Gå til innhold

Folk som mener og gå uten bh bare er får og provosere og vise seg frem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva så om man har fett hår, en flekk på klærne osv? Så lenge man ikke lukter vondt så man er til sjenanse for andre så kan jeg virkelig ikke se problemet.

Anonymkode: 7abee...885

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (1 time siden):

Nei, men ved å la være å røre brystvorter under sex så blir det lettere å normalisere 

You do you. Jeg har tenkt å involverte hele kroppen under sex fortsatt. 

Anonymkode: 446d4...d8e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er merkelig at noen ikke greier,eller ikke VIL , forstå at folk mener ulike ting. Det hjelper ikke hvor mange ganger du sier at ting er naturlig når jeg syns det er påtrengende å se. Så du kan gi opp og istedet kan du akseptere at noen mener noe annet. For meg er det ikke naturlig å se. Ever! 

Anonymkode: 571b6...52d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 14.22):

Det hele ligger i seksualiseringen av kvinnekroppen. Menn kan fint gå i bar overkropp. Ingen bryr seg. Men så snart man ser en antydning til en kvinnelig brystvorte, da tenkes det sex med en gang.

Bare se når det skal ammes. Kvinner kan ikke amme en gang uten at mange tror at de gjør det for å vise seg fram. Man blir bedt om å skjule seg, gå på do for amme. Det er jo rett og slett hårreisende! 

En såkalt attraktiv kvinne kan fint vise brystvortene sine gjennom klærne, men ikke en kvinne som ikke 'kan brukes' til sex.

En ser stadig menns brystvorter gjennom klærne også, men det nevnes aldri. Menns kropp betyr ikke noe, for den er ikke seksualisert i den grad som en kvinnes kropp er. 

Anonymkode: e45ad...007

Det er ekkelt med bar overkropp uansett kjønn.

Anonymkode: 5a75a...83c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 14.34):

Men hun skjemmer seg jo selv ut, bedre at hun får beskjed tenker jeg. 

Anonymkode: 3a384...f59

Ifølge hvem? Skjemmer ut deg, mener du vel..? Du blir flau, liker ikke å være det og legger det så på henne. Det er ditt problem at du ser på kropp som noe så seksualisert at dersom noen utenfor ditt preferanseområde viser noe du ikke vil se, så vil du frata dem retten.  Ser du ikke hvor flaut det burde være?

Jeg synes det er kjempefint å se så mange unge kvinner i dag som ikke bukker under for det helsikes presset og går uten.

Anonymkode: 8c356...846

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan reagerer du da? Og hvorfor føler du deg berettiget til å reagere?

Anonymkode: a2e45...a42

Reagerer ikke på en standard rørleggersprekk, hvor man så vidt skimter konturene av en begynnende rumpe, men en spesifikk en hvor lite overlates til nysgjerrigheten, kan man vel si. Man lurer nesten på hvor det ble av buksen. : - O

Anonymkode: 63fd9...585

Skrevet (endret)

Å vera kvinne og gå utan BH meiner eg at er ei ærleg sak. Ein del kvinner ser ut til å føretrekkja det, og i så fall er ikkje det noko dei bør kritiserast for.

På den andre sida er det eit spørsmål korleis det vert gjort. Dersom ho ikkje brukar BH, bør ho ha noko anna i staden som gjer same nytten. Som eg er nokså sikker på at nokså mange også gjer, utan eg går rundt og spør folk om undertøyet deira. Men berre eitt tunt plagg som det viser nokså mykje gjennom har eg ikkje heilt sansen for. Det er påtrengjande og respektlaust mot omgjevnadane. Uprofesjonelt i ein profesjonell samanheng. Dessverre er det akkurat det fenomenet ordet "braless" på engelsk har vorte assosiert med.

Om du har ein topp som det viser litt for mykje gjennom er det berre å slengja på ein genser, jakke eller liknande utanpå, og problemet er løyst :)

Endret av Ingvar Åberge
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg syns det er merkelig at noen ikke greier,eller ikke VIL , forstå at folk mener ulike ting. Det hjelper ikke hvor mange ganger du sier at ting er naturlig når jeg syns det er påtrengende å se. Så du kan gi opp og istedet kan du akseptere at noen mener noe annet. For meg er det ikke naturlig å se. Ever! 

Jeg er enig angående det med å se… synes det er rart at når noen ser veldig på noen andre, så virker det som at de ikke har noen bevissthet rundt det faktum at de ser på… for min del, hvis jeg skal finne ut detaljer rundt puppetilstanden til en ammende mor så må jeg se mer innstendig enn den normale overfladiske registreringen av omgivelsene.. men det hadde vært flaut for min del hvis jeg skulle ‘sjekket’ det ut for å finne ut om det er akseptabelt etter Min Standard. Det er cringe. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er enig angående det med å se… synes det er rart at når noen ser veldig på noen andre, så virker det som at de ikke har noen bevissthet rundt det faktum at de ser på… for min del, hvis jeg skal finne ut detaljer rundt puppetilstanden til en ammende mor så må jeg se mer innstendig enn den normale overfladiske registreringen av omgivelsene.. men det hadde vært flaut for min del hvis jeg skulle ‘sjekket’ det ut for å finne ut om det er akseptabelt etter Min Standard. Det er cringe. 

Jeg behøver ikke "se veldig"for å registrere at noen går uten bh,det vises på lang vei. Og hvis det er møtende damer på et fortau f.eks så må en være blind for å ikke se det! Og jeg grøsser og syns det er ubehagelig. Det kan ingen i verden gjøre noe med,jeg føler som jeg føler. Akkurat som du. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg behøver ikke "se veldig"for å registrere at noen går uten bh,det vises på lang vei. Og hvis det er møtende damer på et fortau f.eks så må en være blind for å ikke se det! Og jeg grøsser og syns det er ubehagelig. Det kan ingen i verden gjøre noe med,jeg føler som jeg føler. Akkurat som du. 

Dersom det er veldig synleg er det ikkje fråveret av BH som er problemet, men berre at ho ikkje har dekka seg godt nok til. Eit ekstra plagg hadde normalt sett gjort same nytten som ein BH. Eg tippar at du har gått forbi mange BH-lause damer som du ikkje har lagt merke til at var BH-lause og som korkje sjenerte deg eller nokon andre.

• Liker 1
Skrevet
On 9/6/2025 at 2:15 PM, AnonymBruker said:

Da bør du gå inn i deg selv og tenke over hvorfor du synes det er ekkelt. 

Anonymkode: e45ad...007

Gå inn i meg selv? I biologien min? 

Det er naturlige grunner til at vi ikke syntes nakne gamle menn/damer er attraktive 

Skrevet
On 9/6/2025 at 2:44 PM, AnonymBruker said:

En seksuell handling kan være å ta på en annens pupper eller kjønnsorgan mot noen som ikke vil. Det er ikke lov å gjøre dette med noen som er under 16 år. Det gjelder uansett om han eller hun vil det eller ikke.

Her er noen eksempler:

• å ta noen på puppene eller rumpa utenpå eller innenfor klærne
  • å kline med noen som ikke vil
  • å ta noen på kjønnsorganet utenpå eller innenfor klærne

Straffeloven § 297, § 304

Anonymkode: d3f22...064

Det er fortsatt ikke ordlagt i lovverket. 

Ja, det dekkes av en straffelov men det betyr ikke at forskriften spesifiserer pupp 

AnonymBruker
Skrevet
Ingvar Åberge skrev (3 timer siden):

Dersom det er veldig synleg er det ikkje fråveret av BH som er problemet, men berre at ho ikkje har dekka seg godt nok til. Eit ekstra plagg hadde normalt sett gjort same nytten som ein BH. Eg tippar at du har gått forbi mange BH-lause damer som du ikkje har lagt merke til at var BH-lause og som korkje sjenerte deg eller nokon andre.

Ja selvsagt. Jeg kan ikke reagere på noe jeg ikke ser. Dette er jo det som er tydelig skjønner du vel! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 14.10):

Svigermor bruker aldri bh. Brystvortene på hengepuppene syns godt. Det er ekkelt. Og veldig dumt når det tas familiebilder og alle ser brystvortene til farmor på 70, ikke noe man kan henge opp på veggen akkurat.

Anonymkode: 8590a...651

Ekkelt om folk er 20 eller 80.. Unødvendig. Finnes nipplecovers og bh!

Anonymkode: 03705...6d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

jeg tror ikke jeg har sett noen slike pupper siden jeg var 12 år og var på besøk hos en gammel dame med veldig veldig lange pupper... 

AnonymBruker
Skrevet

Å Ikke ikke synes noe om kvinner uten BH, det er vel i samme gate som om en kvinne som ikke har sansen for rørleggersprekk, og begge deler helt legitime meninger 

Anonymkode: f0855...f62

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Å Ikke ikke synes noe om kvinner uten BH, det er vel i samme gate som om en kvinne som ikke har sansen for rørleggersprekk, og begge deler helt legitime meninger 

Anonymkode: f0855...f62

Gitt kva folk ofte legg i uttrykket "utan BH", ja. Men reint faktisk å vera imot at kvinner ikkje brukar BH er ikkje eit særleg logisk standpunkt. Val av undertøy er i seg sjølv ei friviljug og i grunnen svært privat sak.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I helgen var det ei som jobbet i butikk som hadde på seg en tynn gjennomsiktig singlet uten bh, folk går jo ikke sånn med bh en gang.

Anonymkode: 8c0d8...399

AnonymBruker
Skrevet
Ingvar Åberge skrev (8 minutter siden):

Gitt kva folk ofte legg i uttrykket "utan BH", ja. Men reint faktisk å vera imot at kvinner ikkje brukar BH er ikkje eit særleg logisk standpunkt. Val av undertøy er i seg sjølv ei friviljug og i grunnen svært privat sak.

Ingvar Åberge skrev (8 minutter siden):

å ha en mening er også en privatsak. 

AnonymBruker
Skrevet

Det har med høflighet for andre mennesker å gjøre. Er man blant folk, så kler man på seg klær som gjør en nøytral. Undertøy er et must, så kan en kle av seg når en kommer hjem igjen. Så mye lider en ikke at dette ikke kan gjøres. 

Hvis en liker å vise seg frem og provosere, så får en også ta følgene. Ikke noe medynk fra meg om noen blir plagsomme.

Anonymkode: 21012...a2a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...