kikkana Skrevet lørdag kl 20:27 #1 Skrevet lørdag kl 20:27 Jeg stemmer til venstre, men takler ikke mdg og sv. Er også svært uenig med ap. Mener faktisk at sp er lengre tip venstre en ap også. Men d blir jo bare rot med disse små partiene som ikke er enige i ting. Sylvi og frp tror jeg er skadelig for nasjonen over tid. Så jeg tror faktisk at for stabilitetens skyld, er ap og høyre regjering det beste. Kanskje med krf eller noe sånt. Bare de blir enige om skattepolitikk, kan møtes på midten der
frivis Skrevet lørdag kl 23:10 #2 Skrevet lørdag kl 23:10 Med mindre noen av de små partiene kommer seg inn, så er det samme for meg. Alle partier som har vært i posisjon før, er samme røkla. Folk tror at hvis dem stemmer AP eller H eller FrP så får dem forskjellig politikk, når det er svært lite som skiller dem. Trist at såpass mange nordmenn har latt seg hjernevaske av NRK.
huldra_hildur Skrevet lørdag kl 23:17 #3 Skrevet lørdag kl 23:17 frivis skrev (6 minutter siden): Med mindre noen av de små partiene kommer seg inn, så er det samme for meg. Alle partier som har vært i posisjon før, er samme røkla. Folk tror at hvis dem stemmer AP eller H eller FrP så får dem forskjellig politikk, når det er svært lite som skiller dem. Trist at såpass mange nordmenn har latt seg hjernevaske av NRK. At politikken blant de største partiene ikke avviker veldig mye i mange saker synes jeg er en bra greie og en trygghet for landet
Brunello Skrevet lørdag kl 23:23 #5 Skrevet lørdag kl 23:23 frivis skrev (12 minutter siden): Med mindre noen av de små partiene kommer seg inn, så er det samme for meg. Alle partier som har vært i posisjon før, er samme røkla. Folk tror at hvis dem stemmer AP eller H eller FrP så får dem forskjellig politikk, når det er svært lite som skiller dem. Trist at såpass mange nordmenn har latt seg hjernevaske av NRK. De fleste vet vel at norske politiske partier er veldig like i forhold til mange andre land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå