Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Rainstorm2.0 skrev (20 timer siden):

Nei, men hallaien! Her har dere vært i god gang i 2 måneder allerede. 🥰

Jeg skal være ærlig og dele at jeg vurderte å hoppe over jul i år. 🫣 Leste noen andre som gjorde det sånn siden jul vekket så mange vonde følelser og jeg også vurderte om det rett og slett var det beste her også. Ikke noe pynt, late som det var en helt vanlig vintermåned. Men etter inspirasjon fra andre fine sjeler her på KG har jeg funnet ut at for meg som egentlig er så glad i advent og jul, så skal jeg heller forsøke å gjøre det fint, enda det kan godt hende det blir ganske ensomt og trist og mye vonde følelser også. ❤️‍🩹🙈

Jeg ser etter en tradisjonell julestake, syns at det jeg ser rundt om på butikkene bare er sånn moderne mindre, ikke de med sånn liten juksekvist rundt nederst. Målet får være å få tak i en sånn i løpet av uka som kommer. Og i dag har jeg fått hjem noen kasser med jule og adventspynt som stod på lager, så får jeg se hva morgendagen bringer. 

Regner med du mener helt vanlig adventsstake. Rusta sin Viken finnes både i rød og hvit. https://www.rusta.com/nb-no/jul/advent/adventsstaker/adventsstake-viken-7-lys-rod

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har spist julegrøt,hengt opp stjerner, lagt på lilla duker og hengt opp lilla gardiner siden sist. Dessuten har vi pakka inn julegaver og begynte med julebakst. Huhei hvor det går! 🧑‍🎄🌲

Anonymkode: 5d776...143

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ble grøt og julestjerne her også i dag. Var en tur hjemom og besøkte familie. Ikke noe julebakst enda da, men jeg har spist noe marsipan 😄 Kom snø her natt til lørdag. 

Blir å tenne det første lyset i kveld ❤️ I morgen er det 1 desember folkens! 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...