Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting, hvorfor skulle jeg det? Høres utrolig slitsomt å begrense seg som du gjør, TS. Høres ikke sunt ut heller.

Jeg soler meg ikke, men det har hovedsaklig å gjøre med at jeg synes det er kjedelig og kreftfremkallende.

Anonymkode: e39a6...36f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solkrem med høy faktor størstedelen av året (jeg bor i Nord-Norge, så jeg dropper solkrem i mørketida), masse fukt, jevnlig (skånsom) eksfoliering og ansiktsmassasje. Jeg er egentlig ikke så redd for mimikkrynker da jeg synes et levende ansikt er vakkert, men planlegger botox i sinnarynken, da jeg synes akkurat den får meg til å se sliten ut. 

Jeg synes at hudkvaliteten ellers har mer å si enn noen smilerynker, altså tekstur, fasthet og hudtone. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Roci skrev (8 minutter siden):

Solkrem med høy faktor størstedelen av året (jeg bor i Nord-Norge, så jeg dropper solkrem i mørketida), masse fukt, jevnlig (skånsom) eksfoliering og ansiktsmassasje. Jeg er egentlig ikke så redd for mimikkrynker da jeg synes et levende ansikt er vakkert, men planlegger botox i sinnarynken, da jeg synes akkurat den får meg til å se sliten ut. 

Jeg synes at hudkvaliteten ellers har mer å si enn noen smilerynker, altså tekstur, fasthet og hudtone

Enig! Hvis jeg måte måtte velge en eneste kosmetisk behandling resten av livet, hadde jeg droppa botox og gått for microneedling. Har man fast og jevn hud har rynker mindre å si for aldringstegn.

Anonymkode: 4b5e1...eed

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg gjør ingen verdens ting. De kommer smygende som de vil. :nigo: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (12 timer siden):

Jeg har mine ritualer for å motvirke rynker og vil påstå at jeg ikke ser så gammel ut. Jeg har fått spørsmål om jeg har botox siden jeg er litt stiv i ansiktet. Jeg har aldri tatt botox. Jeg tenker bare på å ikke aktivere hele ansiktet hele tiden. I tillegg til god hudpleie rutine er mine tips å prøve å ikke smile så bredt så én aktiverer hele ansiktet. Jeg bruker en ansiktsrulle, og når jeg griner prøver jeg å holde ansiktet så stivt som mulig å ikke få "ugly crying face". Hva gjør du for å holde deg ung i ansiktet og å motvirke rynker? :) 

Botox mot migrene. Win win for hodepine og glatt ansikt. Klager ikke🙈 Utenom alltid solkrem ,rens og serum. 

Anonymkode: d0070...ffb

AnonymBruker
Skrevet

Enkelt. Fyller ut huden etter hvert  ;)

Anonymkode: 4a12b...951

AnonymBruker
Skrevet

Bruker solkrem + røyker ikke. Gidder ikke gjøre noe mer 😊

Anonymkode: ff04e...cc1

Skrevet

Dagkrem med solfaktor 
Nok søvn

TS: hvis du ikke bruker ansiktsmusklene er det mulig du ikke får så mange rynker, men du får mer hengende hud da. 

AnonymBruker
Skrevet

Profhilo og dermapen 1 gang i året. Botox i sinnarynka 1 gang i året. Bruker olje i ansikt/hals som kveldsrutine og solkrem/en billig dagkrem. Synes ikke egentlig det er rynker som gjør at en ser eldre ut, men henget som kommer med årene.

Anonymkode: a61ee...783

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Jeg bruker fuktighetskrem i ansiktet etter at jeg har dusjet og vasket fjeset med vanlig rensemelk. Men dette er fordi jeg føler meg "stiv i maska" om jeg ikke smører ansiktet, ikke for å "unngå rynker" spesifikt.

Jeg har ingen voldsomme ritualer og rutiner som jeg leser at kvinner her inne på KG skriver om. Bruker en halvtime om dagen eller noe sånt på å stå og dille med haugevis av produkter og kjemikalier i ansiktet, går på dyre hudpleiesalonger og prøver alskens "mirakelkurer" mot rynker osv? Fatter ikke at folk orker! Ikke noe for meg. Jeg eldes slik jeg er skapt til. Helt naturlig. Jeg soler meg ikke lenger da, men det er pga tidligere hudkreft, ikke pga jeg er redd for rynker.

Anonymkode: 45eba...5c2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

NMN, NAD og Reservatrol. 
Samt 25+ andre tilskudd.

Spiser bra, sover bra, lite alkohol, aldri solkrem/styrer solbruk. Carnivore fokus. 

Er 50 og ser absolutt ikke slik ut. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ingenting. Jeg bruker fuktighetskrem i ansiktet etter at jeg har dusjet og vasket fjeset med vanlig rensemelk. Men dette er fordi jeg føler meg "stiv i maska" om jeg ikke smører ansiktet, ikke for å "unngå rynker" spesifikt.

Jeg har ingen voldsomme ritualer og rutiner som jeg leser at kvinner her inne på KG skriver om. Bruker en halvtime om dagen eller noe sånt på å stå og dille med haugevis av produkter og kjemikalier i ansiktet, går på dyre hudpleiesalonger og prøver alskens "mirakelkurer" mot rynker osv? Fatter ikke at folk orker! Ikke noe for meg. Jeg eldes slik jeg er skapt til. Helt naturlig. Jeg soler meg ikke lenger da, men det er pga tidligere hudkreft, ikke pga jeg er redd for rynker.

Anonymkode: 45eba...5c2

Jeg vasker og smører ansiktet hver morgen og kveld, det antar jeg de fleste gjør? Forskjellen er bare hva vi smører oss med. Så tar jeg microneedling med jevne mellomrom, og det gjør at jeg har så fin hud at jeg ikke har behov for sminke, så der sparer jeg mye tid.

AnonymBruker
Skrevet

Renser ansiktet morgen og kveld, bruker serum og passer på å holde ansiktet fuktig. Begynte med dette rundt 30-årsalder. Syns jeg har strammere hud i ansiktet nå (35 år) etter at jeg har vært flink med å passe på fukten. Får ofte høre at jeg ser ut som jeg er 25 år, men min mor har også lite rynker, så tror det er noe genetikk i bildet. Bruker solfaktor, men ikke flink til å gjøre det hver dag. Spesielt ikke hele året. Har noen linjer ved øynene (smilerynker).

Kommer aldri til å gjøre kosmetiske inngrep eller benytte Botox. Jeg ønsker å omfavne alderdommen når den kommer. 

Anonymkode: b62ad...245

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Renser ansiktet morgen og kveld, bruker serum og passer på å holde ansiktet fuktig. Begynte med dette rundt 30-årsalder. Syns jeg har strammere hud i ansiktet nå (35 år) etter at jeg har vært flink med å passe på fukten. Får ofte høre at jeg ser ut som jeg er 25 år, men min mor har også lite rynker, så tror det er noe genetikk i bildet. Bruker solfaktor, men ikke flink til å gjøre det hver dag. Spesielt ikke hele året. Har noen linjer ved øynene (smilerynker).

Kommer aldri til å gjøre kosmetiske inngrep eller benytte Botox. Jeg ønsker å omfavne alderdommen når den kommer. 

Anonymkode: b62ad...245

Hvorfor bruker du serum da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vasker og smører ansiktet hver morgen og kveld, det antar jeg de fleste gjør? Forskjellen er bare hva vi smører oss med. Så tar jeg microneedling med jevne mellomrom, og det gjør at jeg har så fin hud at jeg ikke har behov for sminke, så der sparer jeg mye tid.

Hvordan har dette forbedret huden? Gjør det vondt? Dyrt? 😊

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Herregud som dere styrer

Anonymkode: 939f2...b47

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan har dette forbedret huden? Gjør det vondt? Dyrt? 😊

Microneedling øker kollagenproduksjon og elastisitet, så huden blir tykkere og ser jevnere ut. Etter tre behandlinger ble jeg også kvitt et arr jeg har hatt hele livet. Jeg tar det med eksosomer, og det er ganske dyrt ja… Man får bedøvelseskrem så det er ikke vondt.

AnonymBruker
Skrevet

Er 38 år, har ikke en eneste antydning til rynker. Gjør ikke annet enn å drikke vann, en hudkrem og Solkrem med 50 i faktor hele året. Dynker ikke ansiktet i sminke og har heller aldri gjort det, så slipper å tette igjen porene. 

Anonymkode: 148b5...89e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Microneedling øker kollagenproduksjon og elastisitet, så huden blir tykkere og ser jevnere ut. Etter tre behandlinger ble jeg også kvitt et arr jeg har hatt hele livet. Jeg tar det med eksosomer, og det er ganske dyrt ja… Man får bedøvelseskrem så det er ikke vondt.

Takk!

AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (16 timer siden):

Jeg har mine ritualer for å motvirke rynker og vil påstå at jeg ikke ser så gammel ut. Jeg har fått spørsmål om jeg har botox siden jeg er litt stiv i ansiktet. Jeg har aldri tatt botox. Jeg tenker bare på å ikke aktivere hele ansiktet hele tiden. I tillegg til god hudpleie rutine er mine tips å prøve å ikke smile så bredt så én aktiverer hele ansiktet. Jeg bruker en ansiktsrulle, og når jeg griner prøver jeg å holde ansiktet så stivt som mulig å ikke få "ugly crying face". Hva gjør du for å holde deg ung i ansiktet og å motvirke rynker? :) 

Jeg smiler og ler 😂

Anonymkode: cce7a...ccc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...