Kvist Skrevet fredag kl. 14:49 #501 Skrevet fredag kl. 14:49 Blyana skrev (3 timer siden): Gratulerer med stor vektnedgang siden denne tråden startet🥳👏 Tusen takk! Det er littegranne juks da, jeg regner nedgangen fra 31.juli, ikke fra da jeg først skrev her, så det er en måned ekstra med.
Kvist Skrevet fredag kl. 15:07 #502 Skrevet fredag kl. 15:07 Blyana skrev (3 timer siden): Hvis du greier å holde deg til kun julen er jo det veldig bra🤞 Jeg vokste opp med ekstrem mye spising i julen, sånn at det fysisk var vondt i kroppen😂 Altså rett fra middag til dessert og så kaker, så godteri, osv osv. Så sånn spising i et par uker orker jeg ikke. Men skal nyte gode frokoster, julemat og så får jeg se hvor mye utskeielser og søtsaker jeg skal unne meg da. Ekstra trening høres lurt ut. Jeg har en tendens til å føle trening er meningsløst om jeg spiser mye en dag. Greier ikke endre den mentaliteten, men bør kanskje forsøke😂 Håper å få inn litt turer da. Er alltid godt å få bevegd seg litt. Vann og mer grønnsaker bør jeg kanskje gå for også. Uff, spise så det gjør vondt er jo ikke noe ålreit. Jeg er vant med at det er mye mat tilgjengelig, men aldri noe mas om å ta mer. Typisk stor julefrokost, som ikke er direkte usunn, bare litt overdådig og langvarig. Ingen lunsj, men middag med dessert. Og skåler og fat med godis og kaker tilgjengelig hele tiden. Jeg er oppvokst i en sånn "ut på tur, aldri sur" familie, der jeg var den sure 🤪 En ting er å gå en tur når været er i det minste OK, men å løpe på ski over fjell etter fjell har jeg aldri likt. Jeg skal ha storfamilien her en av juledagene. Skal servere pinnekjøtt med det tradisjonelle tilbehøret. Det er jo en rimelig heftig middag for en som ønsker å begrense kaloriene. Så jeg tenker å lage flere typer tilbehør. Jeg er generelt glad i grønnsaker og flere i familien er også det. Og jeg liker et bord som bugner av ulike ting. Så da blir det både karamellisert rødløk, bakt blomkål, fennikel og appelsinsalat osv til. Mer variasjon, mer grønt og mindre plass på tallerkenen til fett kjøtt Og for de tradisjonelle er det bare å hoppe over det rare. 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:58 #503 Skrevet lørdag kl. 07:58 Lisa Startvekt fra tidligere: 90,4 Høyde: 170 cm Startvekt for denne tråden: 85,7 Mål før jul: 79 kg, nytt mål 76 kg September 2025 5. september (0) 85,7 kg 12. september (1) 85,2 kg (-0,5 kg) 19. september (2) 83,7 kg (-1,5 kg) 26. september (3) 83,1 kg (-0,6 kg) Oktober 2025 1. oktober (4) 82,0 kg (1,1 kg) 13. oktober (5): 81,6 lg (-0,4 kg) 17. oktober (6) 80,7 kg (-0,9 kg) 24. oktober (7) 79,5 kg (-1,2 kg) 🎉 31. oktober (8) 78,9 kg (-0,6 kg) November 2025 8. november (9) 78,5 kg (-0,4 kg) 15. november (10) 77,5 kg (-1,0 kg) 22. november (11) 76,7 kg (-0,8 kg) 29. november (12) 75,5 kg (-1,2 kg) Desember 2025 6. desember (13) -- kg (-kg) 13. desember (14) -- kg (-kg) 19. desember (15) -- kg (-kg) Total vektnedgang: -- kg 14,9 kg ned fra start! 3,5 kg igjen til grensen til normalvekt. Har ikke helt klart for meg hva endelig mål vil være ennå. Har måttet ta fire nye hull i beltet. Ryddet litt i klesskapet sist helg, og fant ei bukse i to størrelser mindre som nå passer igjen 🙂 Anonymkode: 984f4...d79 2 1
Hulderen Skrevet lørdag kl. 20:51 #504 Skrevet lørdag kl. 20:51 AnonymBruker skrev (12 timer siden): 14,9 kg ned fra start! 3,5 kg igjen til grensen til normalvekt. Har ikke helt klart for meg hva endelig mål vil være ennå. Har måttet ta fire nye hull i beltet. Ryddet litt i klesskapet sist helg, og fant ei bukse i to størrelser mindre som nå passer igjen 🙂 Fantastisk! 👏🏻👏🏻 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå