AnonymBruker Skrevet 8. september #121 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det har med høflighet for andre mennesker å gjøre. Er man blant folk, så kler man på seg klær som gjør en nøytral. Undertøy er et must, så kan en kle av seg når en kommer hjem igjen. Så mye lider en ikke at dette ikke kan gjøres. Hvis en liker å vise seg frem og provosere, så får en også ta følgene. Ikke noe medynk fra meg om noen blir plagsomme. Anonymkode: 21012...a2a viktig å dekke til pupselupsene Anonymkode: 63fd9...585
Ingvar Åberge Skrevet 8. september #122 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 time siden): å ha en mening er også en privatsak. Anonymkode: 571b6...52d Ja, inntil du ytrar henne. Deretter er det ei offentleg sak. Men, ja, me er eigentleg ganske einige i sak, jamfør kva eg skreiv tidlegare i dag på side 6 i tråden.
AnonymBruker Skrevet 8. september #123 Skrevet 8. september Ingvar Åberge skrev (1 time siden): Ja, inntil du ytrar henne. Deretter er det ei offentleg sak. Men, ja, me er eigentleg ganske einige i sak, jamfør kva eg skreiv tidlegare i dag på side 6 i tråden. bobis Anonymkode: 63fd9...585
AnonymBruker Skrevet 8. september #124 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Helt greit det, du får bare tåle at man er flere som snakker om deg bak din rygg når du går slik. Anonymkode: 3e2fd...40e Tåler jeg godt for det sier mer om de enn meg. Snakke om andre mennesker bak deres rygg er en utrolig negativ egenskap. Pupp er pupp, vi trenger virkelig ikke bh for å tekkes andre mennesker. Tåler du ikke pupp, jobb med deg selv. Anonymkode: 2c1b3...c13 5 2
AnonymBruker Skrevet 9. september #125 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tåler jeg godt for det sier mer om de enn meg. Snakke om andre mennesker bak deres rygg er en utrolig negativ egenskap. Pupp er pupp, vi trenger virkelig ikke bh for å tekkes andre mennesker. Tåler du ikke pupp, jobb med deg selv. Anonymkode: 2c1b3...c13 Så du selv har ingen plikt for å tekkes andre? Din mening er fasit? Og nei, jeg har ingen planer om å forandre min mening. Som du sår må du høste. Anonymkode: 571b6...52d 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #126 Skrevet 9. september Ingvar Åberge skrev (15 timer siden): Gitt kva folk ofte legg i uttrykket "utan BH", ja. Men reint faktisk å vera imot at kvinner ikkje brukar BH er ikkje eit særleg logisk standpunkt. Val av undertøy er i seg sjølv ei friviljug og i grunnen svært privat sak. Ja folk må få gjøre som en vil, men går man uten BH, eller med rørleggersprekk, så er virkeligheten slik at dette ikke er noe de fleste ønsker å se, så det velger en å akseptere om en går slik Anonymkode: f0855...f62
AnonymBruker Skrevet 9. september #127 Skrevet 9. september Nå må folk slutte å være så egoistiske å holde på med denne ''jeg kunne ikke brydd meg mindre'' holdningen. Vi har helt normale regler for hvordan man går rundt blant allmenheten. Å ikke gå med BH er uanstendig, og noe man ikke gjør om man har normal folkeskikk. Anonymkode: 353e3...8f6 3
AnonymBruker Skrevet 9. september #128 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå må folk slutte å være så egoistiske å holde på med denne ''jeg kunne ikke brydd meg mindre'' holdningen. Vi har helt normale regler for hvordan man går rundt blant allmenheten. Å ikke gå med BH er uanstendig, og noe man ikke gjør om man har normal folkeskikk. Anonymkode: 353e3...8f6 Mange kan ikke gå med BH. Det er en enorm trigger til migrene og nakkesmerter hos mange. Hvorfor spiller det noen rolle for andre om man bruker bh eller ikke, så lenge man er tildekt med klær Anonymkode: 1661e...3b6 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #129 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så du selv har ingen plikt for å tekkes andre? Din mening er fasit? Og nei, jeg har ingen planer om å forandre min mening. Som du sår må du høste. Anonymkode: 571b6...52d Jeg jobber med det jeg synes er vanskelig med andre. For eksempel parfyme bruk. Det er jeg helt i mot og noen mennesker lukter kvalmt. Da må jeg jobbe med det, blir feil om jeg skal tvinge de for mine preferanser. Det er ingen som går nakne, de har bare ikke bh under plagg. Så nei jeg har ingen ansvar å tekkes andre på hva slags undertøy jeg bruker Anonymkode: 2c1b3...c13 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #130 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå må folk slutte å være så egoistiske å holde på med denne ''jeg kunne ikke brydd meg mindre'' holdningen. Vi har helt normale regler for hvordan man går rundt blant allmenheten. Å ikke gå med BH er uanstendig, og noe man ikke gjør om man har normal folkeskikk. Anonymkode: 353e3...8f6 Vi har da ingen regler i samfunnet der man bestemmer hva slags undertøy jeg går med. Det å gå uten bh betyr bare at man har plagg på men ingen bh under. Seriøst nå får du gi deg med hva du skal blande deg opp i hva andre mennesker gjør Anonymkode: 2c1b3...c13 3
AnonymBruker Skrevet 9. september #131 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg jobber med det jeg synes er vanskelig med andre. For eksempel parfyme bruk. Det er jeg helt i mot og noen mennesker lukter kvalmt. Da må jeg jobbe med det, blir feil om jeg skal tvinge de for mine preferanser. Det er ingen som går nakne, de har bare ikke bh under plagg. Så nei jeg har ingen ansvar å tekkes andre på hva slags undertøy jeg bruker Anonymkode: 2c1b3...c13 Nei, men da må du og gi blaffen i at jeg sier det er stygt og påtrengende. Da har du gjort ditt valg. Anonymkode: 571b6...52d 2
AnonymBruker Skrevet 9. september #132 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, men da må du og gi blaffen i at jeg sier det er stygt og påtrengende. Da har du gjort ditt valg. Anonymkode: 571b6...52d Det gjør jeg. Fikk kritikk for det også, men hvorfor man skal baksnakke bak ryggen forstår jeg ikke. Hva slags egenskap er det å ha? Anonymkode: 2c1b3...c13 2
Grüner Skrevet 9. september #133 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 14.13): Og dere kan ikke si det til henne fordi…? Anonymkode: db98f...4aa Hadde du sagt det til din svigermor?
AnonymBruker Skrevet 9. september #134 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (På 8.9.2025 den 13.52): Reagerer ikke på en standard rørleggersprekk, hvor man så vidt skimter konturene av en begynnende rumpe, men en spesifikk en hvor lite overlates til nysgjerrigheten, kan man vel si. Man lurer nesten på hvor det ble av buksen. : - O Anonymkode: 63fd9...585 Dette er ikke svar på det jeg spurte om. Hvordan reagerer du? Anonymkode: a2e45...a42
Gjest Peanut Skrevet 9. september #135 Skrevet 9. september (endret) AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 15.35): Jeg har aldri skjønt at noen kan velge vekk BH. Det gjør jo vondt i brystvortene å gå uten? Anonymkode: a2f6a...b94 Du tror at alle har like brystknopper som deg, så da gjør det vondt for alle? 🤨 Jeg har flate brystknopper og har overhodet ikke det problemet. Har gått uten i 15 år. Jeg fikk dog dessuten utrolig vondt hver gang jeg tok av BH-en før, så det er en grunn til at jeg ikke går med det. Endret 9. september av Peanut
AnonymBruker Skrevet 9. september #136 Skrevet 9. september Vi gir da faen i hva andre mener om vi skal gå i bh eller ei. Liker ikke å gå med tvangstrøya men gjør det noen ganger. Forstår ikke hvorfor du henger deg opp i det. Vi går ikke nakne 🙄 Anonymkode: 59160...5ce 3
AnonymBruker Skrevet 9. september #137 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Det gjør jeg. Fikk kritikk for det også, men hvorfor man skal baksnakke bak ryggen forstår jeg ikke. Hva slags egenskap er det å ha? Anonymkode: 2c1b3...c13 Du gir ikke blaffen hvis du tenker over at folk sier noe. Anonymkode: 571b6...52d
AnonymBruker Skrevet 9. september #138 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Du gir ikke blaffen hvis du tenker over at folk sier noe. Anonymkode: 571b6...52d Nå diskuterer vi på kg der jeg får beskjed om at jeg må tåles at det snakkes bak min rygg. Jeg svarer på det. Tåler det fint, men jeg mener at mennesker som har behov for å baksnakke andre har dårlig egenskap. Det betyr ikke at jeg bryr meg, det gjør jeg ikke. Har likevel en mening om slike personer Anonymkode: 2c1b3...c13 2
Ingvar Åberge Skrevet 9. september #139 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå må folk slutte å være så egoistiske å holde på med denne ''jeg kunne ikke brydd meg mindre'' holdningen. Vi har helt normale regler for hvordan man går rundt blant allmenheten. Å ikke gå med BH er uanstendig, og noe man ikke gjør om man har normal folkeskikk. Anonymkode: 353e3...8f6 Det er berre uanstendig i dei tilfella ting synest litt for godt. Å gå utan BH er ikkje uanstendig i seg sjølv, uavhengig av kjønn. 2
Thyra Skrevet 11. september #140 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 14.40): Amming er ekkelt, det har ikke noe med å vise seg frem å gjøre, men å ta seg til rette. Ingen som er på kafe har lyst til å sitte å se på en baby som gulper menneskemelk. Anonymkode: afe6e...561 Er det bedre om babyen gulper mme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå