Gå til innhold

Hvordan bli vandt med parykk/hårdel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer? Tenker både psykisk og fysisk. Føler ofte at jeg har en hjelm på hodet og at det er veldig synlig selv om den ser ganske naturlig ut.

Anonymkode: bd5ce...c11

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistet hår pga. cellegift. Jeg har parykk som jeg bruker når jeg skal på butikk, byen osv. Men når jeg kommer hjem, første som jeg gjør, tar av parykken. Kunne ikke gå hele dag med parykk- varmt og føles som hjelm. Og ja, jeg ser også at det er parykk - ser for bra til å være ekte, mens mennesker rundt har sagt at det ser naturlig ut. 

Anonymkode: 9770a...efa

AnonymBruker
Skrevet

For meg føltes det også veldig unaturlig ut i starten, men så ble det en vane til slutt, og da synes jeg at det så mer «ekte» ut også. Glemmer nesten at jeg har den på meg av og til 😅

Anonymkode: 9ea32...8b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

For meg føltes det også veldig unaturlig ut i starten, men så ble det en vane til slutt, og da synes jeg at det så mer «ekte» ut også. Glemmer nesten at jeg har den på meg av og til 😅

Anonymkode: 9ea32...8b3

Tusen takk for svar. Hvordan lang tid tok det før du følte det ble naturlig og vane? Gjorde du noe i begynnelsen for å føle deg mer komfortabel med det?

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har mistet hår pga. cellegift. Jeg har parykk som jeg bruker når jeg skal på butikk, byen osv. Men når jeg kommer hjem, første som jeg gjør, tar av parykken. Kunne ikke gå hele dag med parykk- varmt og føles som hjelm. Og ja, jeg ser også at det er parykk - ser for bra til å være ekte, mens mennesker rundt har sagt at det ser naturlig ut. 

Tusen takk for svar. Jeg gjør det samme mye av dagene, men ønsker å føle meg mer vel med den. Har du ekte eller kunstig?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg valgte kunstig pga. at det er midlertidig, mitt hår begynner å vokse igjen når jeg er ferdig med cellegift.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...