Gå til innhold

Venninner og konkurranse om å være attraktiv for menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har begynt å innse et mønster i noe som skjer i tre av mine vennskap med kvinner.

Vi er alle i 30-årene, og de kjenner ikke hverandre.

Jeg tror det dreier seg om en slags sjalusi rundt dette med å være attraktiv som dame for menn.

Det kan være veldig subtilt. Jeg ble seksuelt trakassert på jobb. Fortalte det til en venninne, og hun sa "det er ikke så mange å trakassere der..hehe!". Tidligere i år nevnte jeg en fyr som var ekkel mot meg, etter at jeg hadde avvist han og hun var mest opptatt av å si "kanskje han bare ville plage deg"...og jeg måtte forklare at "nei, han la an på meg først og ble ekkel da han skjønte at jeg ikke var interessert".

Eller en venninne nevnte en felles bekjent og sa noe om dama hans, og jeg sa "hæ? har han dame?? Han flørta skikkelig med meg sist uke". Hun sier at "han bare er sånn, jeg tror ikke han flørter". Da fortalte jeg henne hva han hadde sagt, og hun ble stille.

Må understreke at jeg ALDRI skryter om at menn viser meg interesse, da jeg ikke anser det som nevneverdig, Det dukker opp naturlig som i de eksemplene jeg har skrevet ovenfor. FInnes mange flere eksempler, men vil bevare anonymitet for alle parter.

Jeg ønsker å høre andres erfaring med venninner og sjalusi. 

Planen min fremover er rett og slett å holde kjeft om alt som har med menn å gjøre og heller fokusere på alt jeg liker ved dem.

Anonymkode: f2a54...24f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...