Criss Skrevet 13. november #181 Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (På 12.11.2025 den 21.11): Det er akkurat dette som ødelegger jula. Pynte i november, hva er det?? Skal vel ut 1 juledag da sikkert når det er da jula er. Jula er fortsatt fra julaften og til 1 nyttårsdag. Dette er en uting som blir værre og værre. Anonymkode: 8b23e...386 Jeg tar ikke ned julen 1.januar… For meg er det koselig å kunne nyte juletreet mitt og julepynten min i november og desember. Jeg skader ingen ved å pynte inne i mitt eget hus. Jeg begynte å pynte i november for fem år siden, da jeg visste at det var mamma sin siste jul. Jeg har siden gjort det, da det gir meg glede. 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. november #182 Skrevet 14. november Jeg har handlet flere julegaver og laget julekrans. Anonymkode: 9a6ca...381 2 1 1
Gardkjærringa Skrevet 14. november #183 Skrevet 14. november Godt i gang med husvasken her; 9 av 15 rom er ferdig. Skal ta siste soverommet i helga, muligens 2 bad også. Så blir det stua og entreen neste uke, og til sist kjøkkenet. Det tar jeg etter smultbakst neste helg. 2 1
MarianneE Skrevet 15. november #185 Skrevet 15. november Det er handlet og bestilt et par gaver. To nye adventsstaker og adventslys er kjøpt inn. Julegave til meg selv er kjøpt inn Adventskalendere er komplett Julebrus har vi begynt å kjøpe, litt julesnop er kjøpt. Akkurat nå.. Føler jeg at jeg har kontroll. Enn så lenge. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. november #186 Skrevet 17. november Har laga sylte i dag Anonymkode: 5d776...143 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. november #187 Skrevet 18. november Koselig tråd! Nå ble jeg inspirert til å begynne å vaske, og kanskje henge opp noe kranser ute. Venter utålmodig på snøen, når den er i boks kan stemningen komme for fullt. Jeg er for første gang allerede ferdig med julegaver (men tipper jeg kommer til å kjøpe fler likevel🫣), og har nok kjøpt alt for mye, spesielt til datteren. Har lagd til en alt for kostbar julekalender, og kjøpt for dyre gaver, og er redd jeg legger lista og forventningene for høyt.. men men…fint å finne denne tråden så jeg kan bli inspirert på annen måte enn å kjøpe alt for mange gaver. I dag er planen å få det fint ute 🥰 Anonymkode: fecf9...de4 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. november #188 Skrevet 18. november Kun en julegave og noe småtteri igjen å handle 🥳 Utelys hengt opp 🎅 All julepynten ble hentet inn og sett over i går. Sorterte ut noe som skal få pryde kontoret i julen heller, og noe til gjenbruksbutikken. Hang opp julestjerner og fjernet noe av "helårspynten" i går, sånn at det er klart til å sette oppe julepynt i dag. Skulle egentlig ta det neste helg, men nå er jeg hjemme alene og får jobbe i fred, og i helgen har vi fri til å nyte det, mens neste uke går i ett og mannen jobber helg. I morgen kjøper jeg inn juleblomster tenker jeg, og mye snop til julen er handlet inn alt siden de går tom for mye når priskrigen begynner for alvor 😅 Anonymkode: 8abfe...b3f 1 1
Bombasi Skrevet 19. november Forfatter #190 Skrevet 19. november 22/32 punkter gjennomført. Det siste jeg har gjort var å rundvaske ferdig stua. Og nå banker adventen hardt på døra hos meg. 🤩 Er faktisk litt rart at å tenke på at tida endelig er her. Så sjansen er stor for at adventen lusker seg fram i vinduer og kroker i løpet av helga. Mandag har jeg definitivt full advent. For det er den 24. - en måned før julaften - og mandag samme uke som første søndag i advent. Håper dere er i rute og har det fint. 😊 (Bildet fra KG fotoarkiv) 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. november #191 Skrevet 19. november MarianneE skrev (På 18.11.2025 den 10.37): Neste mandag er det 1. Desember gitt 😬 Nei😆 Anonymkode: 4cd14...fc9
MarianneE Skrevet 20. november #192 Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei😆 Anonymkode: 4cd14...fc9 Jo, for i år er jeg i rute så da er det greit. 😅
AnonymBruker Skrevet 20. november #193 Skrevet 20. november Criss skrev (På 14.11.2025 den 18.48): Bad og gjestedo er vasket👏🏻🥰 Det gjør jeg et par-tre ganger i uka uansett. Skal du ikke vaske dasser før etter jul da, siden du anser det som en juleforberedelse? Anonymkode: 3fce7...27b
MarianneE Skrevet 20. november #194 Skrevet 20. november Fridag i går og dro med meg ei venninne på juleshopping. Fikk gjort ferdig julegave til niese7, nevø5, kollegaene mine og svoger/svigerinne. På bussen på vei til jobb utvekslet Ungen og jeg idéer til julebakst. HusetsHerre har fått kjøpt den siste adventskalenderen sin https://norsk-akevitt.org/akevitt/24-norske-akevitter-2025-23x2cl1x4cl/ 1 1
Criss Skrevet 20. november #195 Skrevet 20. november (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det gjør jeg et par-tre ganger i uka uansett. Skal du ikke vaske dasser før etter jul da, siden du anser det som en juleforberedelse? Anonymkode: 3fce7...27b Jeg vasker bad og toalett flere ganger enn 3 ganger i uken, men dette var NEDVASK. Endret 20. november av Criss 1 1
SebastianA Skrevet 20. november #196 Skrevet 20. november Leiligheten har vært julepyntet en ukes tid. Kjekt å ha når eksamenslesing pågår, 1/3 unnagjort. Dagen idag har blitt brukt som et avbrekk fra lesing. Fått sjekket over at jeg har husket alt jeg skulle mot jul, ser jeg mangler noe lite men satser på at det går i mål imorgen. Det har også vært snø her i over en uke nå, er så koslig, selv om jeg hater å kjøre på glatta😅 Men ser ut som den skal regne bort i morgen før det fryser på over helgen igjen. Har funnet en juletrefot som jeg digger på Europris, hadde passet perfekt til juletre nr 2🙈 Noen som tilfeldigvis har troen på at det eventuelt kommer på tilbud før jul, eller blir det eventuelt etter jul? Håper alle nyter sesongen som kommer med stormskitt. I skrivende stund er det bare 34! dager igjen til julaften 1 1
MarianneE Skrevet 23. november #197 Skrevet 23. november (endret) Satte på julemusikk og vipps: Fire julegaver er pakket inn og lagt i en Odaeske. Planene for juledagene er lagt og familie skal inviteres 2. Juledag. Oda kommer i morgen med julesnop o.l som var på tilbud. Endret 23. november av MarianneE 1 1 1
Criss Skrevet 23. november #198 Skrevet 23. november Med hjelp fra mannen, så er vi i mål med nedvasken!🎉 Er så glad! Nå gleder jeg meg til å nyte tiden frem mot jul🎅🏻⛄️❄️🎄🫶🏻 1 1 1
Bombasi Skrevet 23. november Forfatter #199 Skrevet 23. november Jeg har brukt dagen på å henge opp og plassere ut adventen, samt har tent lysene. 🌟 Tenk at nå har den fine tida starta. Endelig er vi her. Det er så koselig med ekstra og fine lys overalt. Og siden jeg er i så god rute så skal jeg nyte dagene mer framover. ☺️ I morgen er det 24.11. Èn måned med ekte førjulskos er i gang. Håper dere har det fint i disse dager. 😊 (Bildet fra KG fotoarkiv) 3
AnonymBruker Skrevet 24. november #200 Skrevet 24. november Her bare leser jeg hva dere gjør,dessverre for vondt i ryggen for tiden. Anonymkode: 9a6ca...381 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå