AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:28 #1 Skrevet lørdag kl 18:28 Finnes det et ord for dette når en person ikke klarer å gjennomføre ting fra a-å. Lager planer, men gir opp før en har startet. Lover mye forskjellig, men klarer ikke holde løfter. Hva er årsaken til at noen er slik? Anonymkode: e95fb...e45
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:34 #2 Skrevet lørdag kl 18:34 Dårlig gjennomføringsevne? Anonymkode: 60fe1...c06 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:40 #3 Skrevet lørdag kl 18:40 Det kan være mange årsaker. Anonymkode: 578b2...ecd
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:49 #4 Skrevet lørdag kl 18:49 https://naob.no/ordbok/edbryter Anonymkode: c07ff...c1a
Maleficenta Skrevet lørdag kl 18:51 #5 Skrevet lørdag kl 18:51 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Finnes det et ord for dette når en person ikke klarer å gjennomføre ting fra a-å. Lager planer, men gir opp før en har startet. Lover mye forskjellig, men klarer ikke holde løfter. Hva er årsaken til at noen er slik? Anonymkode: e95fb...e45 Adhd? 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:42 #6 Skrevet lørdag kl 19:42 Har personen det vanskelig privat? Jeg blir sånn når jeg er veldig deprimert. Anonymkode: a59f6...cb4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:50 #7 Skrevet lørdag kl 19:50 Maleficenta skrev (56 minutter siden): Adhd? Vi som har ADHD tar avstand fra slike tilfeldig diagnosering. Jeg har ADHD og jeg kaller slike folk for egoistiske. Rett og slett egoistisk. Folk med ADHD klarer fint å organisere seg og holde avtaler om de vil og om det er viktig for dem..trykk på det siste der, for er det ikke viktig for dem ===> egoistiske! Anonymkode: 6b191...4db
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:52 #9 Skrevet lørdag kl 19:52 Maleficenta skrev (1 time siden): Adhd? Jævlig utrivelig måte å både se og beskrive andre mennesker på. Anonymkode: 1c11b...cd3 2
Maleficenta Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jævlig utrivelig måte å både se og beskrive andre mennesker på. Anonymkode: 1c11b...cd3 Hvorfor. Har du noe imot mennesker med adhd? 1
Maleficenta Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vi som har ADHD tar avstand fra slike tilfeldig diagnosering. Jeg har ADHD og jeg kaller slike folk for egoistiske. Rett og slett egoistisk. Folk med ADHD klarer fint å organisere seg og holde avtaler om de vil og om det er viktig for dem..trykk på det siste der, for er det ikke viktig for dem ===> egoistiske! Anonymkode: 6b191...4db Har bare hørt at vimsethet kan være en del av diagnosen men det trenger såklart ikke alltid være slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå