Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Taremero skrev (10 minutter siden):

Ja, er det ikke det alle sier da ? Dvs de som har kommet i skade for å vise sin indre ekte personlighet på reality ? Ja, men da må vi vel tro på det da. At hun er et sympatisk og uegoistisk menneske som alltid setter andre fremfor seg selv 😅

Nei spøk tilside. Det er når det blir litt stritt, at den falske fasaden forsvinner, og vi får se hva folk er laget av. Og det er akkurat det vi ser her.  Når det er sagt, så tror jeg at NRK må være den kanalen i hele verden som bruker dette konseptet, som har klart det kunststykket å gjøre det kjedeligst mulig. Alt fra programleder til filmingene, utvalg av de scenene de viser mm mm. For om jeg skal være ærlig er hele greia nå repetativt, forutsigbart, og møkk kjedelig faktisk 🥱

Jeg er helt enig med deg.  Jeg linket bare til saken fordi det ble diskutert her inne.  

Jeg syns programmet har blitt direkte kjedelig. Det er ekstremt repetativt og det gir meg veldig lite, egentlig. Rart at de satser på en sesong 2, men seertallene må vel ha vært bra, da?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Taremero skrev (10 minutter siden):

Ja, er det ikke det alle sier da ? Dvs de som har kommet i skade for å vise sin indre ekte personlighet på reality ? Ja, men da må vi vel tro på det da. At hun er et sympatisk og uegoistisk menneske som alltid setter andre fremfor seg selv 😅

Nei spøk tilside. Det er når det blir litt stritt, at den falske fasaden forsvinner, og vi får se hva folk er laget av. Og det er akkurat det vi ser her.  Når det er sagt, så tror jeg at NRK må være den kanalen i hele verden som bruker dette konseptet, som har klart det kunststykket å gjøre det kjedeligst mulig. Alt fra programleder til filmingene, utvalg av de scenene de viser mm mm. For om jeg skal være ærlig er hele greia nå repetativt, forutsigbart, og møkk kjedelig faktisk 🥱

Hvorfor i alle dager gidder du å se på det da?  

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Perine skrev (8 minutter siden):

Hvorfor i alle dager gidder du å se på det da?  

Så de første episodene i en maraton for et par uker siden. Ble å lide litt ved å se hele forrige episode, men i dag ble det mye hurtigspoling gitt 😊

Skrevet
Taremero skrev (4 minutter siden):

Så de første episodene i en maraton for et par uker siden. Ble å lide litt ved å se hele forrige episode, men i dag ble det mye hurtigspoling gitt 😊

Ha ha, samme her :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Janzypants skrev (16 timer siden):

Jeg er helt enig med deg.  Jeg linket bare til saken fordi det ble diskutert her inne.  

Jeg syns programmet har blitt direkte kjedelig. Det er ekstremt repetativt og det gir meg veldig lite, egentlig. Rart at de satser på en sesong 2, men seertallene må vel ha vært bra, da?

Ja, forsto det, du fikk en tommel opp av meg også. Din link var jo bare knaggen å henge meningen min på, så var ikke rettet mot deg på noe som helst måte 😊

Endret av Taremero
skrivefeil
  • Liker 2
Skrevet

Nå har dere faen meg gjort det! Fått en sinna mann til å komme til deres forum, fordi det ikke fantes andre forum tilgjengelig på denne serien. :D Mann, 40. 

Katrine ble avslørt i første episiode at hun er blitt castet til serien for å falle for fristelser, det samme er han fra Bergen. Dette er ikke reality slik vi kjenner til (Farmen back in the days), dette er shitshow. Jeg er som norsk skattebetaler så jævlig skuffa over at dette konseptet er blitt brukt for å provosere, skape debatt og menneskelig dumping. Hun der fetta med ryggplager fra Bleik e ett mennekse det er godt å vise på nasjonal TV, og jeg håper at hun får medisin til å bli avvist i hele bygda etter den der flaue oppvisningen. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Mann4-0 skrev (2 minutter siden):

Nå har dere faen meg gjort det! Fått en sinna mann til å komme til deres forum, fordi det ikke fantes andre forum tilgjengelig på denne serien. :D Mann, 40. 

Katrine ble avslørt i første episiode at hun er blitt castet til serien for å falle for fristelser, det samme er han fra Bergen. Dette er ikke reality slik vi kjenner til (Farmen back in the days), dette er shitshow. Jeg er som norsk skattebetaler så jævlig skuffa over at dette konseptet er blitt brukt for å provosere, skape debatt og menneskelig dumping. Hun der fetta med ryggplager fra Bleik e ett mennekse det er godt å vise på nasjonal TV, og jeg håper at hun får medisin til å bli avvist i hele bygda etter den der flaue oppvisningen. 

Jeg følger ikke med på så mye reality-TV, men har likevel brent meg fast i denne. Er det slik det fungerer? Provoser, få engasjement, provoser mer, vis idiotene på TV, vis at Norge er slik. Det er faen meg dårlig gjort, og på grensen av åndssvakhet fra NRK. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mann4-0 skrev (28 minutter siden):

Mmmm, ok. :forferdet:

Dette går bra, håper du får en god natts søvn.

:blomst2:

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mann4-0 skrev (1 time siden):

Hun fra Bleik bekreftet egentlig bare fordommene mine. 🙈

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
KomleKjetil skrev (12 timer siden):

Hun fra Bleik bekreftet egentlig bare fordommene mine. 🙈

"Ikke gjør meg forbannet nu!!"

Ja da mor, ditt humør er alle andre sitt ansvar. Manipulering er bedre enn diskusjon ja, så godt å ha livserfaringen tilstede.

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Det var ikke langt unna at jeg skrudde av hele programmet idag. Jeg har endret mening. Kreds til Martin for å holde seg så rolig i samtale med Mona, jeg hadde ikke klart det. Det kokte i topplokket av å bare se på den scenen. 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)
3 hours ago, Mystikk said:

Det var ikke langt unna at jeg skrudde av hele programmet idag. Jeg har endret mening. Kreds til Martin for å holde seg så rolig i samtale med Mona, jeg hadde ikke klart det. Det kokte i topplokket av å bare se på den scenen. 

Fysøren, så provosert jeg blir! Jeg kjenner jeg må meditere for å roe meg ned etter dagens episode og jeg er jo ikke engang med på programmet. Martin er utrolig sterk som klarer å snakke så rolig med Mona etter det hun gjorde. Hun fremstår så ekstremt egoistisk "Jeg tar en fristelse, men dere kan ikke bli sure på meg for da tar jeg bare flere fristelser." Altså, hva slags logikk er det?

Blir spennende å høre hvor høyt hun faktisk bød, for det må jo ha vært svimlende når til og med Katrine fikk gåsehud av å høre det!

Og at Katrine nå går ut og sier hun ble castet av NRK nettopp for å ta alle fristelsene… det høres mest ut som skadekontroll fra hnnes side. Mange i Norge kjenner henne igjen på gata, og det er nok mange som har sterkt negative asosiasjoner knyttet til henne.

Endret av turboleg
  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Tittelen til Norges mest provoserende menneske deles ut til Mona. Fy F***. 

Og jeg bøyer med i støvet for hvordan Martin tok den samtalen. Bare så synd at hun ikke har et snev av selvinnsikt og kan ta inn det han sier. 

• Liker 20
  • Nyttig 11
Skrevet
lalaB skrev (19 minutter siden):

Tittelen til Norges mest provoserende menneske deles ut til Mona. Fy F***. 

Og jeg bøyer med i støvet for hvordan Martin tok den samtalen. Bare så synd at hun ikke har et snev av selvinnsikt og kan ta inn det han sier. 

Enig. Hun er et utrolig egoistisk menneske. 

• Liker 18
Skrevet

Mona har en aldeles ufyselig oppførsel i serien. Gud som jeg hadde skammet meg om jeg hadde sett meg selv på TV i ettertid hvis det var slik jeg oppførte meg. 

Det nytter ikke å si at dette bare er et spill. Blæh 🤮

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Babyface skrev (På 15.10.2025 den 21.07):

Tenåringen min påpekte dette; Mona og Katrine som vanligvis ikke nøler ett sekund med å ta langt dyrere fristelser sto over den siste, billige, fristelsen med å snakke med familien - det er spesielt! Virker jo som komfort og overfladiske ting betyr mer enn familien.

De gjorde det ikke for da blir det mye verre for dem å være der. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg trodde Katrine var ille,men hun blir jo rene englebarnet i forhold til Mona.Jeg ser ikke så mye reality,men Mona er den minst sympatiske av alle sammen.Går det virkelig an å være SÅ selvopptatt og egoistisk?På ordentlig liksom?Jeg fatter det ikke.

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Så manipulerende og egoistisk Mona er. Om man gir henne kritikk for å ta dyre fristelser er man den slemme og hun fortjener enda flere fristelser. 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Mona må jo ødelegge enormt for seg selv videre i livet med denne opptredenen hennes mtp relasjoner til andre mennesker. 

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Herregud hadde mona og Katrine vert min mor hadde jeg nektet og vert flau

Huff for noen enkle damer

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...