Gå til innhold

Min mor vil jeg skal ta med baby og møte henne uten mamman.

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor vil at jeg skal ta med babyen for å treffe henne alene så hun kan få være bestemor og ha tid med baby. Det er dårlig stemning mellom mor og kona mi. Kona mi sier dette er uaktuelt og hun kan møte baby hos oss eller sammen med henne siden baby er nyfødt og ikke tar flaske. Pluss at bestemor ikke er en prioritet eller har rett på samvær med ungen. Føler meg satt i midten. Når var dere borte noen timer fra deres baby så familie kunne få litt tid med den?

Anonymkode: b7cd3...bad

• Hjerte 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! 
Vanskelig situasjon.

Hadde det vært snakk om at kona di og moren din hadde hatt et godt forhold ville jeg ha foreslått at du kunne ta med barnet og bestemor på trilletur, slik at kona di kunne få seg litt ekstra søvn, eller dekke andre behov. 

Men hvis du gjør det nå ville det kanskje oppleves som at du «går bak ryggen hennes» ? 

Hvis du må velge mellom å skuffe din kone eller din mor så tror jeg du gjør det klokest i å sette din kone først. 

• Liker 29
  • Nyttig 11
Skrevet

Tok noen mnd før jeg var borte fra babyen noen timer ja

Anonymkode: 90184...77f

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Nei du får bestemme deg for hvem du syns er viktigst å støtte da. Mamma (mammagutten) eller kona di som nettop har født barnet deres, et barn som i tillegg ikke tar flaske. Bestemor skal ikke ha «samvær» med en nyfødt. Det holder å komme på besøk. 

Anonymkode: 41d32...3c6

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Min mor vil at jeg skal ta med babyen for å treffe henne alene så hun kan få være bestemor og ha tid med baby. Det er dårlig stemning mellom mor og kona mi. Kona mi sier dette er uaktuelt og hun kan møte baby hos oss eller sammen med henne siden baby er nyfødt og ikke tar flaske. Pluss at bestemor ikke er en prioritet eller har rett på samvær med ungen. Føler meg satt i midten. Når var dere borte noen timer fra deres baby så familie kunne få litt tid med den?

Du respektere kona di.  
Hun kommer aldri til å tilgi deg. 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Hva i all verden.. Jeg forstår ikke at dette er noe å lure på engang. 

Selvsagt tar du ikke en nyfødt baby bort fra moren uten hennes samtykke. Babyen skal være sammen med sin mor. 

Anonymkode: c727a...354

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
Skrevet

Hun sover jo eller gjør andre ting mens jeg tar meg av baby. Hvorfor er det anderledes at jeg tar med baby ut en tur de timene for å la min mor være bestemor? Jeg tenker det er veldig kontrollerende.

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvor stor er konflikten mellom dem? Dette kommer bare til å bli verre med tiden hvis de ikke ordner opp.

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet

Du er ikke satt i midten. Lojaliteten din er til kona og barnet. 

Anonymkode: bd26d...0c0

• Liker 20
  • Nyttig 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Her støtter jeg kona di! Moren din er frekk

• Liker 22
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun sover jo eller gjør andre ting mens jeg tar meg av baby. Hvorfor er det anderledes at jeg tar med baby ut en tur de timene for å la min mor være bestemor? Jeg tenker det er veldig kontrollerende.

skjerp deg! grunnen til at du fjaser her er at du vet det er feil men du håper noen - hvemsomhelst, skal være enig med deg slik at du slipper opptre som en ansvarlig voksen og si nei til mamma.. 

Anonymkode: b93ae...c60

• Liker 29
  • Nyttig 9
Skrevet

Du risikerer samlivsbrudd. Med et så lite barn får du i tilfellet kun samvær. Du tar stor risiko med å gå imot barnets mor her.

Anonymkode: 295e8...829

• Liker 11
  • Nyttig 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...