Gå til innhold

Folk som mener og gå uten bh bare er får og provosere og vise seg frem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag så jeg brystvortene til en mann som gikk i stram genser. Jeg ble rett og slett fornærmet over hvor lite høflighet han utviste, der han gikk og presset brystvortene sine opp i mennekser som slett ikke ønsker se slikt. 

Dette burde bli sett på som en nasjonal skandale. Tenk at våre barn blir påtvunget menns brystvorter på denne måten. Enda verre er det jo dersom mannen har litt ekstra på kroppen slik at man ser at det er ekstra fett det i tillegg! Jeg KREVER at vi finner opp en type bh tim menn, for dette går slett ikke an i det offentlige rom. 

/ironi. 

Anonymkode: 29f1d...315

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I dag så jeg brystvortene til en mann som gikk i stram genser. Jeg ble rett og slett fornærmet over hvor lite høflighet han utviste, der han gikk og presset brystvortene sine opp i mennekser som slett ikke ønsker se slikt. 

Dette burde bli sett på som en nasjonal skandale. Tenk at våre barn blir påtvunget menns brystvorter på denne måten. Enda verre er det jo dersom mannen har litt ekstra på kroppen slik at man ser at det er ekstra fett det i tillegg! Jeg KREVER at vi finner opp en type bh tim menn, for dette går slett ikke an i det offentlige rom. 

/ironi. 

Og svært dårlig ironi.

Anonymkode: a2e45...a42

Skrevet

Folk er skapt forskjellig. På meg synes brystvortene gjennom klærne selv om jeg har på meg BH, dersom jeg har på meg tynne klær som t-skjorte (med mindre jeg bruker en BH med mye "padding", noe jeg ikke liker).

Det finnes også menn som har såpass markerte brystvorter at de synes gjennom t-skjorta. Er det også "ekkelt"?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 14.08):

Jeg skjønner ikke hvorfor noen mener det? Så forklar

Det er jo ikke så noen kan se noe akuratt

Anonymkode: b42f4...72b

Bry deg om noe annet som er verdt å bry seg om. 

Anonymkode: a7300...499

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.9.2025 den 11.44):

Nå må folk slutte å være så egoistiske å holde på med denne ''jeg kunne ikke brydd meg mindre'' holdningen. 

Vi har helt normale regler for hvordan man går rundt blant allmenheten. Å ikke gå med BH er uanstendig, og noe man ikke gjør om man har normal folkeskikk.

Anonymkode: 353e3...8f6

Dette er på ingen måte en regel, det er bare din personlige mening. 

Anonymkode: 696ae...49c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

/ironi. 

du mener at menn skal dekke til bryst vortene sine med bryst vorte plaster / klistre merke ? 

altså hallo det er jo bryst vorter tross alt 

Anonymkode: 63fd9...585

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min kone får hodepine og smerter i nakken ved bruk av BH. Hun har gitt opp det prosjektet  At noen ikke liker det er virkelig hennes minste bekymring 😅  jeg er glad hun slipper smerter (og hun ser jo flott ut).

Anonymkode: 89d8d...1ee

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...