AnonymBruker Skrevet 11. september #141 Skrevet 11. september I dag så jeg brystvortene til en mann som gikk i stram genser. Jeg ble rett og slett fornærmet over hvor lite høflighet han utviste, der han gikk og presset brystvortene sine opp i mennekser som slett ikke ønsker se slikt. Dette burde bli sett på som en nasjonal skandale. Tenk at våre barn blir påtvunget menns brystvorter på denne måten. Enda verre er det jo dersom mannen har litt ekstra på kroppen slik at man ser at det er ekstra fett det i tillegg! Jeg KREVER at vi finner opp en type bh tim menn, for dette går slett ikke an i det offentlige rom. /ironi. Anonymkode: 29f1d...315 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. september #142 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (1 time siden): I dag så jeg brystvortene til en mann som gikk i stram genser. Jeg ble rett og slett fornærmet over hvor lite høflighet han utviste, der han gikk og presset brystvortene sine opp i mennekser som slett ikke ønsker se slikt. Dette burde bli sett på som en nasjonal skandale. Tenk at våre barn blir påtvunget menns brystvorter på denne måten. Enda verre er det jo dersom mannen har litt ekstra på kroppen slik at man ser at det er ekstra fett det i tillegg! Jeg KREVER at vi finner opp en type bh tim menn, for dette går slett ikke an i det offentlige rom. /ironi. Anonymkode: 29f1d...315 Og svært dårlig ironi. Anonymkode: a2e45...a42
Uanonym bruker Skrevet 11. september #143 Skrevet 11. september Folk er skapt forskjellig. På meg synes brystvortene gjennom klærne selv om jeg har på meg BH, dersom jeg har på meg tynne klær som t-skjorte (med mindre jeg bruker en BH med mye "padding", noe jeg ikke liker). Det finnes også menn som har såpass markerte brystvorter at de synes gjennom t-skjorta. Er det også "ekkelt"? 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #144 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 14.08): Jeg skjønner ikke hvorfor noen mener det? Så forklar Det er jo ikke så noen kan se noe akuratt Anonymkode: b42f4...72b Bry deg om noe annet som er verdt å bry seg om. Anonymkode: a7300...499
AnonymBruker Skrevet 11. september #145 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 9.9.2025 den 11.44): Nå må folk slutte å være så egoistiske å holde på med denne ''jeg kunne ikke brydd meg mindre'' holdningen. Vi har helt normale regler for hvordan man går rundt blant allmenheten. Å ikke gå med BH er uanstendig, og noe man ikke gjør om man har normal folkeskikk. Anonymkode: 353e3...8f6 Dette er på ingen måte en regel, det er bare din personlige mening. Anonymkode: 696ae...49c 4
AnonymBruker Skrevet 11. september #146 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): I dag så jeg brystvortene til en mann som gikk i stram genser. Jeg ble rett og slett fornærmet over hvor lite høflighet han utviste, der han gikk og presset brystvortene sine opp i mennekser som slett ikke ønsker se slikt. Dette burde bli sett på som en nasjonal skandale. Tenk at våre barn blir påtvunget menns brystvorter på denne måten. Enda verre er det jo dersom mannen har litt ekstra på kroppen slik at man ser at det er ekstra fett det i tillegg! Jeg KREVER at vi finner opp en type bh tim menn, for dette går slett ikke an i det offentlige rom. /ironi. Anonymkode: 29f1d...315 du mener at menn skal dekke til bryst vortene sine med bryst vorte plaster / klistre merke ? altså hallo det er jo bryst vorter tross alt Anonymkode: 63fd9...585 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #147 Skrevet 11. september Min kone får hodepine og smerter i nakken ved bruk av BH. Hun har gitt opp det prosjektet At noen ikke liker det er virkelig hennes minste bekymring 😅 jeg er glad hun slipper smerter (og hun ser jo flott ut). Anonymkode: 89d8d...1ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå