Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig, en slik vri hadde vært gøy! Da de ble spurt (anonymt) om de ville ha tatt mer penger til seg selv om de kunne, uten at de andre fikk vite svaret, så svarte alle ja bortsett fra presten. Siden han var den eneste som svarte nei,  så syntes jeg det hadde vært en morsom twist hvis hele potten som var igjen gikk til han alene.

• Liker 5
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
malifika skrev (11 timer siden):

Enig, en slik vri hadde vært gøy! Da de ble spurt (anonymt) om de ville ha tatt mer penger til seg selv om de kunne, uten at de andre fikk vite svaret, så svarte alle ja bortsett fra presten. Siden han var den eneste som svarte nei,  så syntes jeg det hadde vært en morsom twist hvis hele potten som var igjen gikk til han alene.

Tror han med det blå håret også svarte nei

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Lerke987 skrev (12 timer siden):

Tror han med det blå håret også svarte nei

Det trodde jeg også, da programlederen sa at Martin var den eneste som svarte nei. Da trodde jeg at Martin var han med det blå håret, så jeg spolte tilbake og sjekket. Han med det blå håret heter Ragnar og presten heter Martin.

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg sett 4 episoder som nesten er prikk like.  Det begynner rett og slett å bli kjedelig.

• Liker 3
Skrevet
Perine skrev (5 timer siden):

Nå har jeg sett 4 episoder som nesten er prikk like.  Det begynner rett og slett å bli kjedelig.

Da passer det bra at det smeller ordentlig til i neste episode da. Så sånn ut hvertfall. ☺️

Skrevet (endret)

Hvorfor har Johnny meldt seg på? Han har jo ikke bare null interesse for å utfordre seg selv, men også null forståelse for at andre har lyst til å utfordre seg!

Endret av IDGAF
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå har jeg sett fire episoder og det er jo bare gørr kjedelig. Jeg liker reality der deltakerne må prestere nå. Å sitte og se på menneskelig lavmål er ikke underholdning for meg, så jeg stopper der. 

• Liker 4
Skrevet

Håper det skjer noe mer spennende neste episode, eller så tror jeg mange faller av. Episodene blir for like og fristelsene for lite varierte og fore lite spennende. Lukter en flopp her.

Skrevet

Synes Katrine virker helt forferdelig. Det samme med hun hestedama som fråder ut av munnen når hun ikke får vilja si og han bergenseren. For noen egoistiske folk. Blir kvalm.

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet
kilakila skrev (1 minutt siden):

hestedama

«Dyretolken» Mona? 😅

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes episoden etter de delte seg i to team var mye bedre enn de første. Det ble for mye krangling og drama for min del, så var godt med litt bedre stemning. 

Så synes jeg litt synd på de som vil spare penger på turen, det må være slitsomt å være så nervøs og irritert på de få som bruker alle pengene. Håper det kommer en twist om utsteming eller en form for fordeling av pengene. Veldig spent på hvilken konsekvens det blir av spørsmålet om de ville ha mer av pengepotten. 

Synes det er dårlig av produksjonen at en person som får en ryggskade ikke kan trekke seg uten at det går ut over fellesskapet. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
Cambria skrev (15 minutter siden):

Jeg synes episoden etter de delte seg i to team var mye bedre enn de første. Det ble for mye krangling og drama for min del, så var godt med litt bedre stemning. 

Så synes jeg litt synd på de som vil spare penger på turen, det må være slitsomt å være så nervøs og irritert på de få som bruker alle pengene. Håper det kommer en twist om utsteming eller en form for fordeling av pengene. Veldig spent på hvilken konsekvens det blir av spørsmålet om de ville ha mer av pengepotten. 

Synes det er dårlig av produksjonen at en person som får en ryggskade ikke kan trekke seg uten at det går ut over fellesskapet. 

Det må jo ha vært en lege her og klarert henne for å kunne bli med videre? Kanskje hun ikke er SÅ dårlig som det gis uttrykk for? 

Hvis ikke er det helt håpløst om de lager reglene slik at noen som blir ordentlig syke/skadet ikke kan trekke seg…

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
IDGAF skrev (14 timer siden):

Hvorfor har Johnny meldt seg på? Han har jo ikke bare null interesse for å utfordre seg selv, men også null forståelse for at andre har lyst til å utfordre seg!

Får en følelse av at han prøver å tøffe seg. Han fremstår bare som en idiot. Men man skjønner jo fort hvorfor det er krig i verden når folk er så egoistiske og selvsentrerte. Det er liksom null interesse å tenke på andre eller gruppa som helhet. Det er bare meg meg meg. Og det sånne folk ikke tenker på er at de kan være så ufordragerlige ene og alene fordi resten av folka oppfører seg som de gjør. Hadde alle i verden vært som dem hadde vi ikke kunnet ha et samfunn.

Endret av Blåttvann
  • Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
IDGAF skrev (1 time siden):

Det må jo ha vært en lege her og klarert henne for å kunne bli med videre? Kanskje hun ikke er SÅ dårlig som det gis uttrykk for? 

Hvis ikke er det helt håpløst om de lager reglene slik at noen som blir ordentlig syke/skadet ikke kan trekke seg…

Det var en lege der ja som sjekket henne. Så kan jo hende du har rett i at det ikke er så ille som det virker på skjermen. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg synes de andre undervurderer Rebecca. De regner henne ikke med, på en måte. Men hun har jo vist seg å være både fysisk utholdende og mentalt i stand til å si nei til fristelser. 

ødela førsteinntrykket alt? 

• Liker 10
Skrevet
Boetica skrev (13 timer siden):

«Dyretolken» Mona? 😅

Haha, ja😅

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (25 minutter siden):

Jeg synes de andre undervurderer Rebecca. De regner henne ikke med, på en måte. Men hun har jo vist seg å være både fysisk utholdende og mentalt i stand til å si nei til fristelser. 

ødela førsteinntrykket alt? 

Enig. Jeg har også sansen for Rebecca som faktisk har vist utvikling. 

• Liker 14
Skrevet
kilakila skrev (Akkurat nå):

Enig. Jeg har også sansen for Rebecca som faktisk har vist utvikling. 

Ja, hun er en av de få som utvikler seg i positiv retning i det programmet her….

• Liker 9
Skrevet

Enig i det flere nevner her, at Rebecca har overrasket positivt. Hun har jo liksom skjønt litt konseptet, og virker selvbevisst på hvordan hun var før vs. ønsker å være nå. Tror også den praten hun hadde med Kathrine om dårlig oppvekstvilkår og sykdom i familien bare var sunt for Kathrine å høre, som selv bare har hatt en "lett oppvekst" og ikke akkurat sliter med penger som suksessfull eiendomsmegler. Ble for øvrig lei av hele talen til "kosegruppa" om å være "livsnyter" og "nyte livet i jungelen!". Ønsker du å spare til en større premie, så er du mot liksom. Hva skjedde med å kunne "nyte livet" litt mer når man kommer hjem med litt mer penger? Syns også presten og Rebecca jobber litt motstrøms i kosegruppa. Når de ønsker å si nei til en fristelse er det "pga. frykten for den andre gruppas meninger" liksom. Og hva skjer med at Mona hele tiden pratet om "blir sur hvis noen tar fristelser" og "har ikke noe imot å stå imot fristelser" i starten, men stadig er blant de som benytter seg av fristelsene? Skjønner at ryggen er dårlig, men hun pusher liksom veldig på at andre skal få ta fristelser, og serisøt.. en kurv med druer og prosecco? 

Syns også det var komisk da kosegruppa motiverte hverandre med "no money, no worries!" og "penger er roten til alt ondt!".. i et realityprogram de har meldt seg på, hvor premien er penger😆 Syns hotelloppholdet hadde gitt mye mer mening, dersom de hadde sagt nei til alle fristelser til nå, og heller unna seg èn ordentlig hvilestund på det "hotellet" før det bærer videre. Men her flyr jo penga i øst og vest. 

Og også enig med mange om at det blir litt ensformig og forutsigbart nå. Glad de delte opp gruppa litt, men ellers er det jo fortsatt mye jungeltråkk å se før taco/prosecco/druer/karaoke/seng dukker random opp. Kunne like gjerne gått i østmarka nesten. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Unnskyld meg, men de har fått gratis ferie verdt flere titalls tusen til Malaysia og kjemper om en premiepott på ikke mindre enn 2,5 millioner kroner. Dette er det vi skattebetalere som spanderer? Hvor er Kringkastingsnemda oppi dette? Det må da være regler for hvordan Nrk forvalter skattepengene våre...

• Liker 6
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...