 Familien Larkins? Anonymkode: 8c6fb...63d 3 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:35 #3 Skrevet lørdag kl 22:35 Livet med Larkins Anonymkode: fb418...aa2 2 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:35 #4 Skrevet lørdag kl 22:35 Garantert Larkins, ja, den eldste serien (kommet en i senere tid også)! Anonymkode: 5b3b6...7fb 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:36 #5 Skrevet lørdag kl 22:36 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Familien Larkins? Anonymkode: 8c6fb...63d Hahaha wow! Ja det var det. Tusen takk! 😊 Anonymkode: 99ef2...0de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå