AnonymBruker Skrevet 6. september 2025 #41 Skrevet 6. september 2025 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg kommer til å svare på disse innleggene, ut fra hva jeg mente med denne tråden. Begge disse spørsmålene lar seg relativt enkelt besvare hvis man går inn på google og forsøker å finne det ut. Likevel velger dere heller å spørre meg. På denne måten utstråler dere en hjelpesløshet, som dere ikke ville ha utstrålt, hvis dere hadde googlet og lest. Er dere enig så langt? Og her er poenget mitt; Når man utstråler hjelpesløshet så vekker man ikke dominans i gode menn og kvinner. I stedet tiltrekker man seg ulver og hyener. Vil dere vekke dominans i gode menn og kvinner, så gjelder det å fremstå som mest mulig selvhjulpen og selvstendig. Lær av det som AB 1d2 og jeg skriver om over her, om å være nøyaktig og gjennomført. Jeg vet ikke en gang om AB 1d2 tuller med oss en gang, når han eller hun skriver dette; (Hahaha fantastisk!) …men faktum er at det finnes mennesker som bruker mye tid på å tenke og reflektere sammenlignet med hvor mye tid de bruker på å snakke, spørre, mase, innvende. At man skal komme tilbake om noen uker, er kanskje litt overdrevet, men det får uansett frem poenget mitt på en helt glimrende måte. Applaus til AB 1d2 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: bc462...47f Å være nedlatende slik som du er her så til de grader med dette innlegget er veldig lite konstruktivt. Definisjoner og defineringer og hva man legger i ulike begreper kan variere fra individ til individ. Bare hyggelig. Dette slapp du og Google 😉 Så foretrekker jeg som individ å spørre mennesker framfor teknologi. Det synes jeg er interessant. Det har ingenting med hjelpesløshet å gjøre. Anonymkode: 2b060...e52
AnonymBruker Skrevet 6. september 2025 #42 Skrevet 6. september 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å være nedlatende slik som du er her så til de grader med dette innlegget er veldig lite konstruktivt. Anonymkode: 2b060...e52 Det kan hende det, men nå har jeg prøvd i timesvis, og bare møtt mas og kverulering, så viljen til å være såkalt konstruktiv er nokså tynnslitt. Det ble dette eller ingenting, ta det som du vil. Anonymkode: bc462...47f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2025 #43 Skrevet 6. september 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Greit nok, jeg ser ikke bort fra at enkelte menn skryter på seg evnen til å dominere... Det er heller ingen tvil om at mange som kaller seg underdanige fremstår som langt mer kontrollerende og dominerende enn hva som er forenlig med at partneren også er det. Poenget med tråden er å dele ulike hacks, ulike dos and don’ts for å vekke dominans i andre mennesker. Hva er det som slår av andre menneskers ønske om å dominere, og hva er det som vekker ønsket om det. Anonymkode: bc462...47f Da kjæresten min og jeg ble sammen så hadde vi ikke diskutert dominans eller ei enda. Dette kom frem litt senere (men ganske tidlig). Han fortalte at han ikke likte å bli dominert, at han foretrakk å dominere. Og jeg er motsatt. Men han er ikke en voldsom type. Han er veldig omsorgsfull og myk fyr. Men han liker å ha full kontroll og bestemme hva, hvordan, når. Fant ut at "pleasure dom" er passende på han. Jeg kan være rampete og vise tydelig hva jeg vil og skal enkelte ganger også, feks. når jeg bestemmer at det er tid for blowjob. Da synes han det er helt ok at jeg dytter ned, sier "bli her" og kler av. Men i sengen skal han ikke bindes fast, det er det jeg som skal. Og det er ikke nødvendigvis slik at han kommer heller. Men jeg skal tvinges til det. Vi koser oss. Anonymkode: 2b251...554
AnonymBruker Skrevet 6. september 2025 #44 Skrevet 6. september 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da kjæresten min og jeg ble sammen så hadde vi ikke diskutert dominans eller ei enda. Dette kom frem litt senere (men ganske tidlig). Han fortalte at han ikke likte å bli dominert, at han foretrakk å dominere. Og jeg er motsatt. Men han er ikke en voldsom type. Han er veldig omsorgsfull og myk fyr. Men han liker å ha full kontroll og bestemme hva, hvordan, når. Fant ut at "pleasure dom" er passende på han. Jeg kan være rampete og vise tydelig hva jeg vil og skal enkelte ganger også, feks. når jeg bestemmer at det er tid for blowjob. Da synes han det er helt ok at jeg dytter ned, sier "bli her" og kler av. Men i sengen skal han ikke bindes fast, det er det jeg som skal. Og det er ikke nødvendigvis slik at han kommer heller. Men jeg skal tvinges til det. Vi koser oss. Anonymkode: 2b251...554 Godt å høre at dere fikk det til. Det viktigste for de fleste av oss er jo å ha det bra sammen og ha felles verdier, ikke å ha komplementære roller i sengen. Det sagt, så er det ofte lettere å gi den andre det han eller hun vil ha, dersom man er fornøyd med hverandre og glad i hverandre, i utgangspunktet Anonymkode: bc462...47f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2025 #45 Skrevet 6. september 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Godt å høre at dere fikk det til. Det viktigste for de fleste av oss er jo å ha det bra sammen og ha felles verdier, ikke å ha komplementære roller i sengen. Det sagt, så er det ofte lettere å gi den andre det han eller hun vil ha, dersom man er fornøyd med hverandre og glad i hverandre, i utgangspunktet Anonymkode: bc462...47f Vi var heldige. Vi visste at vi passet veldig bra sammen, men at det skulle passe såpass bra på soverommet i tillegg hadde vi aldri sett for oss. Det var en stor gledelig overraskelse. Alt jeg sa jeg ønsket å gjøre stemte for ham, og motsatt. Det er bedre enn å vinne i lotto! Anonymkode: 2b251...554
AnonymBruker Skrevet 6. september 2025 #46 Skrevet 6. september 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det kan hende det, men nå har jeg prøvd i timesvis, og bare møtt mas og kverulering, så viljen til å være såkalt konstruktiv er nokså tynnslitt. Det ble dette eller ingenting, ta det som du vil. Anonymkode: bc462...47f Sov godt da 😉 Anonymkode: 2b060...e52
AnonymBruker Skrevet 6. september 2025 #47 Skrevet 6. september 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi var heldige. Vi visste at vi passet veldig bra sammen, men at det skulle passe såpass bra på soverommet i tillegg hadde vi aldri sett for oss. Det var en stor gledelig overraskelse. Alt jeg sa jeg ønsket å gjøre stemte for ham, og motsatt. Det er bedre enn å vinne i lotto! Anonymkode: 2b251...554 Herlig 💘 Anonymkode: bc462...47f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå