Morty70 Skrevet lørdag kl 09:51 #1 Skrevet lørdag kl 09:51 Onani er litt tabubelagt fortsatt. lurer på om dere er åpne med venner om dette da vi gutta snakker om runking fra ung alder, hvordan er det med jentene? Er det flaut å snakke om?
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:00 #2 Skrevet lørdag kl 10:00 Det er ikke flaut, det er bare en privatsak. Jeg er veldig åpen og utadvendt, men ser ikke noe poeng med å snakke med venninner om dette. Høres ut som du ønsker deg en runketråd der kvinner forteller om hvordan de viser hverandre de beste teknikkene... 🙄 Anonymkode: 74349...81f 15
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:12 #3 Skrevet lørdag kl 10:12 Vi snakket åpent om dette da vi var yngre, men nå som vi alle er godt voksne er det mer privat og ikke noe vi snakker noe særlig om. Anonymkode: 9112d...ed0 1
Hannabanna Skrevet lørdag kl 10:15 #4 Skrevet lørdag kl 10:15 Muligens da vi var unge men vi har andre ting å snakke om som voksne. Tror det blir en dårlig runketråd for deg.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:17 #5 Skrevet lørdag kl 10:17 Morty70 skrev (25 minutter siden): Onani er litt tabubelagt fortsatt. lurer på om dere er åpne med venner om dette da vi gutta snakker om runking fra ung alder, hvordan er det med jentene? Er det flaut å snakke om? Hvilke gutter er det du snakker om? Det har aldri vært noe særlig tema i de miljøene jeg har vanket i. Anonymkode: 1db7c...70b 3 1
-jk- Skrevet lørdag kl 11:55 #6 Skrevet lørdag kl 11:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke gutter er det du snakker om? Det har aldri vært noe særlig tema i de miljøene jeg har vanket i. Anonymkode: 1db7c...70b Samme her. Har aldri diskutert dette med noen, verken i ung alder eller som voksen. 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:19 #7 Skrevet lørdag kl 13:19 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke flaut, det er bare en privatsak. Jeg er veldig åpen og utadvendt, men ser ikke noe poeng med å snakke med venninner om dette. Høres ut som du ønsker deg en runketråd der kvinner forteller om hvordan de viser hverandre de beste teknikkene... 🙄 Anonymkode: 74349...81f THissss. Skjønner ikke poenget med å snakke om sånt med venninner. Liksom... "Har du onanert i dag eller?" No thanks. Anonymkode: 19a72...47f 4 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:23 #8 Skrevet lørdag kl 13:23 Snakker med venninner om det meste, men ikke om onani - heller ikke om mannens og mitt sexliv for den saks skyld. Anonymkode: 647e4...fe8 6
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:31 #9 Skrevet lørdag kl 13:31 Morty70 skrev (3 timer siden): Onani er litt tabubelagt fortsatt. lurer på om dere er åpne med venner om dette da vi gutta snakker om runking fra ung alder, hvordan er det med jentene? Er det flaut å snakke om? Litt runketråd innlegg av en ts her... Hvorfor i all verden skal voksne om det?😅 Nydelig vær i dag. Jeg onanerte i morgen. Gud så gøy! Gratulerer. Det er ikke normalt at voksne menn snakker om dette heller på jobben...Det er lite lite interessant som at du spiser en brødskive til lunsj Anonymkode: 59cde...216 1 1
Cor Cubiculum Skrevet lørdag kl 13:47 #10 Skrevet lørdag kl 13:47 Som mann har jeg ikke så mye å si om hva damene gjør. Men kan ikke selv si at dette har vært noe vanlig tema på herresiden etter at puberteten var passert, langt derifra. Men snakket faktisk relativt nylig med en kar om det å bruke glid når man onanerer. Jeg hadde akkurat hatt meg med dama hans og var klar for en runde til. Så i den spesielle settingen falt det ganske naturlig å dele erfaringer.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:55 #11 Skrevet lørdag kl 13:55 Haha. Det er ikke tabu, men privat. Snakker ikke om sex eller hva jeg gjør på do heller. Anonymkode: f6372...114 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 01:05 #12 Skrevet i går, 01:05 Tror det handler mer om miljø enn om kjønn. I mine kretser er det ikke vanlig å snakke om onani, men jeg har ei venninne fra et helt annet miljø hvor de gjerne deler sexleketøy og erfaringer i sin gjeng 😅 Anonymkode: 372d5...cdd 1
AnonymBruker Skrevet i går, 01:08 #13 Skrevet i går, 01:08 Morty70 skrev (15 timer siden): Onani er litt tabubelagt fortsatt. lurer på om dere er åpne med venner om dette da vi gutta snakker om runking fra ung alder, hvordan er det med jentene? Er det flaut å snakke om? Mann 34 her, og dette er virkelig helt fremmed og helt ukjent for meg. Aldri noen gang snakket åpent om onani med kompiser. Anonymkode: 6737a...580 2
Bamseklemmer Skrevet i går, 03:47 #14 Skrevet i går, 03:47 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror det handler mer om miljø enn om kjønn. I mine kretser er det ikke vanlig å snakke om onani, men jeg har ei venninne fra et helt annet miljø hvor de gjerne deler sexleketøy og erfaringer i sin gjeng 😅 Anonymkode: 372d5...cdd Da er jeg miljøbevist😁 Men jo det stemmer.. De sexlystene finner hverandre, og ser ikke på onani eller seksuelle samtaler som verken tabu eller kleinhet. Vi diskuterer det meste, vi deler erfaring og gir hverandre tips.. Vi pirrer hverandre til vi blir sprutrød av kåthet.. noen ganger river vi av oss klærne og koser oss gløgg.. Så kler vi på oss igjen, drikker litt kaffe.. Så litt evaluering av hva som nettopp skjedde.. så en vennskapklem, og vel hjem min skatt❣️ Jeg er hellig overbevist.. vi har ikke hatt et like godt vennskap, hvis vi blyge og bare diskutere vær og politikk🫡
AnonymBruker Skrevet i går, 03:55 #15 Skrevet i går, 03:55 Jeg har liten interesse av å snakke med venner om runkevaner, og synes det er rart om gutter snakker med hverandre om noe så privat, med mindre man faktisk har sex med disse vennene. Anonymkode: 76e79...75b
AnonymBruker Skrevet i går, 07:51 #16 Skrevet i går, 07:51 Ikke selve onanien, men har vel diskutert forskjellige sexleketøy og hva vi liker et par ganger. Anonymkode: 7247a...c3f 1
Snok1 Skrevet i går, 15:15 #17 Skrevet i går, 15:15 -jk- skrev (På 6.9.2025 den 13.55): Samme her. Har aldri diskutert dette med noen, verken i ung alder eller som voksen. Vi diskuterte dette fram til ca ungdomsskolealder, altså ikke veldig mange år.
AnonymBruker Skrevet i går, 15:22 #18 Skrevet i går, 15:22 Jeg kan si at jeg onanerer, sånn generelt, men jeg sier ikke "forresten, jeg onanerte i går". De fleste av mine venninner har aldri innrømmet at de onanerer, men jeg vet ikke om jeg tror på det. Jeg snakker ikke om sexlivet til meg og min samboer med noen. De hadde bare blitt jelly 😏 Neida 😂 Anonymkode: 8af04...a28
AnonymBruker Skrevet i går, 15:25 #19 Skrevet i går, 15:25 Det slår meg som ufattelig hvor god greie folk har på å vite hva som er en runketråd... Anonymkode: 04e54...c9d 2 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #20 Skrevet 20 timer siden Morty70 skrev (På 6.9.2025 den 11.51): Onani er litt tabubelagt fortsatt. lurer på om dere er åpne med venner om dette da vi gutta snakker om runking fra ung alder, hvordan er det med jentene? Er det flaut å snakke om? Snakker vi gutta om runking fra ung alder. Aldri opplevd eller hørt fra menn jeg har kjent i ulike livsfaser. Men nå er jeg i 30-årene så kanskje noe som skjedde hyppigere før? Anonymkode: 078ea...847
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå