AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:55 #1 Skrevet lørdag kl 13:55 Snakket med typen om hva man ser på for å bli tent, eller kan bli tent av å se på. Kommer frem at han kan dra frem bilder han har fra før av jenter han kjenner/har kjent (ikke nære venner for han har ingen nære venner, men venninner av eksen og andre jenter han har jenter før) og se på og runke. Og at det er helt vanlig at han ser for seg hvordan det er å ha sex med alle damer han møter (venninner av eksen, mine venninner, alle damer uansett). Er dette helt vanlig? Han sa at det er en grunn for at man ikke diskuterer slike ting i detalj, for det er privat hva man tenner på og liker å se på. Føler meg dårlig. Men er det jeg som må jobbe med meg selv her, eller er det han sier helt på jordet? Er dette helt normalt for alle menn? Anonymkode: e6386...a5a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:58 #2 Skrevet lørdag kl 13:58 Nei, det er ikke vanlig. Anonymkode: 29388...12d 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:00 #3 Skrevet lørdag kl 15:00 Slikt har jeg kun hørt fra menn som vhar vist seg å mangle grunnleggende respekt for kvinner. Med andre ord, jeg ville sett det som et ekstremt rødt flagg. Anonymkode: e83a0...c95 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:05 #4 Skrevet lørdag kl 15:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakket med typen om hva man ser på for å bli tent, eller kan bli tent av å se på. Kommer frem at han kan dra frem bilder han har fra før av jenter han kjenner/har kjent (ikke nære venner for han har ingen nære venner, men venninner av eksen og andre jenter han har jenter før) og se på og runke. Og at det er helt vanlig at han ser for seg hvordan det er å ha sex med alle damer han møter (venninner av eksen, mine venninner, alle damer uansett). Er dette helt vanlig? Han sa at det er en grunn for at man ikke diskuterer slike ting i detalj, for det er privat hva man tenner på og liker å se på. Føler meg dårlig. Men er det jeg som må jobbe med meg selv her, eller er det han sier helt på jordet? Er dette helt normalt for alle menn? Anonymkode: e6386...a5a Herregud det er ikke vanlig. Blir du ikke såret? Og dette er typen din? Og han drar frem gamle bilder av ekser og venninner av dem å runker? Festlig fyr!🙌 Anonymkode: 0ebb1...e5f 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:07 #5 Skrevet lørdag kl 15:07 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud det er ikke vanlig. Blir du ikke såret? Og dette er typen din? Og han drar frem gamle bilder av ekser og venninner av dem å runker? Festlig fyr!🙌 Anonymkode: 0ebb1...e5f Og at det er helt normalt å lure på hvordan det er å ha sex med alle damer man møter... Anonymkode: e6386...a5a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:08 #6 Skrevet lørdag kl 15:08 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Slikt har jeg kun hørt fra menn som vhar vist seg å mangle grunnleggende respekt for kvinner. Med andre ord, jeg ville sett det som et ekstremt rødt flagg. Anonymkode: e83a0...c95 Kan du gi meg noen eksempler på disse mennene, hva de gjorde, hvordan de var, hva de mente, osv.? Jeg føler jeg må snakke mer med han om dette og vil ha litt kjøtt på beinet... Anonymkode: e6386...a5a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:37 #7 Skrevet lørdag kl 15:37 AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakket med typen om hva man ser på for å bli tent, eller kan bli tent av å se på. Kommer frem at han kan dra frem bilder han har fra før av jenter han kjenner/har kjent (ikke nære venner for han har ingen nære venner, men venninner av eksen og andre jenter han har jenter før) og se på og runke. Og at det er helt vanlig at han ser for seg hvordan det er å ha sex med alle damer han møter (venninner av eksen, mine venninner, alle damer uansett). Er dette helt vanlig? Han sa at det er en grunn for at man ikke diskuterer slike ting i detalj, for det er privat hva man tenner på og liker å se på. Føler meg dårlig. Men er det jeg som må jobbe med meg selv her, eller er det han sier helt på jordet? Er dette helt normalt for alle menn? Anonymkode: e6386...a5a Hæ?? Alle damer? Føles respektløst!! For all del, ære for st hsn er ærlig, det sitter jeg stor pris på men hva fanen! Anonymkode: f3177...974 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:46 #8 Skrevet lørdag kl 15:46 Hadde min samboer fortalt dette, hadde jeg nok blitt veldig lei meg. Jeg hadde ikke syntes at det hadde vært greit. Har du sagt til samboeren din hva du synes om det, ts? Jeg håper han respekterer deg om du sier at du ikke synes han skal fortsette med det (om det er det du vil) ❤️ Anonymkode: 51381...9a7
Lur Venn Skrevet lørdag kl 15:50 #9 Skrevet lørdag kl 15:50 Det er ikke så veldig vanlig , og han må jo være helt idiot som sier der til deg , eller så driter han i dine følelser 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:54 #10 Skrevet lørdag kl 15:54 Nei, det er ikke normalt for en voksen person å ha runkefantasier med bilder av konas venninner. Det høres ut som han fremdeles sitter fast i puberteten. Anonymkode: ae65c...ea7 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:55 #11 Skrevet lørdag kl 15:55 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Kan du gi meg noen eksempler på disse mennene, hva de gjorde, hvordan de var, hva de mente, osv.? Jeg føler jeg må snakke mer med han om dette og vil ha litt kjøtt på beinet... Anonymkode: e6386...a5a Hva i alle dager behøver du å prate med han om? Han har vist deg hvem han er - BELIEVE HIM!! Hvis dere skal prate om det, så vil han enten gaslighte deg til å skulle tro at dette er helt normalt mannlig oppførsel (det er det ikke) og at du er sykelig som reagerer på det. Ellers vil han backtracke på det han sa for en formildende effekt (men det går ikke, sagt er sagt og det var hans sannhet). Din jobb er ikke å forstå han (det kan du aldri), eller å få han til å endre tankegang (det kan du hvertfall aldri). Ingen mennesker med respekt for kvinner gjør dette. Og menn uten grunnleggende respekt for kvinner, har en tendens til å straffe deg i det skjulte, og ødelegge din selvfølelse bit for bit. Det gjøres gjerne så subtilt at du knapt har noe å ta dem på, men du føler effekten i høyeste grad. Mer usikkerhet i deg selv, og mer usikkerhet mot han. Så begynner du gjerne å sammenligne deg med andre kvinner, og følge med på alle tegn og endringer i hans væremåte rundt andre. Og hvis du merker at han har interesse for andre, så gir du gjerne mer av deg selv for å få han interessert i deg igjen. Trø over dine grenser i sengen, gjøre ting du kanskje ikke egentlig ønsker, bare for at du skal bli den han er aller mest tiltrukket av. Men slike menn som ser "muligheter" overalt, de lever utifra et umettelig stort hull inni dem. De vil alltid søke mot mer, mot andre, og du vil aldri føle at du er nok. Jeg håper du tar vett til deg og forlater denne mannen. Dess raskere dess bedre. Anonymkode: e83a0...c95
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:08 #12 Skrevet lørdag kl 16:08 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, det er ikke vanlig. Anonymkode: 29388...12d Det er ganske vanlig å runke til attraktive jenter man vet hvem er Anonymkode: 8c3ac...0cd 3 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:55 #13 Skrevet lørdag kl 19:55 En ting er å fantasere om andre. Men å si det til deg er veldig respektløst. Hadde mistet alle følelser for han. Hadde ikke blitt i det forholdet Anonymkode: 11644...911
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:56 #14 Skrevet lørdag kl 19:56 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ganske vanlig å runke til attraktive jenter man vet hvem er Anonymkode: 8c3ac...0cd Ja, men man forteller ikke det til kjæresten Anonymkode: 11644...911 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:10 #15 Skrevet lørdag kl 20:10 Hei damer, Mann her, men vil gjerne skrive noen ord... Jeg skjønner godt at det kan føles rart det som TS har opplevt, men tenker også at det går se på en annen måte: Kjæresten svarte på hennes spørsmål, og føler seg så trygg med henne at han tør å være helt ærlig. Spør du meg så er det en av de beste følelsene man kan ha å kunne stole på noen så mye. Ja, det var et overraskende svar, men det var ærlig og jeg tenker det er vel ærlighet vi alle vil ha i et forhold!? Noen svarer at hun ikke skal snakke med han om det og at dette er begynnelsen på gaslightning, dermed bør TS skal avslutte forholdet raskest mulig. Dette er da litt vel tullete uansett om du selv har opplevd noe lignende. Du dømmer hennes kjæreste basert på noe du kanskje ha opplevd... Jeg vet mange kvinner sier at menn må begynne å tørre å åpne seg, vise følelser, ikke lyge, snakke sammen, bli bedre på kommunikasjon mm. Men når dere reagerer på den her måten, så viser jo det bare hvorfor mange av oss menn holder tilbake og ikke sier alt... Deres svar virker basert på den følelsen dere fikk når dere leste, men glemte å tenke på hva som faktisk ble sagt og ment. Om TS er god på kommunikasjon så tenker jeg hun heller vil si noe som f.eks. "Det var et veldig overraskende svar, og min første tanke er at jeg ikke liker det. Men jeg er faktisk glad for at du tør å være ærlig med meg, og vil gjerne at vi snakker mer om dette..." Dette var mine 5 cent. Anonymkode: 8aad5...07c 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:22 #16 Skrevet lørdag kl 20:22 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei damer, Mann her, men vil gjerne skrive noen ord... Jeg skjønner godt at det kan føles rart det som TS har opplevt, men tenker også at det går se på en annen måte: Kjæresten svarte på hennes spørsmål, og føler seg så trygg med henne at han tør å være helt ærlig. Spør du meg så er det en av de beste følelsene man kan ha å kunne stole på noen så mye. Ja, det var et overraskende svar, men det var ærlig og jeg tenker det er vel ærlighet vi alle vil ha i et forhold!? Noen svarer at hun ikke skal snakke med han om det og at dette er begynnelsen på gaslightning, dermed bør TS skal avslutte forholdet raskest mulig. Dette er da litt vel tullete uansett om du selv har opplevd noe lignende. Du dømmer hennes kjæreste basert på noe du kanskje ha opplevd... Jeg vet mange kvinner sier at menn må begynne å tørre å åpne seg, vise følelser, ikke lyge, snakke sammen, bli bedre på kommunikasjon mm. Men når dere reagerer på den her måten, så viser jo det bare hvorfor mange av oss menn holder tilbake og ikke sier alt... Deres svar virker basert på den følelsen dere fikk når dere leste, men glemte å tenke på hva som faktisk ble sagt og ment. Om TS er god på kommunikasjon så tenker jeg hun heller vil si noe som f.eks. "Det var et veldig overraskende svar, og min første tanke er at jeg ikke liker det. Men jeg er faktisk glad for at du tør å være ærlig med meg, og vil gjerne at vi snakker mer om dette..." Dette var mine 5 cent. Anonymkode: 8aad5...07c Veldig flott at han tør være ærlig, noe som burde være en selvfølge i alle forhold mellom to emosjonelt modne individer. Hvis noen er ærlig om seksuelle lyster som er dypt respektløse for mennesker rundt dem, og for deg som partner, så sier dette mye om verdiene til vedkommende. Vi velger partnere blant annet utifra like verdier, og jeg tør påstp at grunnleggende respekt er vesentlig i et godt forhold. Det får ikke TS i dette forholdet. Anonymkode: e83a0...c95 1 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:28 #17 Skrevet lørdag kl 20:28 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hei damer, Mann her, men vil gjerne skrive noen ord... Jeg skjønner godt at det kan føles rart det som TS har opplevt, men tenker også at det går se på en annen måte: Kjæresten svarte på hennes spørsmål, og føler seg så trygg med henne at han tør å være helt ærlig. Spør du meg så er det en av de beste følelsene man kan ha å kunne stole på noen så mye. Ja, det var et overraskende svar, men det var ærlig og jeg tenker det er vel ærlighet vi alle vil ha i et forhold!? Noen svarer at hun ikke skal snakke med han om det og at dette er begynnelsen på gaslightning, dermed bør TS skal avslutte forholdet raskest mulig. Dette er da litt vel tullete uansett om du selv har opplevd noe lignende. Du dømmer hennes kjæreste basert på noe du kanskje ha opplevd... Jeg vet mange kvinner sier at menn må begynne å tørre å åpne seg, vise følelser, ikke lyge, snakke sammen, bli bedre på kommunikasjon mm. Men når dere reagerer på den her måten, så viser jo det bare hvorfor mange av oss menn holder tilbake og ikke sier alt... Deres svar virker basert på den følelsen dere fikk når dere leste, men glemte å tenke på hva som faktisk ble sagt og ment. Om TS er god på kommunikasjon så tenker jeg hun heller vil si noe som f.eks. "Det var et veldig overraskende svar, og min første tanke er at jeg ikke liker det. Men jeg er faktisk glad for at du tør å være ærlig med meg, og vil gjerne at vi snakker mer om dette..." Dette var mine 5 cent. Anonymkode: 8aad5...07c Altfor mange menn har barn. Altfor mange menn er i forhold. Det er mine 5 cent. Anonymkode: 8dd2d...866
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:28 #18 Skrevet lørdag kl 20:28 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei damer, Mann her, men vil gjerne skrive noen ord... Jeg skjønner godt at det kan føles rart det som TS har opplevt, men tenker også at det går se på en annen måte: Kjæresten svarte på hennes spørsmål, og føler seg så trygg med henne at han tør å være helt ærlig. Spør du meg så er det en av de beste følelsene man kan ha å kunne stole på noen så mye. Ja, det var et overraskende svar, men det var ærlig og jeg tenker det er vel ærlighet vi alle vil ha i et forhold!? Noen svarer at hun ikke skal snakke med han om det og at dette er begynnelsen på gaslightning, dermed bør TS skal avslutte forholdet raskest mulig. Dette er da litt vel tullete uansett om du selv har opplevd noe lignende. Du dømmer hennes kjæreste basert på noe du kanskje ha opplevd... Jeg vet mange kvinner sier at menn må begynne å tørre å åpne seg, vise følelser, ikke lyge, snakke sammen, bli bedre på kommunikasjon mm. Men når dere reagerer på den her måten, så viser jo det bare hvorfor mange av oss menn holder tilbake og ikke sier alt... Deres svar virker basert på den følelsen dere fikk når dere leste, men glemte å tenke på hva som faktisk ble sagt og ment. Om TS er god på kommunikasjon så tenker jeg hun heller vil si noe som f.eks. "Det var et veldig overraskende svar, og min første tanke er at jeg ikke liker det. Men jeg er faktisk glad for at du tør å være ærlig med meg, og vil gjerne at vi snakker mer om dette..." Dette var mine 5 cent. Anonymkode: 8aad5...07c TS. Ja jeg tenker jo alltid at det er overraskende at han tør å si ting og være ærlig. Og jeg pleier å berømme ærligheten fordi det setter jeg jo pris på. Problemene oppstår når det blir forvirring også, kanskje han sier ting på en veldig rar måte som jeg ikke forstår. Han er en kløne og ikke så god med å forklare seg riktig. Eller når han vrir på det senere hvis han angrer på at han har fortalt noe. Han har sagt til meg før at han angrer på ting han fortalte. Da blir jeg lei meg. Det er ikke fordi det ble konsekvenser av det heller. Men jeg har jo kommunisert selv, at det føles veldig vondt for meg å vite at han tenker slik om venninnene mine. Ikke møter vi de, men nå vil jeg virkelig aldri møte de med ham. Men nå vet jeg jo at dette er tanker han kommer til å ha om alle damer vi kommer til å møte også. Og hvis han møter andre damer uten meg, så skal han tenke seksuelt om de også? Det er forstyrrende. Har ikke fått snakket med han enda. Er lenge til vi får gjort det. Anonymkode: e6386...a5a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:38 #19 Skrevet lørdag kl 20:38 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hei damer, Mann her, men vil gjerne skrive noen ord... Jeg skjønner godt at det kan føles rart det som TS har opplevt, men tenker også at det går se på en annen måte: Kjæresten svarte på hennes spørsmål, og føler seg så trygg med henne at han tør å være helt ærlig. Spør du meg så er det en av de beste følelsene man kan ha å kunne stole på noen så mye. Ja, det var et overraskende svar, men det var ærlig og jeg tenker det er vel ærlighet vi alle vil ha i et forhold!? Noen svarer at hun ikke skal snakke med han om det og at dette er begynnelsen på gaslightning, dermed bør TS skal avslutte forholdet raskest mulig. Dette er da litt vel tullete uansett om du selv har opplevd noe lignende. Du dømmer hennes kjæreste basert på noe du kanskje ha opplevd... Jeg vet mange kvinner sier at menn må begynne å tørre å åpne seg, vise følelser, ikke lyge, snakke sammen, bli bedre på kommunikasjon mm. Men når dere reagerer på den her måten, så viser jo det bare hvorfor mange av oss menn holder tilbake og ikke sier alt... Deres svar virker basert på den følelsen dere fikk når dere leste, men glemte å tenke på hva som faktisk ble sagt og ment. Om TS er god på kommunikasjon så tenker jeg hun heller vil si noe som f.eks. "Det var et veldig overraskende svar, og min første tanke er at jeg ikke liker det. Men jeg er faktisk glad for at du tør å være ærlig med meg, og vil gjerne at vi snakker mer om dette..." Dette var mine 5 cent. Anonymkode: 8aad5...07c Dette var et veldig fint innlegg. Man kan ikke bestemme over hverandre. Det man kan gjøre er å si ifra. Det oppleves som sårende for meg når du snakker slik om mine venninner. Jeg liker ikke det. En emosjonelt moden og reflektert mann forstår som regel dette uten at man trenger å si ifra. Jeg synes det med fordel kan være større takhøyde for å kunne snakke om slikt. Det er dessverre mange tabuer, og det kan gjøre det svært svært vanskelig for mange. Hilsen dame med stor takhøyde. Anonymkode: 954a7...6b8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:41 #20 Skrevet lørdag kl 20:41 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): TS. Ja jeg tenker jo alltid at det er overraskende at han tør å si ting og være ærlig. Og jeg pleier å berømme ærligheten fordi det setter jeg jo pris på. Problemene oppstår når det blir forvirring også, kanskje han sier ting på en veldig rar måte som jeg ikke forstår. Han er en kløne og ikke så god med å forklare seg riktig. Eller når han vrir på det senere hvis han angrer på at han har fortalt noe. Han har sagt til meg før at han angrer på ting han fortalte. Da blir jeg lei meg. Det er ikke fordi det ble konsekvenser av det heller. Men jeg har jo kommunisert selv, at det føles veldig vondt for meg å vite at han tenker slik om venninnene mine. Ikke møter vi de, men nå vil jeg virkelig aldri møte de med ham. Men nå vet jeg jo at dette er tanker han kommer til å ha om alle damer vi kommer til å møte også. Og hvis han møter andre damer uten meg, så skal han tenke seksuelt om de også? Det er forstyrrende. Har ikke fått snakket med han enda. Er lenge til vi får gjort det. Anonymkode: e6386...a5a Det er jo bare tanker?... Virker som om mange damer er utrolige naive. Om han tenner på henne eller henne bryr jeg meg fint lite om kjenner jeg, bare det er meg han foretrekker. Anonymkode: 954a7...6b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå