Perine Skrevet lørdag kl 14:05 #1 Skrevet lørdag kl 14:05 (endret) Ny reality på nrk, har begynt i dag. Tv-sendingene går lørdager kl 19.45. Ti nordmenn kjemper mot både vill jungel og egne impulser når elleville fristelser distraherer dem fra målet – en premiepott på 2,5 millioner kroner. NRK dropper kjendiser: - Største realitysatsingen vi har gjort | Kampanje Dette er deltakerne i NRKs nye realityserie «Ville Fristelser» Endret lørdag kl 14:16 av Perine
tirben Skrevet lørdag kl 18:25 #3 Skrevet lørdag kl 18:25 Hun Rebecca er bare irriterende. Vet ikke om jeg orker å se dette, med sånne idiotiske mennesker!! 4
Nicky B Skrevet lørdag kl 18:48 #4 Skrevet lørdag kl 18:48 Sett første episode. Det blir med den. For noen "dra-til-holdninger" på flere av de. Skikkelig slitsomme mennesker. 3
Perine Skrevet lørdag kl 20:18 Forfatter #6 Skrevet lørdag kl 20:18 Jeg tenkte at noen var ganske håpløse, og det var jo en veldig forskjellig samling av folk. Noen visste nok ikke helt hva de gikk til, og de hadde heller ikke samme mål med deltakelsen. Noen ville ha penger mens andre ville nyte turen. Da kan det jo bli trøbbel. Jeg synes det var gøy. 2
os Maxilla Skrevet lørdag kl 23:34 #7 Skrevet lørdag kl 23:34 Dette har alt jeg ser etter i reality. Noen upiselige karakterer, noen som sier dem imot, noen med skikkelig positiv utvikling, drama fra første episode, og (bortsett fra programlederen) ikke ett eneste fjes jeg har sett før. Eiendomsmegleren er den perfekte realitydeltaker. "Er der ikke for penga", men grabber til seg ved første mulighet allikevel. Krangler på hver eneste fristelse, og forsøker å overtale andre til å ta imot. Dro til jungelen for å nyte livet?? Burde dratt på Paradise Hotel. Holdt på å le meg ihjæl når hun dro av seg skoene etter all den sytinga og viste frem de vanligste vannblemmene jeg har sett! Proseccodama la forventningene såpass lavt fra starten av at hun kunne ikke annet enn å imponere. Blir fullstendig sprø av å listen to her speak, da. Ellers synes jeg det er dårlig av produksjonen å ta med folk som har store ryggproblemer når det omtrent er umulig å trekke seg, og så håper jeg på at de får muligheten til å stemme noen av hverandre ut underveis. Takk for meg, storkoser meg sålangt. 18 1
Perine Skrevet i går, 03:35 Forfatter #8 Skrevet i går, 03:35 os Maxilla skrev (3 timer siden): Dette har alt jeg ser etter i reality. Noen upiselige karakterer, noen som sier dem imot, noen med skikkelig positiv utvikling, drama fra første episode, og (bortsett fra programlederen) ikke ett eneste fjes jeg har sett før. Eiendomsmegleren er den perfekte realitydeltaker. "Er der ikke for penga", men grabber til seg ved første mulighet allikevel. Krangler på hver eneste fristelse, og forsøker å overtale andre til å ta imot. Dro til jungelen for å nyte livet?? Burde dratt på Paradise Hotel. Holdt på å le meg ihjæl når hun dro av seg skoene etter all den sytinga og viste frem de vanligste vannblemmene jeg har sett! Proseccodama la forventningene såpass lavt fra starten av at hun kunne ikke annet enn å imponere. Blir fullstendig sprø av å listen to her speak, da. Ellers synes jeg det er dårlig av produksjonen å ta med folk som har store ryggproblemer når det omtrent er umulig å trekke seg, og så håper jeg på at de får muligheten til å stemme noen av hverandre ut underveis. Takk for meg, storkoser meg sålangt. Ha ha, så fantastisk flott beskrevet 🤣 og jeg er helt enig. 3
sys64738 Skrevet i går, 13:06 #9 Skrevet i går, 13:06 Siden jeg ikke takler programlederen, så jeg takker lett nei til å se på dette programmet! 2
skravlus Skrevet 22 timer siden #10 Skrevet 22 timer siden sys64738 skrev (4 timer siden): Siden jeg ikke takler programlederen, så jeg takker lett nei til å se på dette programmet! Da er vi to☺️ 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 22 timer siden #11 Skrevet 22 timer siden sys64738 skrev (4 timer siden): Siden jeg ikke takler programlederen, så jeg takker lett nei til å se på dette programmet! Han er jo knapt med. I episode 2 var han ikke der i det hele tatt tror jeg. 1
Kathrina Skrevet 20 timer siden #12 Skrevet 20 timer siden Relativt bra synes jeg. Flott med nye ansikter 👍 1
Vålull Skrevet 15 timer siden #13 Skrevet 15 timer siden Det som sjokkerer meg mest er at de faller for fristelsene med en gang de ankommer. Jeg hadde skjønt visse fristelser hvis det har gått mange dager/uker 🤣 3
CrazyCatLady2500 Skrevet 10 timer siden #14 Skrevet 10 timer siden Hvorfor er Katrine med? Hun er ikke med for pengene, og ikke for opplevelsen. Hvis hun er med for fristelsene sin del så kunne hun jo blitt hjemme. 4
Tiuren Skrevet 38 minutter siden #15 Skrevet 38 minutter siden Var personligheter der som ikke burde stå for nær et stup når kamera var av dersom jeg deltok på programmet.... "why are you doooing this to me, lissom"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå