Gjest Snowx Skrevet 11. september #21 Skrevet 11. september Synes det var ganske artig! Deilig med et program uten de samme ansiktene.
Tiuren Skrevet 11. september #22 Skrevet 11. september Hjertefisk skrev (På 9.9.2025 den 16.50): Elsket det. Skikkelig guilty pleasure program. Minner meg veldig om paradise hotel. Dessuten skikkelig befriende å se vanlige, nye mennesker, og ikke bare de samme b, c, d-kjendisene på rullering fra det ene shower til det andre. Forfriskende! Å kalle disse for "vanlige mennesker" er da å ta i... Slik er ikke menneskene i min omgangskrets. 11 1
Hjertefisk Skrevet 11. september #23 Skrevet 11. september Tiuren skrev (13 minutter siden): Å kalle disse for "vanlige mennesker" er da å ta i... Slik er ikke menneskene i min omgangskrets. Nei, hehe, det er sant. De er mennesker med store personligheter, og de er jo litt gøyere å se på enn oss andre, vanlige og kjedelige.
IDGAF Skrevet 13. september #24 Skrevet 13. september Dét blikket Katrine sender til Elias etter hun sier hun skal ta taxi. Hun valgte det KUN på grunn av trass. Hvorfor har hun meldt seg på dette programmet? Og hva er det Jonny og Katrine babler om hele tiden med at det ikke er greit med gruppepress? Hva trodde de dette programmet skulle handle om? 😅 17 1 7
CrazyCatLady2500 Skrevet 13. september #25 Skrevet 13. september Er det noen som vet hvor Rebeccas grønne jumpsuit er fra? Eller er det en pyjamas? Veldig fin! 1
Mystikk Skrevet 13. september #26 Skrevet 13. september Å fyfaen, jeg blir irritert av den egoistiske "meg meg meg" holdningen til Katrine. Og hva for noe slags ting er det å si, "hvis dere ikke aksepterer at vi er fette egoistisk, så bruker jeg ENDA MER penger på bekostning av dere". Blir kvalm av oppførselen til sånne folk 20 1 11
Hensatt Skrevet 13. september #27 Skrevet 13. september Synes det er helt sjukt at Nrk har tillatelse til å spille bort skattebetalernes penger på denne måten. 8 7
os Maxilla Skrevet 13. september #28 Skrevet 13. september Jeg hadde satt meg rett på første 400 000 kroners fly om jeg var en av spare-deltakerne, etter dagens episode. Spart meg elendigheten og irritasjonen, og dratt mens det ennå var penger til det. Det er jo helt tydelig at de pengene kommer til å fly. Så kan sløserne sitte igjen uten penger til videre fristelser. Snakkes! 👍🏻 Jeg har sett mye rart på TV i mitt liv, men tror faktisk aldri jeg har blitt så oppgitt og provosert som jeg blir av Katrine. Lurer på hva slags følger denne deltakelsen får for henne. Hun fremstår virkelig, virkelig ikke bra! Folk har mistet jobben etter mye finere oppførsel på Paradise Hotel og lignende. 17 1 7
Mystikk Skrevet 13. september #29 Skrevet 13. september os Maxilla skrev (1 time siden): Jeg hadde satt meg rett på første 400 000 kroners fly om jeg var en av spare-deltakerne, etter dagens episode. Spart meg elendigheten og irritasjonen, og dratt mens det ennå var penger til det. Det er jo helt tydelig at de pengene kommer til å fly. Så kan sløserne sitte igjen uten penger til videre fristelser. Snakkes! 👍🏻 Jeg har sett mye rart på TV i mitt liv, men tror faktisk aldri jeg har blitt så oppgitt og provosert som jeg blir av Katrine. Lurer på hva slags følger denne deltakelsen får for henne. Hun fremstår virkelig, virkelig ikke bra! Folk har mistet jobben etter mye finere oppførsel på Paradise Hotel og lignende. Nei, helt enig. Sjeldent jeg blir så provosert av slik oppførsel. Ærlig talt, hvis hun har såpass god råd at hun ikke en gang trenger pengene, så burde hun jo heller bruke noe av de pengene hun ikke trenger på å kjøpe seg de opplevelsene selv da. Det er jo virkelig personer der som ønsker og motstår fristelser, slik at de som er egoistiske kan ta enda flere fristelser på bekostning av alle.. Skal alle tenke slik som Katrine så løper jo pengene til alle sammen bort rimelig fort! 11 1 2
marsvin Skrevet 14. september #30 Skrevet 14. september 😟 Hun Eiendomsmegler-Kathrine fremstår ganske arrogant og uspiselig.. snakker ned de som har boliglån og gjeld og trenger penger til å pusse opp , men «det har ikke jeg, så da driter jeg i at andre kanskje trenger penger»-holdingen er utrolig ekkel :s hvorfor er hun med i det hele tatt? Er vel en strategisk casting av NRK, at de måtte ta med en hoven pengesterk person som driter i at andre kanskje kan ha behovet for noen hundre tusen. 21 1 6
Zikkzakk Skrevet 14. september #31 Skrevet 14. september Veldig spesielle flere av deltakerne. spesielt å ikke klare seg uten luksusting i 14 dager. 12 1 1
Fant80 Skrevet 14. september #32 Skrevet 14. september Dette var ikke i min gate. Dropper å se resten 4
refill Skrevet 14. september #33 Skrevet 14. september Vet det er skrevet hundre ganger før alt, men hva gjør Katrine der om hun ikke er ute etter å oppleve omgivelsene, ikke er ute etter penger, ikke ditt og ikke datt. Hun er der for å være en pain i the ass da? Jaja, "god" cast av NRK i realityøyemed. 13 1 3
Malleus Skrevet 14. september #34 Skrevet 14. september Da jeg hørte om programkonseptet første gangen, så virka det helt åpenbart (for meg) at poenget var å klare å motstå fristelser, for da fikk man en større belønning til slutt. Tydeligvis har noen i den gruppa tolka konseptet på en annen måte. «Jeg er her for å oppleve», «Hvor ofte får man sove i luksusseng i jungelen?» altså.. Opplevelse får man jo uten å ta av felleskassa og, når man først er i Malaysia (hvis det var der de var). Tenker jeg da. Problemet er vel ikke at enkelte har et helt annet syn på pengebruk og «opplevelse» enn andre, men problemet oppstår når det som brukes tas fra alle. Derfor syns jeg det er arrogant å heve seg over, og bare ta egne valg, når det faktisk ikke er deres egne penger, men gruppas samla sum. Men jaja. Mye uenigheter og diskusjon denne gangen og + jungelvandring. Mon tro om det blir noe annet enn det fremover. Hvor skal de liksom? For meg blir alle bildene helt like. Kan like gjerne ha det på øret, for det er jo bare jungeltråkking å se på. Av og til må jeg jo titte, for klarer ikke å koble navn/ansikter/stemme enda. 11 2
Perleblomst Skrevet 15. september #35 Skrevet 15. september Trodde poenget med ville fristelser lå i navnet. At man skal prøve å stå over fristelser for å vinne selv/sammen som gruppe. Nå er de avhengig av hverandre, så jeg vil si samarbeid er viktig. At noen har andreål for turen syns jeg er litt rart. En ting er å ikke klare å motstå en god seng etter flere dager på tur. Men EN pils, bolle eller annet smått er ikke fristelser for meg. Hadde jeg meldt meg på ville jeg syns det var helt hull i hodet hvis noen mot seg friste av småting, da er de bare vanskelig og vil ødelegge for de andre. Også er det forskjell hvis man som gruppe ser at noen har behov for en fristelse en gang, men da bør det være gode grunner. Syns Andre og presten virker ok. Sansen for bergenseren, selv om jeg nok ikke hadde "spilt" som han. Men han gjør som han vil, men uten å belære andre og prøve å få andre til å ta hans side. Prosecco damen hadde irritert vettet av meg! 5 1
Blåttvann Skrevet 15. september #36 Skrevet 15. september marsvin skrev (På 14.9.2025 den 18.09): 😟 Hun Eiendomsmegler-Kathrine fremstår ganske arrogant og uspiselig.. snakker ned de som har boliglån og gjeld og trenger penger til å pusse opp , men «det har ikke jeg, så da driter jeg i at andre kanskje trenger penger»-holdingen er utrolig ekkel :s hvorfor er hun med i det hele tatt? Er vel en strategisk casting av NRK, at de måtte ta med en hoven pengesterk person som driter i at andre kanskje kan ha behovet for noen hundre tusen. Hun Katrine fremstår narsissistisk for meg. Tenk å høre at andre trenger penger for så å le mens man lar seg friste av en seng for natten... Hun viser jo bare hvorfor samfunnet ikke er bedre enn det er, det er pga sånne folk som henne som bare tenker på seg selv og som føler seg bedre enn andre fordi hun har flere ressurser enn dem. Ikke snakk om å ønske å være et godt medmenneske, hun får glede av å ødelegge for andre virker det som. Hun får hvertfall glede av å unne seg alt hun vil uten å tenke på de andre. Jeg hadde aldri klart å kose meg i den senga, det klarte hun veldig lett. Ligger og ler og koser seg, selv om hun tok taxi dit og de andre har gått. Hun er den siste som skulle tatt den fristelsen! 23 1 8
Boetica Skrevet 15. september #37 Skrevet 15. september Jeg synes det ødelegger konseptet at det ikke har noen konsekvenser for den som faller for fristelsene. Programskaperne risikerer jo at drittoppførselen demoraliserer de andre deltakerne slik at de og begynner å forsyne seg med begge hender av fristelsene, og da har de ikke lenger noe program. Hadde jeg vært deltaker, hadde jeg gitt fullt blaffen når jeg så hvordan bergenseren (hvorfor liker noen ham??) og katrine holder på. Da hadde jeg måket innpå meg kanelboller og det som var. Sånn sett et svakt konsept. 17 1 8
os Maxilla Skrevet 15. september #38 Skrevet 15. september Boetica skrev (1 time siden): Jeg synes det ødelegger konseptet at det ikke har noen konsekvenser for den som faller for fristelsene. Programskaperne risikerer jo at drittoppførselen demoraliserer de andre deltakerne slik at de og begynner å forsyne seg med begge hender av fristelsene, og da har de ikke lenger noe program. Hadde jeg vært deltaker, hadde jeg gitt fullt blaffen når jeg så hvordan bergenseren (hvorfor liker noen ham??) og katrine holder på. Da hadde jeg måket innpå meg kanelboller og det som var. Sånn sett et svakt konsept. Det kommer sikkert noen tvister hvis det skeier ut ene eller andre veien, må jo nesten det? Noen avgjørelser har allerede krevd avstemning i gruppa. Produksjonen er nok ikke helt hjelpeløs 🙏🏻 Det å være upopulær biter iallefall ikke på de det gjelder. Virker nesten som de nyter å vite at de tar fra de andre. Det blir en lidelse med seks episoder til hvis ikke er eller annet straffer seg snart. Hadde vært fantastisk hvis det til slutt viste seg at pottene var seperate allikevel. Krysser fingrene for noe sånt!! 12 5
Blåttvann Skrevet 16. september #39 Skrevet 16. september os Maxilla skrev (8 timer siden): Det kommer sikkert noen tvister hvis det skeier ut ene eller andre veien, må jo nesten det? Noen avgjørelser har allerede krevd avstemning i gruppa. Produksjonen er nok ikke helt hjelpeløs 🙏🏻 Det å være upopulær biter iallefall ikke på de det gjelder. Virker nesten som de nyter å vite at de tar fra de andre. Det blir en lidelse med seks episoder til hvis ikke er eller annet straffer seg snart. Hadde vært fantastisk hvis det til slutt viste seg at pottene var seperate allikevel. Krysser fingrene for noe sånt!! Dét er en tvist jeg kan like! 🤩 Liker når rettferdigheten seirer tilslutt. 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå