Gå til innhold

Noen som drar ut og tar seg et glass vin på egenhånd, kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte ender jeg opp med så innmari sene avtaler når jeg hadde planer om å ta et rolig glass vin et sted og legge meg tidlig, så jeg vurderer å stikke ut på egenhånd rett borti gata og ta en drink for meg selv, kanskje til og med en shot siden jeg er litt irritert. Er det noe folk gjør? Kvinne, 39.

Anonymkode: 5e3ed...656

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Sene avtaler?

Anonymkode: dc746...e7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hæ? Sene avtaler?

Anonymkode: dc746...e7b

Planlegger å dra ut tidlig, men ender opp med å dra ut sent fordi folk er så JÆVLA TREIGE

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ofte ender jeg opp med så innmari sene avtaler når jeg hadde planer om å ta et rolig glass vin et sted og legge meg tidlig, så jeg vurderer å stikke ut på egenhånd rett borti gata og ta en drink for meg selv, kanskje til og med en shot siden jeg er litt irritert. Er det noe folk gjør? Kvinne, 39.

Om jeg pleier å gå ut alene å ta meg en shot når jeg er irritert? Nei. Aldri. 

Jeg drar ut kl 22-23 hvis vi bare skal ta et glass vin. Skal vi spise drar vi ut før, kanskje kl 20. men sjeldent jeg går ut i det hele tatt. 2, maks 3 ganger i året 😅

Drar heller ut med ungene å spiser hamburger og kjøper snop. 

Anonymkode: 9bb40...f1b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om jeg pleier å gå ut alene å ta meg en shot når jeg er irritert? Nei. Aldri. 

Jeg drar ut kl 22-23 hvis vi bare skal ta et glass vin. Skal vi spise drar vi ut før, kanskje kl 20. men sjeldent jeg går ut i det hele tatt. 2, maks 3 ganger i året 😅

Drar heller ut med ungene å spiser hamburger og kjøper snop. 

Glem shottinga da, ville dere dratt ut for å ta en drink alene?

Skrevet

Jeg har forøvrig null kids, så kan gjerne shotte uhemmet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, det ville jeg aldri gjort. Men det er meg… 

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nei..

De jeg kjenner som har gjort det, har ønsket å møte en mann. 

Anonymkode: d6436...4e9

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei..

De jeg kjenner som har gjort det, har ønsket å møte en mann. 

Anonymkode: d6436...4e9

Jeg kan godt møte menn, men ikke noe must akkurat. Har mensen og vil drikke i fred.

Skrevet

Kart det. Hva ellers er skjenkestuer til for?

Anonymkode: a2a20...401

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg går aldri ut bare for å ta meg et vinglass, da kan jeg like gjerne drikke det vinglasset hjemme i stedet for på et bråkete sted. 

Men hvis jeg er ute på noe annet, kan jeg godt stikke innom et sted for et glass eller to 🙂 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det alene, for jeg vet hva jeg opplever når jeg drar med typen eller kamerater. Å være alene som fritt vilt er risikosport.

Anonymkode: 6b087...409

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ville ikke gjort det alene, for jeg vet hva jeg opplever når jeg drar med typen eller kamerater. Å være alene som fritt vilt er risikosport.

Anonymkode: 6b087...409

Jeg er ganske stygg, så kan fint få gå i fred i flere tiår uten forstyrrelser

Skrevet

Tar mye heller en øl hjemme, men ikke fordi jeg er irritert og sint på verden.

Hadde lett gått ut, ingen skam i å slappe av alene, men komforten er bedre hjemme.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Macro skrev (2 minutter siden):

Tar mye heller en øl hjemme, men ikke fordi jeg er irritert og sint på verden.

Hadde lett gått ut, ingen skam i å slappe av alene, men komforten er bedre hjemme.

Nei, glem den irritert-med-shotten-delen da, det var ikke en del av spørsmålet mitt sånn i utgangspunktet, men jeg følte for å ta en shot isted for å roe nervene litt siden jeg var helt klar for å stikke ut med venninner og være hjemme igjen før klokka 24. Det er sjelden jeg ser damer sitte og drikke for seg selv, og jeg kan lett oppfattes som en weirdo av de fleste såkalte normale mennesker siden jeg har sosialangst.

Skrevet

Ta med deg en bok, og drikk vin.

Ingenting er som ettermiddags/tidlig kveld vin - og om du vil ha en shot eller drink går det også fint.

Anonymkode: 417f5...ac7

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg skulle gjerne gått ut og tatt meg et glass vin på egen hånd! 
Enten med en bok for å fylle tida, eller bare sitte for meg selv og se på livet og få litt nye impulser. 

Men det blir så jæskla dyrt, så ender alltid på sofaen med det rødvinsglasset i stedet 😐

Anonymkode: 235a3...8f2

Skrevet

Nyt livet. Kanskje du kommer i kontakt med noen hyggelige folk.🙂

Skrevet

jeg har gått ut alene mange ganger. Hilsen kvinne. 

Jeg setter meg sjelden i baren da, siden jeg ikke er på mannejakt. Velger et bord og scroller på mobilen. Kan fint ta 3-4 glass. Noen ganger tar folk kontakt og jeg har fått mange kortvarige bekjentskaper, mange ganger sitter jeg alene i fred og ro og koser meg, Jeg tar ikke kontakt med andre selv da det ikke er derfor jeg går ut. 

Anonymkode: 5ec3a...9ad

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hender at jeg både går ut for et glass vin eller øl alene eller at jeg går ut litt tidligere enn avtale for å møte venninner og tar et glass før de kommer

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...