Gå til innhold

Tenner du kun på unge damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg tenner ikke BARE på unge damer, men unge damer er de som tenner meg mest, ja. Det er vell ganske naturlig, tenker jeg. Er vell samme for kvinner? De liker menn i sin beste alder. Å like kvinner i sin mest fruktbare alder er helt naturlig, noe annet hadde vært rart. Vi er dyr med instinkter.

Hva jeg foretrekker eller ikke er ikke noe viktig. Jeg prøver meg ikke på dem uansett. Jeg er gift og trofast. Om jeg ser to damer på gata, en ung og en gammel, og jeg tenker i mitt hodet at den ene er penere enn den andre, så er det jo ingen som finner ut av det. Ingen skade skjedd.

Anonymkode: 0efd2...b7b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er nok grunnen til at Ts tenner på så unge, han er svært umoden selv og/eller må ha noen han lettere kan manipulere og groome. 

Anonymkode: 70b6f...b98

Ja vi er nok mange kvinner som har brent oss på det der, enten ved at det ble svært dårlige opplevelser, og/eller at vi da både mentalt og på alle måter modnes fra slike menn. Hvilket også kan føre til svært dårlige opplevelser, selv om det var gode følelser i starten. 

Den 13 år eldre mannen jeg som 22 åring virkelig falt for, og han for meg, vokste jeg mentalt fra da jeg var 25 år. Selv om han i utgangspunktet ikke var noe voldelig mann endte forholdet ved at han voldtok meg. Jeg tror det var en slags panikk over at han mistet sitt mentale overtak og makten over meg da jeg ikke lenger var så umoden at jeg beundret ham, men heller begynte å synes han var umoden, og liksom glapp for ham. Et slags desperat forsøk på å beholde den makta over meg. 

Det virket selvfølgelig ikke slik. Han ble ikke bare dumpet, men for evig et fryktelig minne, og en årsak til at jeg advarer unge kvinner mot "voksne " menn. 

Anonymkode: 94e33...0ed

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja vi er nok mange kvinner som har brent oss på det der, enten ved at det ble svært dårlige opplevelser, og/eller at vi da både mentalt og på alle måter modnes fra slike menn. Hvilket også kan føre til svært dårlige opplevelser, selv om det var gode følelser i starten. 

Den 13 år eldre mannen jeg som 22 åring virkelig falt for, og han for meg, vokste jeg mentalt fra da jeg var 25 år. Selv om han i utgangspunktet ikke var noe voldelig mann endte forholdet ved at han voldtok meg. Jeg tror det var en slags panikk over at han mistet sitt mentale overtak og makten over meg da jeg ikke lenger var så umoden at jeg beundret ham, men heller begynte å synes han var umoden, og liksom glapp for ham. Et slags desperat forsøk på å beholde den makta over meg. 

Det virket selvfølgelig ikke slik. Han ble ikke bare dumpet, men for evig et fryktelig minne, og en årsak til at jeg advarer unge kvinner mot "voksne " menn. 

Anonymkode: 94e33...0ed

Jepp. Det er ikke like sjarmerende med menn på 40+ som tror vi er interessert fordi de er eldre, som når man selv er 15-18 og ikke vet bedre. Nå som voksen skjønner man jo at de mennene som kun går etter mye yngre jenter, gjør det fordi de må, ingen oppegående, trygge, selvsikre, voksne damer vil ha de.

Anonymkode: 70b6f...b98

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Unge kvinner er pene, men jeg tenner fortsatt mest på min 51år gamle kone. Det er hun jeg har valgt å leve med for snart 25 år siden, så det er hun som får min seksuelle oppmerksomhet. Dessverre er hun ikke like interessert i sex som før, så det blir en del frustrasjon når lysten er ubalansert i ekteskapet. 

Jeg har tenåringsdøtre, så det føles veldig uriktig ha seksuelle tanker om veldig unge damer. 

Jeg skulle ønske at voksne danner, inkludert min kone, var litt mer frimodige og ga blaffen i om det finnes rynker og andre spor av levd liv. Voksne damer er også flotte og kan være sexy. 

M51

Anonymkode: 0a9b4...c5e

• Hjerte 3
Skrevet

Menn på over 40 som kaller unger på under 18 damer.... Spyr nesten her!

Anonymkode: 30136...d3d

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg skulle ønske at voksne danner, inkludert min kone, var litt mer frimodige og ga blaffen i om det finnes rynker og andre spor av levd liv. Voksne damer er også flotte og kan være sexy. 

M51

Det hadde nok vært lettere å gi blaffen om ikke folk som TS og flere her sier at KUN unge damer er det som tenner dem, og at det er naturlig og biologisk at menn tenker sånn. Ikke bare i denne tråden, men i alle lignende tråder om temaet, får man høre at kvinner over en viss alder ikke ser bra ut og at det er kun snertne smårips som er greia. Heldigvis var det en viss motvekt i denne tråden, da. 

Anonymkode: 9c3c1...78b

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 12.20):

Er dette unormalt? Flere som føler det likedan? Er i 40-årene men jeg tenner kun på unge damer. Sånn typ 16-25 års aldersgruppe. 

Anonymkode: bc721...490

Ereksjonen lyver aldri TS, bare følg med neste gang du ser en ung hærlig dame

Går aldri under 30 år jeg da.. det har noe med modenhet og det holde sexen hemmelig. At venninner prater sammen er helt ok.. for de reklamerer og gir anbefalinger, det har jo bare vært positivt. Så tilliten står mellom hemmelighet, og at sladder blir folkesnakk om sexen. Det er fordi man blir stemplet som en gærning, av fordomsfulle skapninger i nærmiljøet og på mindre steder😅

Dette er kanskje noe du bør tenke over TS🫡

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Du er på ingen måter alene. Jeg blir selv sjekket opp og godt voksne menn hele tida. De finner meg gjerne på insta.
Og det har foregått siden jeg var 15. 

Skrevet

Er dette unormalt? Flere som føler det likedan? Er i 40-årene men jeg tenner kun på unge damer. Sånn typ 16-25 års aldersgruppe. 

Tenner man både på de på 16 og de på 25 år så fremstår man såpass fleksibel at det er forunderlig at man ikke tenner på de som er 15 og 26 år gamle. Bråstart i tenning når hun blir 16 år etterfulgt av bråstopp i tenning når hun blir 26 er et så merkelig fenomen at bistand bør søkes. Eventuelt så bør man vurdere å skrive noe som fremstår som litt mindre utrolig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Phitta Phjong skrev (På 13.9.2025 den 8.46):

Du er på ingen måter alene. Jeg blir selv sjekket opp og godt voksne menn hele tida. De finner meg gjerne på insta.
Og det har foregått siden jeg var 15. 

Du vet at de mannfolka skriver til masse jenter/damer? Og at mange av dem også er scamers?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2025 den 12.10):

Men kan du i det hele tatt få unge attraktive kvinner? Spesielt menn har en evne til å tilpasse preferansene sine til hva de kan få. 

Anonymkode: f76c5...15f

Vel. Det har hendt. Senest for 2-3 år siden. Men man blir jo eldre og ser eldre ut etter hvert. F.eks. fått mer rynker. Planlegger å fikse alle rynkene til vinteren. 
Har ikke lyst å dra til asia for å ha sjans på unge damer. Men kanskje bærer det dit om tid og stunder? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 0.37):

Unge kvinner er pene, men jeg tenner fortsatt mest på min 51år gamle kone. Det er hun jeg har valgt å leve med for snart 25 år siden, så det er hun som får min seksuelle oppmerksomhet. Dessverre er hun ikke like interessert i sex som før, så det blir en del frustrasjon når lysten er ubalansert i ekteskapet. 

Jeg har tenåringsdøtre, så det føles veldig uriktig ha seksuelle tanker om veldig unge damer. 

M51

Jeg har det akkurat som du selv beskriver; tenner veldig på min kone gjennom mange år. 

Men jeg har bare tenåringsgutter, og mitt forhold til å tenne på yngre jenter er nok et annet enn ditt. Jeg kan ta meg selv på fersken i å fantasere om mine sønners venninner. I perioder har vårt hus og hage vært et samlingssted for dem, og jeg må innrømme at det har vært krevende å holde øynene for seg selv. Det er spesielt ei som er med meg i tankene, når jeg en sjelden gang får tatt kona i doggy. 

Anonymkode: cb263...310

Skrevet

Kjenner meg igjen i å tenne mest på unge damer, men ikke kun under 25. Dessuten skiller jeg mellom hvem jeg tenner mest på, og hvem jeg vil ha forhold med. En veldreid 20-årig dame er helt uimotståelig utseendemessig, men like selvfølgelig, helt uaktuell være i et forhold med, som samboere eller få barn med. 

Anonymkode: ab1f3...b1d

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke unormalt at menn på 40 tenner på damer fra 16 år og oppover.   Tipper at det også gjelder en mange menn på 50 og 60 år også.   Det er jo bare å se på kommentarfeltet til en del influensere som ser ut som de er 18 år, mange eldre menn i kommentarfeltet som de tjener masse penger på.

Anonymkode: 4a414...ce0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er ikke unormalt at menn på 40 tenner på damer fra 16 år og oppover.   Tipper at det også gjelder en mange menn på 50 og 60 år også.   Det er jo bare å se på kommentarfeltet til en del influensere som ser ut som de er 18 år, mange eldre menn i kommentarfeltet som de tjener masse penger på.

Anonymkode: 4a414...ce0

• Hjerte 1
Skrevet

Kan tenne på kvinner i neste alle aldre

Anonymkode: 62d13...652

• Liker 2
Skrevet

Nei jeg gjør ikke det og syntes heller ikke det er riktig av godt voksen menn. Jeg tenner på voksne damer. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.9.2025 den 17.16):

Kan tenne på kvinner i neste alle aldre

Lesley Stahl er 83 år gammel og jeg er 38. Hun er hot..

images (2).jpeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lesley Stahl er 83 år gammel og jeg er 38. Hun er hot..

images (2).jpeg

Kan også tenne på kvinner som er 18 år, så jeg er i grunn altetende når det kommer til kvinner. Er du deilig så er du deilig, enten du er 18 eller 80.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...