Saltwatertaffy Skrevet 22. september #61 Skrevet 22. september Hensatt skrev (9 timer siden): Unnskyld meg, men de har fått gratis ferie verdt flere titalls tusen til Malaysia og kjemper om en premiepott på ikke mindre enn 2,5 millioner kroner. Dette er det vi skattebetalere som spanderer? Hvor er Kringkastingsnemda oppi dette? Det må da være regler for hvordan Nrk forvalter skattepengene våre... Ja, må si jeg synes dette er bekymringsverdig.. Og spesielt når man ser hvor useriøst noen av deltakerne opptrer så er det skuffende. Hadde vært mye mer morsomt å se på hvis det faktisk var en god gjeng som virkelig pusha seg gjennom men jeg synes det er litt vel mange råtne frukter her.. Jeg lurer veldig på hvor mye det kostet å sette opp det «hotellet» midt uti ødemarka. Må være en fryktelig dyr produksjon sånn totalt sett 🙈 men kanskje de har regnet med at deltakerne kom til å skusle bort mesteparten av premien. 8 5
Perine Skrevet 22. september Forfatter #62 Skrevet 22. september Cambria skrev (23 timer siden): Det var en lege der ja som sjekket henne. Så kan jo hende du har rett i at det ikke er så ille som det virker på skjermen. Jeg tror nok at ryggplagene hennes er reelle. Det er jo ofte slik med ryggen. Jeg har hatt fryktelig vondt i korsryggen noen ganger etter feilbelastning. Det gjør himla vondt, men bevegelse skal på en måte være bare bra for å få det til å gå over. Kiropraktor hjalp meg. Men det kan jo også være alvorligere ting, så det er viktig med legesjekk.
Zenhouse Skrevet 22. september #63 Skrevet 22. september Hensatt skrev (22 timer siden): Unnskyld meg, men de har fått gratis ferie verdt flere titalls tusen til Malaysia og kjemper om en premiepott på ikke mindre enn 2,5 millioner kroner. Dette er det vi skattebetalere som spanderer? Hvor er Kringkastingsnemda oppi dette? Det må da være regler for hvordan Nrk forvalter skattepengene våre... Åja - nå gikk det opp et lys for meg 😆😆 ser ikke bort i fra at Jonny er hanket inn med oppdrag: bruk så mye penger som mulig! For vi har ikke egentlig ikke råd til dette. Du får en festival-billett til diverse arrangement og gratis øl-bonger fra NRK som takk for hjelpen. 😆 6 3
Malleus Skrevet 22. september #64 Skrevet 22. september Noen som husker sånne "konkurranse-program" og "gameshow" på TV før? Det var ganske høye premier på noen av programmene fra tiår tilbake. Så noen opptak fra "Kvitt eller dobbelt" på 80/90-tallet, og der kunne man jo ryke ut og likevel bli sjenket med turopphold, gjeve gaver, opplevelser og litt av hvert likevel😅 Men med tanke på økonomifokuset som er i dag, så er 2,5 millioner er rimelig høy og uvant sum ja. Og NRK føles ikke helt i vater med hva seerne ønsker vs. hva de selv vil ha frem. Så man stusser jo mer, når man vet at dette er betalt over skatteseddelen. Regner også med at NRK har håpa på at mye blir "sløst bort" på veien. De har nok ikke casta mange i "kosegruppa" for ingenting. 2 2
Blåttvann Skrevet 24. september #65 Skrevet 24. september Saltwatertaffy skrev (På 22.9.2025 den 9.32): Ja, må si jeg synes dette er bekymringsverdig.. Og spesielt når man ser hvor useriøst noen av deltakerne opptrer så er det skuffende. Hadde vært mye mer morsomt å se på hvis det faktisk var en god gjeng som virkelig pusha seg gjennom men jeg synes det er litt vel mange råtne frukter her.. Jeg lurer veldig på hvor mye det kostet å sette opp det «hotellet» midt uti ødemarka. Må være en fryktelig dyr produksjon sånn totalt sett 🙈 men kanskje de har regnet med at deltakerne kom til å skusle bort mesteparten av premien. Vil tro noen av disse oppsettene er delt med samme produksjon i mange andre land. Litt som Paradise Hotel, hvor ulike land har ulik innspillingsdato men bruker samme lokasjon. 10 2
Blåttvann Skrevet 27. september #66 Skrevet 27. september (endret) Mona som gråter fordi hun lovte å leve hver dag som sin siste etter at hun mistet sin beste venninne. Bla bla bla. Hun unner ikke de andre penger som de trenger for å leve sine beste liv... Altså hever hun sitt liv over andres liv og tenker ikke engang på at hennes luksus får hun på bekostning av andre. Sånne folk... 🤮 Endret 4. oktober av Blåttvann 31 8
MissStiles Skrevet 27. september #67 Skrevet 27. september Er det bare meg, eller var det dårlige fristelser til hver og en på den siste fristelsen i dagens episode? Hvis de skal friste folk, må de jo hente frem favorittene deres. 8 1
Linazer Skrevet 28. september #68 Skrevet 28. september Har dere lagt merke til at et par av damene får veldig lite skjermtid? Jeg husker knapt hva de heter. Mona oppfører seg aldeles ufyselig. Hvis ikke de andre tar på henne med silkehansker og tolererer alt hun sier og gjør så reagerer hun med å bli mer og mer uspiselig. Hva slags oppførsel er det? 30 1 2
CrazyCatLady2500 Skrevet 28. september #69 Skrevet 28. september Blåttvann skrev (På 27.9.2025 den 12.21): Mona som gråter fordi hun lovte å leve hver dag som sin siste etter at hun mistet sin beste venninne. Bla bla bla. Hun unner ikke de andre penger som de trenger for å leve sitt beste liv... Altså hever hun sitt liv over andres liv og tenker ikke engang på at hennes luksus får hun på bekostning av andre. Sånne folk... 🤮 Jeg sa det samme! At jeg orker ikke sånne folk som skyver sin døde venninne foran seg og bruker det som unnskyldning. 16 2 2
CrazyCatLady2500 Skrevet 28. september #70 Skrevet 28. september Linazer skrev (20 minutter siden): Har dere lagt merke til at et par av damene får veldig lite skjermtid? Jeg husker knapt hva de heter. Mona oppfører seg aldeles ufyselig. Hvis ikke de andre tar på henne med silkehansker og tolererer alt hun sier og gjør så reagerer hun med å bli mer og mer uspiselig. Hva slags oppførsel er det? Beret og hun med dialekta? 2 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 28. september #71 Skrevet 28. september MissStiles skrev (19 timer siden): Er det bare meg, eller var det dårlige fristelser til hver og en på den siste fristelsen i dagens episode? Hvis de skal friste folk, må de jo hente frem favorittene deres. Ja, hvem ville prioritert en dagkrem man må bære på?! Og det kunne godt vært pommes frites og iskald cola til burgeren. 3 2
nestenubrukelig Skrevet 28. september #72 Skrevet 28. september CrazyCatLady2500 skrev (5 timer siden): Beret og hun med dialekta? Jeg tror de lager for lite bråk, har ingen sterke meninger kanskje. De blir mer som statister i et drama som ledes av to kvinner som ikke har hørt ordet solidaritet og ikke vet hva det betyr, mister E og den gode hyrde. De damene får meg til å ville brekke meg på vegne av mitt kjønn, de er uspiselige. Er forøvrig enig med E, det er et sirkus. En annen ting: er dette god lørdagsunderholdning for hele familien? 8 1 2
Saltwatertaffy Skrevet 28. september #73 Skrevet 28. september Jeg forstår ikke de som er så opptatt av å "leve livet" og nyte mens de er på denne turen. Hvorfor har de i det hele tatt meldt seg på da? Hvis ønsket deres er å nyte kunne de jo bare ha vært hjemme og spandert på seg selv gode middager, drinker og luksus.. 12 1 4
lalaB Skrevet 28. september #74 Skrevet 28. september Saltwatertaffy skrev (1 time siden): Jeg forstår ikke de som er så opptatt av å "leve livet" og nyte mens de er på denne turen. Hvorfor har de i det hele tatt meldt seg på da? Hvis ønsket deres er å nyte kunne de jo bare ha vært hjemme og spandert på seg selv gode middager, drinker og luksus.. De er vel cashet for å lage drama og bruke penger, sånn at totalpotten ikke blir så stor til slutt.
Saltwatertaffy Skrevet 29. september #75 Skrevet 29. september lalaB skrev (15 timer siden): De er vel cashet for å lage drama og bruke penger, sånn at totalpotten ikke blir så stor til slutt. Ja det må jo nesten være noe sånt.. de virker jo så sjokkert over at de andre blir sure når de skusler vekk pengene også 🤷♀️ hvis det er «luksusen» de er ute etter er det jo ganske styrete å ta turen helt ned til Malaysia og leve i en svett jungel for å få seg et «gratis» glass prosecco, en dusj og litt egg&bacon, så det gir liksom ikke noe mening når de sier at de er der for å nyte livet osv. 9 1
Saltwatertaffy Skrevet 29. september #76 Skrevet 29. september MissStiles skrev (På 27.9.2025 den 18.04): Er det bare meg, eller var det dårlige fristelser til hver og en på den siste fristelsen i dagens episode? Hvis de skal friste folk, må de jo hente frem favorittene deres. Kanskje noen har løyet om hva som egentlig er deres favoritter, det tror jeg kanskje jeg ville ha pyntet litt på om jeg skulle vært med 😏 3
Rastebenk Skrevet 29. september #77 Skrevet 29. september (endret) nestenubrukelig skrev (17 timer siden): En annen ting: er dette god lørdagsunderholdning for hele familien? Vi bør hvert fall ikke være overrasket over at barn og ungdom banner masse, knapt nok klarer å snakke det norske språket uten å gli over i amerikansk 40 % av tiden, at de skaper konflikter og mobber hverandre når vi ser på hva slags underholdning vi voksne fôrer dem med. Dette er søppelreality av verste sort, trolig kun overgått av Rikets Roast. Endret 29. september av Rastebenk 2 4
Saltwatertaffy Skrevet 29. september #78 Skrevet 29. september Rastebenk skrev (2 timer siden): Vi bør hvert fall ikke være overrasket over at barn og ungdom banner masse, knapt nok klarer å snakke det norske språket uten å gli over i amerikansk 40 % av tiden, at de skaper konflikter og mobber hverandre når vi ser på hva slags underholdning vi voksne fôrer dem med. Dette er søppelreality av verste sort, trolig kun overgått av Rikets Roast. Kunne ikke vært mer enig! 7 1
Mollami Skrevet 30. september #79 Skrevet 30. september Blåttvann skrev (På 16.9.2025 den 8.42): Dét er en tvist jeg kan like! 🤩 Liker når rettferdigheten seirer tilslutt. De har jo 2 ganger trykket rødt eller grønt angåande pengepotten. Det må vel ha en hensikt? Kan hende noen får en overraskelese etterhvert?? 1
Mollami Skrevet 30. september #80 Skrevet 30. september Boetica skrev (På 20.9.2025 den 22.18): «Dyretolken» Mona? 😅 Jeg er skeptisk til ‘alvolighetsgraden’ i ryggsmertene hennes.Hun er en manipulator, det sensa jeg ganske tidlig 17 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå