Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir spennende neste episode,  jeg venter i spenning. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså man skjønte jo fort at det var en av de 3 personene som har tatt flest fristelser, hadde lagt inn det høyeste budet. Selvom jeg trodde et sekund at det var Ragnar grunnet at de viste summen han la inn som bud. Nå lurer jeg bare på hvor høyt var budet til Mona? Spesielt etter måten Kathrine reagerte på….. Og til Martin vil jeg bare si 👏🏻!!! Han gjorde jo det ingen andre turte eller ville gjøre og ta den samtalen. Gleder meg til neste episode!!! 🍿

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
MissStiles skrev (5 minutter siden):

Altså man skjønte jo fort at det var en av de 3 personene som har tatt flest fristelser, hadde lagt inn det høyeste budet. Selvom jeg trodde et sekund at det var Ragnar grunnet at de viste summen han la inn som bud. Nå lurer jeg bare på hvor høyt var budet til Mona? Spesielt etter måten Kathrine reagerte på….. Og til Martin vil jeg bare si 👏🏻!!! Han gjorde jo det ingen andre turte eller ville gjøre og ta den samtalen. Gleder meg til neste episode!!! 🍿

Må jo ha vært 100 000.. pluss sikkert..

• Liker 8
Skrevet
Cuddlegirl skrev (10 minutter siden):

Må jo ha vært 100 000.. pluss sikkert..

Tipper et sted mellom 2 og 300k. Og er det igjen MER enn 500k tilsammen blir jeg faktisk overrasket. 

• Liker 9
Skrevet

Jeg ser mye reality. Har aldri sett en mer usympatisk person enn Mona!!!!

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
MissStiles skrev (31 minutter siden):

Tenk at de er redde for Mona. Uansett hva de gjør, godt eller bra, så fortsetter hun med trusler gruppa.

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Janmar skrev (19 minutter siden):

Tipper et sted mellom 2 og 300k. Og er det igjen MER enn 500k tilsammen blir jeg faktisk overrasket. 

Er det så mye så tipper jeg alle de andre angrer for at ikke satt ho på fly hjem for 400 000kr allerede på dag nr.2. Ho har vel brukt opp den summen og bare laga faenskap og dårlig stemning hele veien. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg tipper at budet til Mona var 400.000,på pur F for hun unner ingen av de andre fem flate øre.

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
lalaB skrev (Akkurat nå):

Er det så mye så tipper jeg alle de andre angrer for at ikke satt ho på fly hjem for 400 000kr allerede på dag nr.2. Ho har vel brukt opp den summen og bare laga faenskap og dårlig stemning hele veien. 

Ja jeg yror det er såpass mye eller mer.  Bare for å være kjip. Egoist helt igjennom

• Liker 16
  • Hjerte 1
Skrevet

Håper det kommer en tvist i siste episode. Karma biter livsnyterene i rompa til slutt. 

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Mona kunne ikke engang unne Rebecca å bli med i hytta etter hun hadde pushet seg gjennom sin største skrekk hele dagen. Makan til gjennomført kjip person. Rebecca har aldri skapt noe som helst dårlig stemning heller, hun har da BARE vært en solstråle??

Martin fortjener en nominasjon til Nobels fredspris etter den samtalen. Han har en tålmodighet jeg aldri har sett makan til. Helt herlig type. 

• Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 16
Skrevet
1 hour ago, os Maxilla said:

Mona kunne ikke engang unne Rebecca å bli med i hytta etter hun hadde pushet seg gjennom sin største skrekk hele dagen. Makan til gjennomført kjip person. Rebecca har aldri skapt noe som helst dårlig stemning heller, hun har da BARE vært en solstråle??

Martin fortjener en nominasjon til Nobels fredspris etter den samtalen. Han har en tålmodighet jeg aldri har sett makan til. Helt herlig type. 

Rebecca og Martin er de som imponerer mest av alle der inne. Hun surkelusa som jeg ikke husker navnet på er jo beinhard til å motstå fristelser, men hun har en så negativ energi at det må jo tære på kreftene å bare være i nærheten av henne. 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Selkie skrev (13 minutter siden):

Rebecca og Martin er de som imponerer mest av alle der inne. Hun surkelusa som jeg ikke husker navnet på er jo beinhard til å motstå fristelser, men hun har en så negativ energi at det må jo tære på kreftene å bare være i nærheten av henne. 

Enig med den. Jeg forhåndsdømte og tenkte at Rebecca var en av de som kom til å ta flere fristelser, men gjett om hun har imponert meg, og gjort en god profil. Ei ordentlig solstråle, som jeg virkelig unner penger for moren sin. 

• Liker 17
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes det er merkelig at noen tar slike tv-konsepter alvorlig og personlig. Hele greiene er jo bare tull og lek, såklart jeg ville tatt det kunne av fordeler for meg selv. Dette er jo 100% konkurranse mot alle andre, altså ingen form for fellesskap. Selv om det fremstilles som et fellesskap. Det går ann å delta felles på oppgavene der selv om man melker potten hver gang det er mulig.

Mitt poeng: Man kan ikke ta noe av det som skjer underveis personlig, men det velger de såklart å gjøre. Så jeg forstår Mona godt, som gir faen.

Dette er TV og tulleprogram! :) 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Kalkula skrev (7 minutter siden):

Jeg synes det er merkelig at noen tar slike tv-konsepter alvorlig og personlig. Hele greiene er jo bare tull og lek, såklart jeg ville tatt det kunne av fordeler for meg selv. Dette er jo 100% konkurranse mot alle andre, altså ingen form for fellesskap. Selv om det fremstilles som et fellesskap. Det går ann å delta felles på oppgavene der selv om man melker potten hver gang det er mulig.

Mitt poeng: Man kan ikke ta noe av det som skjer underveis personlig, men det velger de såklart å gjøre. Så jeg forstår Mona godt, som gir faen.

Dette er TV og tulleprogram! :) 

De tar det ikke personlig, men det er et faktum at den som tar mange fristelser gjør det på bekostning av andre. Det kommer man ikke utenom og er hele konseptet. Å ta fra en felles pott er aldri bare et valg den ene personen tar for seg selv, det går direkte utover andre. Og da mener jeg det er rimelig spesielt å ta så mye man kan og klare å nyte det når man vet at de andre må spare mest mulig pga av deg dersom de ønsker å sitte igjen med litt penger de trenger av ulike grunner.

Hadde det vært Monopolpenger så hadde jo ingen reagert så sterkt.

Endret av Blåttvann
  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Blåttvann skrev (Akkurat nå):

De tar det ikke personlig, men det er et faktum at den som tar mange fristelser gjør det på bekostning av andre. Det kommer man ikke utenom og er hele konseptet. Å ta fra en felles pott er aldri bare et valg den ene personen tar for seg selv, det går direkte utover andre. Og da mener jeg det er rimelig spesielt å ta så mye man kan og klare å nyte det når man vet at de andre må spare mest mulig pga av deg dersom de selv ønsker å sitte igjen med penger de trenger av ulike grunner.

Hadde det vært Monopolpenger så hadde jo ingen reagert så sterkt.

Hele greiene er jo et spill, så da gjør jo hver enkelt som man vil. Noen vil ikke stå igjen med penger, andre ønsker det.

Så det er ikke rimelig spesielt at noen tar så mye de vil, fordi det er jo det dette handler om! VALG!

Du må forstå konseptet.

Skrevet
Mystikk skrev (21 timer siden):

Det var ikke langt unna at jeg skrudde av hele programmet idag. Jeg har endret mening. Kreds til Martin for å holde seg så rolig i samtale med Mona, jeg hadde ikke klart det. Det kokte i topplokket av å bare se på den scenen. 

Enig! Jeg kan ikke huske å ha blitt sånn sint og provosert av reality før. Det kokte inni meg. Det er noe med den totale mangelen på selvinnsikt og hvordan hun legger alt over på de andre, alltid! 

Sk57 skrev (16 timer siden):

Jeg trodde Katrine var ille,men hun blir jo rene englebarnet i forhold til Mona.Jeg ser ikke så mye reality,men Mona er den minst sympatiske av alle sammen.Går det virkelig an å være SÅ selvopptatt og egoistisk?På ordentlig liksom?Jeg fatter det ikke.

Forskjellen er vel at Katrine også har forandret seg litt. Hun klager fortsatt mye, men hun tar ikke hver eneste fristelse lenger. Det virker som hun prøver å tilpasse seg de andre i gruppa litt mer, og kanskje evner å se at hennes egen oppførsel også påvirker hvordan hun har det der.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Mystikk skrev (8 timer siden):

Enig med den. Jeg forhåndsdømte og tenkte at Rebecca var en av de som kom til å ta flere fristelser, men gjett om hun har imponert meg, og gjort en god profil. Ei ordentlig solstråle, som jeg virkelig unner penger for moren sin. 

Rebecca sa i en av de første episodene at hun hadde bestemt seg for at hun bare kunne klage tre ganger hver tur hun gikk. Det må jo gjøre noe med eget humør når du går inn i dette og tenker du ikke skal klage mye. For klaging påvirker jo for dem rundt en.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Kalkula skrev (3 timer siden):

Hele greiene er jo et spill, så da gjør jo hver enkelt som man vil. Noen vil ikke stå igjen med penger, andre ønsker det.

Så det er ikke rimelig spesielt at noen tar så mye de vil, fordi det er jo det dette handler om! VALG!

Du må forstå konseptet.

Handler ikke om å ikke forstå konseptet, det handler om ego-oppførsel, som de fleste heldigvis ikke synes er så greit når det får negative konsekvenser for andre. Mona er ekstremt egoistisk, hun tenker kun på seg selv og det hun har lyst på der og da. Hun bryr seg null hva andre vil. Og er rask med å stemple andre som fæle mennesker når de har lyst til å stå over fristelser som innebærer at Mona f eks ikke får mat- da er de andre grusomme som ikke unner henne det hun vil ha.

Man kan ikke si at dette bare er et spill, det involverer mye penger og de kan endre livet til folk.

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Babyface skrev (1 time siden):

Man kan ikke si at dette bare er et spill, det involverer mye penger og de kan endre livet til folk.

Dette er et spill 100%, er jo det alt handler om. Hvilke valg den enkelte tar i spillet.

Men når jeg ser på svarene her så er det ikke mange som forstår 😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...